Teraz jest Pt 29 mar, 2024 00:06


Nie do końca działające "say"...

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Elworius

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): Pn 03 mar, 2008 19:00
  • Lokalizacja: ...

Nie do końca działające "say"...

PostCz 02 lip, 2009 17:36

Tak, to znowu ja, i znowu mam problem. Zrobiłem kilka dialogów do misji. Niestety, Bóg wie czemu gdy wpisuje w wyzwalaczu/skrypcie "a1 say "m1s1", dźwięk jest, ale postać nie rusza ustami. Pobawiłem się trochę i przeniosłem moje pliki .ogg do misji treningowej (strzelnica). Tam po zwykłej podmianie plików instruktor poruszał ustami. Jest to dowód, że pliki nie są wadliwe. Możliwe że coś sknociłem z description. Niestety ja nie wykrywam żadnego błędu, dlaczego tak się dzieje ;/ Oto mój description:

Kod: Zaznacz cały
onLoadMission=Misja pierwsza;
onLoadIntro=W poblizu Corazol;

onLoadIntroTime = false;
onLoadMissionTime = false;

class CfgSounds
{
   sounds[] = {};

   class m1s1
   {
      name = "m1s1";
      sound[] = {"m1s1.ogg", db+25, 1.0};
      titles[] ={ 0, $STR_T02v01,};
   };
   class m1s2
   {
      name = "m1s2";
      sound[] = {"m1s2.ogg", db+25, 1.0};
      titles[] ={ 0, $STR_T02v02,};
   };
};

class CfgRadio
{
   sounds[] = { };

};

class CfgSFX
{
   sounds[] = {};
};
class CfgEnvSounds
{
   sounds[] = {};
};


Pozdro

PS Szukałem po całym forum (pewnie i tak niedokładnie jak się okaże...) W flaszce jakoś mi działa normalnie :neutral:
Offline
Avatar użytkownika

-=SpecNaz=-

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): Wt 10 kwi, 2007 17:01
  • Lokalizacja: Popolupo

PostCz 02 lip, 2009 18:15

Nie jestem pewny czy tak samo jest w ArmA, ale w OFP do tego by żołnierz poruszał ustami jest potrzebny programik Wav2Lip.
"Nie przeszkadzajmy wrogowi, gdy popełnia błąd"

~Napoleon Bonaparte
Offline

Elworius

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): Pn 03 mar, 2008 19:00
  • Lokalizacja: ...

PostPt 03 lip, 2009 08:58

Tak wiem, tyle że moje pliki dźwiękowe w formacie .ogg przy podmianie w kampanii działają. Instruktor mówi moją kwestie, rusza ustami itd. Próbowałem przenieść cały description z treningu na strzelnicy i lekko zmodyfikować na potrzeby mojego intro. Nie podziałało, nadal słyszę dźwięk, ale usta się nie ruszają... ;/

EDIT: Mój błąd, zapomniałem, że w pliku z misją treningową były pliki.lip i dlatego działało. Plus dla SpecNaza, bo gdyby nie on to bym na to nie wpadł :D
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPt 03 lip, 2009 09:14

Bo tutaj description nie ma nic do rzeczy.
Aktor nie będzie ruszał ustami jeśli nie zrobisz plików za to odpowiedzialnych. Tak jak SpecNaz wyżej napisał potrzebny Ci jest program WaveToLip, za jego pomocą wygenerujesz pliki *.lip. Pamiętaj żeby pliki lip nazywały się tak samo jak odpowiedniki ogg.
Program możesz zdobyć ściągając i instalując narzędzia do moddingu BIS'u (Zakładka sound tools).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron