Teraz jest Cz 28 mar, 2024 22:05


Operacja Wigry3

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

Operacja Wigry3

PostPn 23 lut, 2009 18:34

Moja szósta misja z mojej Campanii rozgrywana na mapie Sakakah wykorzystująca następujące addony:
AimPoint Desert Weapons Pack
Jonny´s Army Special Forces
LowFly EditorUpdate
Sakakah Al Jawf
SLA Desert Troops

w wersji Campanii misja wymaga więcej addonow w celu umieszczenia misji do testu ograniczyłem je do minimum. Wcielasz się w dowódcę sekcji specjalnej Delta Force o reszcie przekonaj się sam. Proszę testować i sypać uwagami.

EDIT

Pobierz misje 1.1

Wymagay patch 1.14 oraz dodatek Queen’s Gambit

[ Komentarz dodany przez: HAV: Pią 11 Wrz, 2009 09:36 ]
dodany rodzaj tematu
Ostatnio edytowano Pt 11 wrz, 2009 09:35 przez Artek3333, łącznie edytowano 3 razy
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

Re: Operacja Wigry3

PostPn 23 lut, 2009 19:22

Artek3333 napisał(a):szusta
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPn 23 lut, 2009 20:48

Sorki za orta, już poprawiłem :goodnight:
Offline
Avatar użytkownika

Operator

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 420
  • Dołączył(a): N 15 paź, 2006 12:31
  • Lokalizacja: Świdnica

PostPn 23 lut, 2009 20:52

Jakieś info o fabule misji, foty itd?
Perz - nie rozumiesz i nie zrozumiesz.
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPn 23 lut, 2009 23:59

Przybliżona fabuła:
Kraj Arabski jest prześladowany przez rząd dyktatora i zbrodniarzy mający zły wpływ na całym globie ziemi, siły NATO głównie USA wkraczają na tereny Arabskie aby przywrócić ład i porządek, a dyktatora i zbrodniarzy schwytać i osądzić. Misja ta, to jedna z operacji polowania na zbrodniarza wojennego, który nie zamierza uciec z kraju, lecz planuje zamazać ślady swoich poczynań i oddać się do kapitulacji powołując się na konwencję genewską. Aby temu zapobiec zadecydowano nieoficjalną likwidacje delikwenta.
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostWt 24 lut, 2009 18:40

No dobra... ściągnąłem (a trochę tego jest) i zagrałem.

Na "dzień dobry" dostałem do przeczytania mocno średni briefing. Przy "pedofilskich skłonnościach dyktatora" ostro zabolały mnie zęby. No, ale dobra - odpaliłem misyjkę. Intro jest króciótkie - kilkadziesiąt sekund i zupełny brak dialogów. Liczyłem, szczerze mówiąc, na "pełnometrażowy" wstęp. Po jego obejrzeniu rzuciłem się z bojowym okrzykiem w kierunku stojącego nieopodal AH-6. Wpakowałem do niego siebie i swoich ludzi. Biedak pilot pewnie był mocno urżnięty, bo zaczął lecieć w zupełnie innym kierunku, niż ten, który wskazywał waypoint. W czasie lotu zdziwiły mnie komunikaty radiowe amerykańskich żołnierzy po... polsku. No nic, dubbing ostatnio coraz popularniejszy. W końcu jednak dolecieliśmy do punktu zrzutu. Pilot (pijaczyna boża) nie raczył zaczekać, aż moi ludzie wysiądą. Wskutek tego ostatnich dwóch żołnierzy śmiertelnie połamało nogi :twisted: . Sugerowałbym tutaj desant na spadochronach zamiast wysiadania. Zaraz potem poleciałem wraz z dwoma ludźmi do jednego z posterunków zaznaczonych na mapie. Pomyślałem, że może będą tam jakieś pojazdy i nie będę musiał drałować na piechotę. Na szczęście były. Tych kilku żołnierzyków na krzyż nie stanowiło wielkiego zagrożenia. Wsiadłem z ludźmi do UAZ-a i pojechałem w okolice zestrzelonego Black-Hawka. Na miejscu walka z wrogimi oddziałami była całkiem fajna, choć niektórzy nawet nie raczyli zareagować na mój ostrzał. W końcu dotarłem do wraku helikoptera i liczebność mojego oddziału zwiększyła się do 11 osób. Trzeba było wcześniej wziąć Urala, tym bardziej, że punkt ewakuacyjny był dość daleko. Popakowałem ludzi w 2 UAZy i poleciałem po ciężarówkę. Kiedy dojechaliśmy do punktu, stał tam konwój złożony z 3 APC. Niestety nie chciało im się czekać, aż moi ludzie wsiądą do ich M113 i pojechali sobie bez nich. Ładna mi ewakuacja żołnierzy :neutral: . No i oczywiście cel nie raczył się zaliczyć. Wsiadłem z ludźmi do Urala i pojechałem za nimi. Parę kilometrów dalej M113 zostało zniszczone pod wpływem uderzenia w przydrożną latarnię...

Szlag mnie w końcu trafił.

Artek3333 - dopracuj misję. Szczególnie lot śmigłowcem i ten genialny konwój ewakuacyjny. Przydałoby się też podwoić liczbę wrogich żołnierzy.
Powodzenia z tą kampanią, tak w ogóle. Tylko pamiętaj, by zwracać uwagę na takie właśnie szczegóły jak wyżej, bo mogą zupełnie popsuć misję.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostŚr 25 lut, 2009 01:11

Dzięki wielkie za wypowiedz, a wiec zacznę od.
1. Ilość wroga, ma być nie wielka, gdyż wróg jest prawie na wyczerpaniu po inwazji na Sakakach, czyli jak pisze w briefingu zostały „nieliczne odziały wroga” nie wiem czy zauważyłeś ale wróg niema noktowizji, a wy, oddział Delty wytłumioną broń wiec powinno być cicho i sprawnie. Wróg praktycznie powinien nie wiedzieć co się dzieje.
2. Z tym desantem z heli to??? :co: U mnie pilot nie odlatuje z ziemi dopóki nie każe wysiąść grupie. :clever:
3. Jeśli chodzi o przekazanie ludzi to znowu wina Ai gdyż uratowani piloci po dotarciu do ekipy ewakuacyjnej automatycznie łączą się w grupę, u mnie za każdym razem łączyli się w grupę a dowódca czekał dopóki ostatni nie wsiądzie do M113.
4. jest to misja z kampanii, więc nie może być bardzo rozbudowana dlatego że misji będzie od groma. Briefing krótk,i bez dialogu dlatego że w tle słychać muzykę która zagłusza rozmowę odprawy, to co było powiedziane jest w briefingu.
5. Wszelkie utrudnienia są przez samą grę, jak uderzenie m113 w latarnie, na to niema rady, że AI jest tak tępe. :/ Mimo wszystko jeszcze raz dziękuję za wypowiedź i nie omieszkam tą misje poprawić.
:spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostN 01 mar, 2009 01:20

Misja Wigry3 została poprawiona i usprawniona można ją pobrać w pierwszym poście :jezor:
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostN 01 mar, 2009 21:10

Lepiej. Zdecydowanie.

Moim zdaniem w świetle dnia (no, wieczora) gra się zauważalnie lepiej. Przeciwników jest trochę więcej, dzięki czemu miejscami misja staje się prawdziwym wyzwaniem. Zapomniałem w poprzednim poście napisać, że cholernie podoba mi się muza lecąca na początku misji :spoko: . Oprócz tego pilot wytrzeźwiał, leci jak trzeba i czeka, aż wszyscy wysiądą. Gdy dowiozę swoich ludzi na miejsce, trigger (czy co tam jest) załącza się już bez problemów. Podoba mi się także walka z czołgiem za pomocą RPG-7 po zabiciu Jurinowa. Jednak bugi dalej są...
:arrow: Dźwięki. Dalej po polsku amerykanie gadają. Nic to, rozumiem, że czasami nie ma możliwości, jednak zabiły mnie kwestie mówione (nie radio) w cutscence, gdy odprowadzimy załogę BlackHawka do punktu zbiornego. Echo takie, że mało mi uszu nie urwało.
:arrow: Dalej - żołnierze oddzieleni od grupy, cel zaliczony, jednak sołdaty dalej siedzą w Uralu, którym ich przywiozłem! Co więcej, ludzie, którzy od początku byli w moim zespole postanowili pójść z nowo poznanymi kolegami - zostałem sam w zespole :neutral:
:arrow: Jak zakończyć misję? Latałem po całym lotnisku (dosłownie) i skrypt odpowiedzialny za zakończenie misji nie aktywował się w ogóle (wstukałem ENDMISSION w końcu)

W sumie moja ocena to: 7+/10
Zapraszam innych do zagrania w misję - mimo bugów jest naprawdę nie najgorszym dziełem.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostWt 03 mar, 2009 20:41

Uznanie dla ciebie Mavercik, że chciało ci się jeszcze raz maglować tą misje. :3majsie:
Misja się nie zakończyła i się nie zakończy, dopóki piloci nie zostaną przekazani ekipie ratunkowej, a piloci muszą znajdować się w grupie ekipy ratunkowej, i być blisko siebie cały czas, a player (Po przekazaniu pilotów) musi udać się do bazy lub zlikwidować zbrodniarza. Podejrzewam że Ai jednostek z fiksowała jak podjechałeś uralem pod waypoint typu “przekaż pilotów ekipie ratunkowej” i w efekcie piloci przeszli pod grupę ekipy rat. I się im pomieszało a ty nie mogłeś dać już im polecenia “wysiadać” należało by wcześniej wysiąść z grupą uratowanych z Urala i podejść do dowódcy Ekipy ratunkowej a wszystko było by ok, (próbowałem kilka razy i działało) Ale skąd mogłeś o tym wiedzieć, sam musze spróbować wpakować uratowanych na auto, i podjechać do ekipy w celu zaobserwowania co się będzie działo. Ale czemu koledzy z Delty ci się oddzielili od grupy tego naprawdę nie wiem. :?:
Jeśli chodzi o echo to w ustawieniach dźwięku trzeba dać na inną pozycje nie wiem czemu. :co:
Dziękuje, że poświeciłeś swój czas na tą misje i jestem ci niezmiernie wdzięczny. :grin: Pozdrawiam. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostŚr 04 mar, 2009 16:37

Yac napisał(a):W punktacji tutaj stosowanej sam fakt braku zakończenia misji dyskwalifikuje ją od razu.


Doprawdy? No, to sorry. Nie wiedziałem. Oceniam całokształt misji, a brak zakończenia jest po prostu jednym z bugów.


Yac napisał(a):Proszę o uzasadnienie punk po punkcie Twojej oceny misji.


Dobra. Po kolei więc.

PLUSY:
:arrow: Dość obszerny i szczegółowo wyjaśniający fabułę (misji, nie kampanii) briefing - dużo tekstu mimo braku dodatkowych sekcji. Poza tym podoba mi się pomysł ze zdjęciem satelitarnym.
:arrow: Sama konstrukcja misji w gruncie rzeczy poprawna (mimo bugów), misja jest grywalna od początku do (prawie) końca
:arrow: Dobry dobór zastosowanych addonów.
:arrow: Sam gameplay. Po prostu grało mi się przyjemnie, teren działań był obszerny, misja długa, jej konstrukcja dobrze dobrana i przemyślana. Głównie stąd taka wysoka ocena.
:arrow: Muzyka w intrze.

MINUSY:
:arrow: Overview. Krótki tekst i brzydki obrazek. Można byłoby lepiej.
:arrow: BUGI! Te opisałem wcześniej, więc nie będę do nich wracał.
:arrow: Eee... Amerykanie z Sił Delty mówiący po polsku? Poza tym straszne echo przy kwestiach mówionych (całych dwóch swoją drogą).
:arrow: No i brak zakończenia. Autor wydał Wigry3 jako misję samodzielną, więc tak bardzo to nie razi. Jednak jeśli misja znajdzie się w kampanii, uniemożliwi to przejście do dalszej jej części.

To tyle. I dalej zostaję przy 7+/10. Bo grało mi się fajnie i przyjemnie. Gdyby misja była gorzej zaprojektowana, byłoby 6 albo 5.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostŚr 04 mar, 2009 21:15

Jeśli chodzi o zakończenie misji to wszystko już jasne. Próbowałem tak jak Maverck wpakować uratowanych pilotów do urala i podjechałem pod sam waypoint „przekaż pilotów ekipie” i co? Uratowani piloci przechodzą w grupę ekipy a nowy dowódca ekipy ratunkowej jest na tyle inteligentny, że nie dał im rozkazu (Wysiadać z tego Urala a wsiadać zemną do M113) :/ i z stąd problem,(Jak to rozwiązać nie wiem?) jak pisałem wcześniej kiedy misja się zakończy. Z tym echem w dialogu to jest ciekawa sprawa, jak jest w ustawieniach dźwięku włączona opcja EAX: to właśnie daje taki efekt niesamowitego echa, a jak jest wyłączona to jest normalnie. :co: Nazwa misji jest nazwą własną, a że operacja jest USA to nie znaczy że musi być to nazwa z pochodzenia anglojęzycznego, chodź fakt mogła by być np. Operacja BMX. :] Dzięki za uwagi. ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostCz 05 mar, 2009 11:13

Co do tego problemu z ciężarówką, spróbuj może tego (dla jednej jednostki, w .sqs):
Kod: Zaznacz cały
_pojazd = vehicle Player
?unit In _pojazd : goto "p2"
#p3
unit assignAscargo ewakuacyjne_M113
[unit] orderGetIn true
exit

#p2
[unit] orderGetIn false
unit Action ["EJECT",_pojazd]
goto "p3"

Jeśli jednostka (unit) jest w pojeździe gracza, wysiądzie z niego, pobiegnie i wsiądzie do ewakuacyjnego M113.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Artek3333

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Śr 18 lip, 2007 19:17
  • Lokalizacja: Żywiec

PostPt 06 mar, 2009 13:50

Dzięki Maverick popróbuje z tym skryptem, ;-) na razie zastosowałem trik z przypisaniem uratowanych pilotów do M113. Jak dowódca by nie zabrał uratowanych, to po pewnym czasie, sami znajdą się w m113 jako pasażerowie. :]

EDIT

Niestety oba przypadki nie zdały egzaminu. :neutral: Wpadłem na pomysł, aby przy zbliżaniu się do ekipy, w samochodzie zabrakło paliwa, tak aby wcześniej wysiąść i podejść pieszo dlatego, że ważne jest aby w drugim intro odtworzyła się animacja dialogu playera. :smile: Można by się pobawić w getPos setPos grupy ale nie mam już zdrowia do tej misji. :neutral:

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron