Teraz jest Pn 23 paź, 2017 15:22


Usunięcie obiektu z gotowej mapy (np. z BiS-owej Porto)

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

MaxiKaaz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): So 16 lip, 2005 13:47
  • Lokalizacja: Łódź

Usunięcie obiektu z gotowej mapy (np. z BiS-owej Porto)

PostŚr 13 maja, 2009 16:45

Jak w temacie. Wyspa podana jedynie jako przykład. Zależy mi bardzo, żeby zdjąć obiekt postawiony już "fabrycznie" na mapie (fabuła rozgrywki kampanii MP) i w jego miejsce wstawić zgliszcza, lub zostawić puste miejsce.
Kombinuję jak mogę, ale jako zupełnemu laikowi udało mi się rozpakować .PBO, przekonwertować .WRP do .XYZ, i stanąłem w miejscu.
Pomoc twórcy wysp bardzo mile widziana. :)
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3138
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 13 maja, 2009 16:58

Nie ma możliwości usunięcia obiektu który jest integralną częścią wyspy z poziomu gry/edytora misji.

Kombinuję jak mogę, ale jako zupełnemu laikowi udało mi się rozpakować .PBO, przekonwertować .WRP do .XYZ, i stanąłem w miejscu.

I co? Możesz ją otworzyć w Visitorze? To jest chyba nie wykonalne. Nigdy takie coś mi się nie udało...
Nie ma możliwości otworzenia wysp w formacie WRP za pomocą Visitora, jeszcze nikomu z community nie udało się otworzyć do edycji Sahrani ani innej wyspy w Visitorze.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

MaxiKaaz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): So 16 lip, 2005 13:47
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 13 maja, 2009 17:18

Maćko napisał(a):Nie ma możliwości usunięcia obiektu który jest integralną częścią wyspy z poziomu gry/edytora misji.

Nie robię tego z poziomu gry/edytora misji.

Maćko napisał(a):Nie ma możliwości otworzenia wysp w formacie WRP za pomocą Visitora, jeszcze nikomu z community nie udało się otworzyć do edycji Sahrani ani innej wyspy w Visitorze.

Ograniczenia Visitora w tej kwestii znam.
.WRP przekonwertowałem do .XYZ, i wtedy otworzyłem w Visitorze.

Problem jest w tym, że mając już wyspę pod Visitorem na terenie nie mam obiektów.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Ostatnio edytowano So 16 maja, 2009 22:11 przez MaxiKaaz, łącznie edytowano 4 razy
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10675
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 13 maja, 2009 17:36

Nie prościej zburzyć?


vide gg...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

MaxiKaaz

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): So 16 lip, 2005 13:47
  • Lokalizacja: Łódź

PostŚr 13 maja, 2009 17:54

Burzenie podczas misji MP (na początku) nie bardzo mi pasuje.
Ale OK.
Mam - oprócz widocznego na screenie wyżej pliku .XYZ także plik tekstowy z połozeniem obiektów.
Wygląda to tak:

...
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;221.837;
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;181.249;
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;240.485;
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;252.740;
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;101.289;
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;341.745;
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;246.398;
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;109.163;
"ca\plants\dd_borovice02";0.00;0.00;0.00;129.116;
...
"ca\plants\str lipa";13147.39;8922.85;0.00;36.624;
"ca\buildings\dum_olez_istan2";13120.32;8924.37;0.00;179.518;
"ca\plants\jablon";13139.34;8938.31;0.00;216.410;
"ca\plants\krovi2";13129.18;8959.16;0.00;206.478;
"ca\plants\hrusen2";13131.11;8955.58;0.00;343.384;
"ca\plants\hrusen2";13148.84;8937.52;0.00;227.621;
"ca\plants\hrusen2";13135.10;8930.15;0.00;283.148;
"ca\plants\ker deravej";13158.10;8934.54;0.00;43.046;
"ca\plants\ker deravej";13159.19;8932.76;0.00;129.097;
...


Wielkość - jakieś 32MB.

Mocnych w Visitorze proszę o podpowiedź, jak mam spiąć teren i listę obiektów w całość.
Offline

VeaVictis

Kapral

Kapral

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): Wt 23 cze, 2009 10:22
  • Lokalizacja: lubuskie

PostCz 11 lut, 2010 18:02

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, ale będziesz potrzebować takiego narzedzia jak Roller (do konwersji wysp z OFP do ArmA) dostępne na www.armaholic.com. Zakładam,że masz te narzędzie (skoro posiadasz plik .xyz). Następnie odpalasz Visitora, z menu Project wybierasz Import Templates, w oknie odnajduszej katalog z narzędziem Roller i otwierasz katalog VISITOR TEMPATES. Dalej zaznacz object_definition_template_A1_objects. Z menu Script w Visitorze wybierz ADD & RUN SCRIPTS, nastepnie odnajdz katalog z Visitorem (domyślnie C:\Program Files\Bohemia Interactive\Tools\Visitor3\scripts i zaznacz Import objects. Po krótkiej chwili pojawi się okienko w którym musisz zaznaczyc właśnie owy PLIK TEKSTOWY ze współrzędnymi obiektów o którym wspominasz w poście. Klikając na OK powinieneś zobaczyć obiekty na mapie.
Ważne ,żeby robić to w takiej właśnie kolejności, w przeciwnym wypadku nie wczytasz obiektów z pliku tekstowego do Visitora. Dokładna instrukcja jak wczytywać obiekty wygenerowane przez Rollera w instrukcji Rollera. Mam nadzieję,że pomogłem. Pozdrawiam

EDIT:

AHA zapomniałem dopisać, że na koniec zapisz projekt jako .pew, odpal Buldozera, przełącz do Visitora (bez zamykania Buldozera Alt + Tab) i z menu Project wybierz Export World i zapisz projekt jako .wrp Jeśli podasz inna nazwę niż oryginalny plik, musisz ta nazwe zmienić w configu wyspy.
Ostatnio edytowano Cz 11 lut, 2010 18:11 przez VeaVictis, łącznie edytowano 1 raz
"Spadochroniarze nie umierają... Idą do piekła,żeby sie przegrupować".
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3138
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 11 lut, 2010 18:13

VeaVictis, istnieje coś takiego jak opcja Edytuj - kolejne doubleposty w krótkim odstępie czasu będą karane.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron