Teraz jest Cz 28 mar, 2024 12:44


Tworzenie wybuchu...

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

Tworzenie wybuchu...

PostN 11 sty, 2009 15:45

Mam pewien głupi problem z prostym utworzeniem wybuchu w grze. Wstawiam do edytora (przykładowo) obiekt o nazwie Car i chcę, by w jego miejscu pojawił się wybuch. W skrypcie wpisuję:

Kod: Zaznacz cały
boom = "5Rnd_GBU12_AV8B" CamCreate getPos car


I wyobraźcie sobie, że to nie działa... Mógłby mi ktoś wskazać, gdzie tu jest błąd?
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostN 11 sty, 2009 19:09

Ale jak to zwykła skoda czy coś, to eksplozja nikogo nie zabije.

Kod: Zaznacz cały
"5Rnd_GBU12_AV8B" createVehicle position car;


Odpalaj jako exec "bomb.sqs"; na przykład
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostPn 12 sty, 2009 21:18

Szczerze mówiąc... to chyba nie ma większej różnicy między poleceniami CamCreate a CreateVehicle, jeśli poda się odpowiednią nazwę obiektu (z tego co czytałem wcześniej).

SaS TrooP napisał(a):Ale jak to zwykła skoda czy coś, to eksplozja nikogo nie zabije.

Kod: Zaznacz cały
"5Rnd_GBU12_AV8B" createVehicle position car;


Odpalaj jako exec "bomb.sqs"; na przykład


Nie działa. :co:
Pewnie podajemy złą nazwę obiektu i to dlatego. Jaki to może w takim razie być obiekt :?:
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostPn 12 sty, 2009 21:45

1. nie ma takiej klasy w weapons chyba w ogóle w vanila armie: http://community.bistudio.com/wiki/Arme ... t:_Weapons , ale jest 6Rnd_GBU12_AV8B zamiast "5" z przodu
2. ja używam ammo classnames (3. kolumna) a nie magazine classname (2. kolumna) (to chyba nawet logiczne), czyli powinno być :
Kod: Zaznacz cały
"Bo_GBU12_LGB" createVehicle position car;


Pewnie podajemy złą nazwę obiektu i to dlatego.

nie złą nazwę obiektu, tylko złą nazwę klasy obiektu. Obiekt to konkretne wystąpienie klasy (która to z kolei jest "przepisem" na obiekt)
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 13 sty, 2009 15:54

No, teraz to działa. Dzięki :spoko:.

kondor napisał(a):nie złą nazwę obiektu, tylko złą nazwę klasy obiektu. Obiekt to konkretne wystąpienie klasy (która to z kolei jest "przepisem" na obiekt)


Coś już z tego kapuję. Po prostu się pomyliłem przy pisaniu. Ale dzięki za zwrócenie mi uwagi.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 13 maja, 2009 14:20

Na podane przez Ciebie kondor >>"Bo_GBU12_LGB" createVehicle position car;<<

Edytor napisał(a):Typ Obiekt, porzebny Nic


? ? ?

Sposób podany przez [PR] Matte:

obiekt = "Sh_122_HE" createVehicle (position tuJebnac);

działa.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron