Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:27


Przymuleni żołnierze :)

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

Przymuleni żołnierze :)

PostPt 16 sty, 2009 16:25

Robię intro do swojej kampanii. Jest scena, w której żołnierze atakują umocnienia przy ratuszu - ostatni punkt obrony armii rządowej. Mniejsza zresztą z tym. Jest jednak pewien szkopuł - scena następuje dopiero gdzieś tak po 1.5 minuty, więc gdybym wstawił żołnierzy na początku intra, powybijaliby się zanim bym tego chciał ;-) . Wrzuciłem więc jedynie atakujących sołdatów, a resztę po prostu przenoszę skryptem z innego miejsca gdy zaczyna się scena (unit setPos GetPos wpos1). No i teraz zonk - żołnierze nie strzelają do siebie! Po prostu zachowują się, jakby w okolicy nie było wrogiej armii. Zauważają wroga dopiero po 15-20 sekundach.
Czy ktoś zna sposób, by zaczęli strzelać od razu, od momentu, kiedy ich "przeteleportuję" na pole bitwy?
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Kuszek

Kapral

Kapral

  • Posty: 75
  • Dołączył(a): Wt 01 sie, 2006 18:35
  • Lokalizacja: Kołobrzeg/Poznań

PostN 18 sty, 2009 12:53

Spróbuj ich teleportować nieco wcześniej i dalej od miejsca. Tak jest jak się pojawią w jednym miejscu, obok przeciwnika... Po prostu wykrycie wroga zajmuje im tyle.
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostN 18 sty, 2009 17:18

{h=_x;{_x reveal h}foreach jakaslista}foreach innalista
w wyzwalaczu dajesz sobie aktywacja zachód/wschód i wpisujesz jakaslista =thislist (wyzwalacz obejmuje wszystkie przenoszone jednostki)
w drugim wyzwalaczu dajesz aktywacja wschód/zachód (w zależności od tego co dałeś w pierwszym) i tak samo jak powyżej, powtarzasz formułkę z pierwszego wyzwalacza

to tak teoretycznie jest napisane, jak znajdę czas, to ewentualne poprawki naniosę jeśli będzie potrzeba
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 27 sty, 2009 17:10

Niestety nie widać różnicy - żołnierzyki "budzą się" dopiero po 25 sekundach. Napisz mi, Reyhard, co robię źle:

Mam w skrypcie polecenia teleportacji żołnierzy i po nich wpisuję {h=_x;{_x reveal h}foreach lres}foreach least. Wstawiam te 2 wyzwalacze, jeden gdzieś daleko, gdzie stoją żołnierze RES-u, daję: warunek this aktywację na ruch oporu, i lres = thislist. Drugi tam, gdzie są żołnierze EAST (ich w ogóle nie teleportuję, stoją tam od początku misji) i ustawiam tak: warunek - this ; aktywacja Wschód i least = thislist. I nie ma żadnej różnicy.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostWt 27 sty, 2009 18:18

A morze spróbuj sposobu z
Kod: Zaznacz cały
SetCaptive true
a w momencie aktywacji wyzwalacza
Kod: Zaznacz cały
setCaptive False

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron