Teraz jest Wt 24 paź, 2017 02:32


Cut-scenki i inne przerywniki

Archiwum działów sekcji Armed Assault
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Boris

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): Pt 23 maja, 2008 01:43
  • Lokalizacja: Łódź

Cut-scenki i inne przerywniki

PostWt 22 wrz, 2009 22:04

Niestety, tworzenie w ArmA cut-scenek jest (dla mnie) bardziej skomplikowane niż w OF mimo, poniekąd, sporego podobieństwa.

Czy aby stworzyć sobie jakąś prostą cut-scenkę muszę mieć zaawansowaną wiedzę o tworzeniu skryptów? W OF radziłem sobie bez notatnika i to mi wystarczało, większość tego co potrzebowałem dało się zrobić bezpośrednio w edytorze.

Dochodząc do sedna - gdzie można znaleźć jakiś poradnik czy jakiś program/skrypt do tworzenia przerywników filmowych etc.? Szukałem sporo, a na nic nie natrafiłem, z wyjątkiem nie działających linków i Editing-Guide Mr Murray'a, w którym był b. krótki rozdział na temat filmików, wyjaśniający jedynie kilka rzeczy.

Bardzo prosiłbym o pomoc w tej kwestii, bo sam nie wiem jak się zbytnio za to zabrać, w OF zwykle wystarczało mi okno "Efekty"...
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3138
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostŚr 23 wrz, 2009 11:52

Intro w ArmA tworzy się identycznie jak w OFP w nie ma większych zmian (składnia która występowała w OFP nadal działa w ArmA). To co Ty nazywasz cut-scenkami to wyzwalaczowe efekty kamer, najprostsza i najmniej profesjonalna metoda tworzenia Inter w OFP. W ArmA tego już nie ma.

Na stronie jest poradnik jak stworzyć skryptowe info, ponad to na forum jest mnóstwo tematów odnośnie tworzenia cutscenek za pomocą skryptów.

Tak więc zajrzyj tutaj oraz skorzystaj z wyszukiwarki.
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Boris

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): Pt 23 maja, 2008 01:43
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 24 wrz, 2009 02:06

Thanks. Wiem, że w ArmA tego już nie ma i właśnie dlatego biadolę :)

Powiedz jeszcze, mówiąc Intra masz na myśli również scenki podczas (w środku) misji, tak?
I metody ich tworzenia są kompatybilne z OF?
Rozumiem przez to, że mogę korzystać również z poradników do OF?
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3138
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 24 wrz, 2009 10:01

Tak zasada jest ta sama i sposób który działał w OFP działa i w ArmA i w ArmA 2. Także możesz posługiwać się także poradnikami do OFP.

Powiedz jeszcze, mówiąc Intra masz na myśli również scenki podczas (w środku) misji, tak?

Ogólnie tak, cutscenkę od intra różni w zasadzie tylko (od strony technicznej) inny sposób zakończenia takiego przerywnika.

Ale o tym wszystkim jest na forum :)
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Boris

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): Pt 23 maja, 2008 01:43
  • Lokalizacja: Łódź

PostCz 24 wrz, 2009 15:21

No to fajnie :)

Dzięki za odpowiedź. Do OF jest więcej stuff'u, więc myśle, że to ułatwi sprawę.

Pozdrawiam

Powrót do Armed Assault

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron