Teraz jest Pt 18 sie, 2017 14:21


Przeładowanie broni.

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

centerpl

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Pn 27 lip, 2009 21:22
  • Lokalizacja: ...

Przeładowanie broni.

PostWt 28 lip, 2009 23:40

Witam.
Zastanawiam się ciągle dlaczego w arma jest takie dziwne przeładowanie broni.
Dlaczego nie zrobili tak że podczas przeładowania jest one widoczne tak jak tu:

OFP 2

Tylko w armie broń lekko wychodzi z ekranu i przeładowania nie widać.

I czy jest jakiś mod który by to poprawił lub cokolwiek ?
Aby było widać przeładowanie i żeby jeszcze postać nie trzymała ręki nad granatnikiem
bo tego najbardziej nie rozumiem tak ciężko bohemi było zrobić aby ręka była pod granatnikiem ?


Pozdrawiam.
^_^ J Love Arma ^_^
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostŚr 29 lip, 2009 01:37

Bo dla każdego rodzaju broni w ArmA (karabin, pistolet, wyrzutnia - w ofp był jeszcze granatnik nasadkowy) jest tylko jedna animacja przeładowania. Broń schodzi z widoku, żeby nie było widać, że często nasz soldat magazynka nawet nie dotyka, tylko robi magiczny gest (błogosławi broń?) i magazynek materializuje się w karabinie. Czego oczy nie widzą...

Żeby było poprawnie do każdego modelu broni trzeba by napisać osobną animację przeładowania. Poza tym każdy addonowy karabin też by musiał mieć takową animację napisaną, albo korzystać z animacji innej broni (co kijowo by wyglądało).

Czy dałoby się to zrobić modem? Zapewne dałoby się, ale to by było mnóstwo pracy dla minimalnej poprawy. Nie opyla się.

Dziwne trzymanie broni jest rezultatem przekleństwa jakim jest mocowanie broni do modelu postaci w jednym miejscu. Dlatego żołnierz uzbrojony w PKM trzyma lewą rękę w skrzynce, a ten z Uzi trzyma ją w powietrzu przed bronią. Niewiele można na to poradzić, bo wszystkie zmiany punktu mocowania są ograniczone tym, żeby dało się korzystać z celownika.

Gdyby silnik pozwalał na dwa punkty mocowania i linię celowania w modelu, pewnie dałoby się to zrobić jak należy. Jeśli idzie o granatniki, well, nawet w CoD4 gdzie liczba modeli broni jest ściśle ograniczona, NPCe trzymają broń w granatniku (gracz to inna sprawa, bo fizycznie nie ma modelu, tylko ręce i broń).
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline

centerpl

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Pn 27 lip, 2009 21:22
  • Lokalizacja: ...

PostŚr 29 lip, 2009 10:55

Aha rozumiem dzięki za odpowiedz.

A może ja spróbuje do każdego modelu napisać osobną animację przeładowania.
Mam dużo czasu to może bym coś wykombinował tylko jak się do tego zabrać ?
^_^ J Love Arma ^_^
Offline

centerpl

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Pn 27 lip, 2009 21:22
  • Lokalizacja: ...

PostŚr 29 lip, 2009 13:42

Z chęcią bym spróbował to zrobić tylko za pomocą jakiego programu ? :smile:
^_^ J Love Arma ^_^
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3127
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 29 lip, 2009 14:29

Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline

centerpl

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Pn 27 lip, 2009 21:22
  • Lokalizacja: ...

PostŚr 29 lip, 2009 14:41

Dzięki
^_^ J Love Arma ^_^
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10654
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 02 sie, 2009 17:10

ArmA 1 już bez sensu... raczej celuj w ArmA 2
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron