Teraz jest Pt 19 kwi, 2024 08:06


Wywołanie waypointa

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

Wywołanie waypointa

PostN 25 sty, 2009 17:48

Witam wszystkich. ;-) Wie ktoś jak stworzyć waypointa np ruszaj lub wsiadać, po aktywacji wyzwalacza? Czyli gracz nie ma żadnych waypointów a po aktywacji wyzwalacza nagle się pojawia szereg waypointów. :co:

Rodzaj tematu - Maćko
Ostatnio edytowano N 25 sty, 2009 21:56 przez Artek3333, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostN 25 sty, 2009 19:03

Nie korzystałem z tego nigdy, ale spróbuj:
http://community.bistudio.com/wiki/addWaypoint
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostN 25 sty, 2009 20:21

SaS TrooP napisał(a):Nie korzystałem z tego nigdy, ale spróbuj:
http://community.bistudio.com/wiki/addWaypoint


Ja korzystałem oraz próbowałem na różne sposoby i wyayponty się nie ukazują :chat:
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 25 sty, 2009 22:05

a mi działa
to wpisałem w wyzwalaczu (aktywowanym przez radio, gdzie l to nazwa elementu logicznego)
[code] w=(group player) addWaypoint [getPos l, 1] ;[/code]
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostN 25 sty, 2009 22:26

kondor napisał(a):a mi działa
to wpisałem w wyzwalaczu (aktywowanym przez radio, gdzie l to nazwa elementu logicznego)
[code] w=(group player) addWaypoint [getPos l, 1] ;[/code]


Faktycznie działa. Uznanie dla ciebie. :spoko: Jednak jak to zrobić po przez aktywacje wyzwalacza? :clever:

EDIT
Działa też poprzez aktywacje gracza nie tylko przez radio. Wielkie dzięki kondor ;-) teraz pozostało rozpracować aby to było wsiadać, wysiadać i tak dalej.
:smile:
Ostatnio edytowano N 25 sty, 2009 22:34 przez Artek3333, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostN 25 sty, 2009 22:33

nie rozumiem - przecież to jest właśnie przez aktywację wyzwalacza; tu akurat było radio, ale nie jest istotne przez co ten wyzwalacz się aktywuje - kod pozostanie ten sam
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostWt 27 sty, 2009 16:21

Kondor wiesz jak napisać składnie aby waypoint był w rodzaju nie tylko ruszaj ale i wsiadać, wysiadać, itd.? Próbuje coś z klecić z stąd ale nic nie mogę osiągnąć
Offline
Avatar użytkownika

SaS TrooP

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1143
  • Dołączył(a): Wt 06 cze, 2006 17:18
  • Lokalizacja: Wodzisław

PostWt 27 sty, 2009 18:24

Kod: Zaznacz cały
[group player, 1] setWaypointType "GETIN"


Sprawdź, czy działa.
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 27 sty, 2009 18:53

Jeśli się nie mylę, to waypoint WSIADAĆ można też uzyskać poprzez wpisanie:
Kod: Zaznacz cały
player assignascargo pojazd
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostWt 27 sty, 2009 19:28

Niestety nic z tych składni nie działa :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostWt 27 sty, 2009 19:35

http://community.bistudio.com/wiki/addWaypoint
addWaypoint zwraca tablicę w rodzaju [grupa, index_dodanego_waypointu]
tą tablicę masz w zmiennej "w"
wg mnie powinno być:
Kod: Zaznacz cały
[group player,  w select 1] setWaypointType "GETIN"

tylko się zastanawiam, czy można zmienić typ bieżącego waypointa - jeśli nie to spróbuj dodać dwa waypointy (pierwszy taki roboczy, drugi ten właściwy), zmienić typ 2. waypointa na "GETIN" i usunąć pierwszy waypoint
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostWt 27 sty, 2009 19:50

Wyskakuje błąd
Kod: Zaznacz cały
Error Select: Typ Obiekt. Potrzebny Pole, Config entry
:co:
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostWt 27 sty, 2009 20:09

Jest blisko ale nadal coś nie gra. Daje 2 wyzwalacze w jednym wpisuje
Kod: Zaznacz cały
w=(group player)addWaypoint[getpos nazwa obiektu,1]

A w drugim wyzwalaczu
Kod: Zaznacz cały
[group player,  w select 1] setWaypointType "GETIN"

Efekt jest taki że po aktywacji drugiego wyzwalacza ukazuje się waypoint typu wsiadaj ale na ułamek sekundy i znika :co: :co:
Offline
Avatar użytkownika

kondor

Major

Major

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): Pt 11 lut, 2005 04:00
  • Lokalizacja: Berlin (wschodni)

PostWt 27 sty, 2009 20:14

Kod: Zaznacz cały
w = (group player) addWaypoint [getPos l, 1.0]; w setWaypointType "GETIN"

powyzsze wpisane jak poprzednio działa, ale szybko znika - nie wiem czemu - w sumie chyba nigdy nie używałem waypointów

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron