@Oscypek - nie wiem czy o taki skrypt chodziło Martinowi.
Skrypt ten będzie automatycznie wykonywał procedurę ataku , powrotu i naprawy ale czy będzie mógł nimi dowodzić, zmieniać cele ataku ?
Może lepiej przyporządkować rozkazy do 3 kanałów łaczności, czyli wyzwalacze: Radio Alpha, Bravo i Charli z wywołaniem [n] exec "helokoptery.sqs" dla n = 1 atak, n = 2 powrót do bazy, n = 3 naprawa i dalej wpisać w twoim skrypcie:
? (n == 1) : goto "wypad"
#wypad
- Kod: Zaznacz cały
;grupa1.sqs
;kontrola nad odziałem 1
onMapSingleClick {"znak" SetMarkerPos _pos}
;wstaw gdzieś na mapie marker o nazwie "znak". Dzięki temu kliknięciem myszy skierujesz atak w dowolnie miejsce na wyspie
_c = GetMarkerPos "znak"
_cx = _c select 0
_cy = _c select 1
_mg1 = Count (units grp1)
? (_mg1 == 0 ): goto "zabici"
grp1 Move [_cx, _cy]
(leader grp1) sidechat "Grupa_1: Zrozumiałem, ruszamy do ataku"
exit
#zabici
; aby było wiadomo że heli są zniszczone i nie jest to błędem działania skryptu
Gracz sidechat "Grupa_1: Grupa rozbita, wszyscy zabici"
exit
? (n == 2) : goto "przylec"
#przylec
- Kod: Zaznacz cały
_c = GetPos baza
_cx = _c select 0
_cy = _c select 1
grp1 move [_cx, _cy]
? (n == 3) : goto "napraw"
#napraw
- Kod: Zaznacz cały
_c = GetPos ural
_cx = _c select 0
_cy = _c select 1
grp1 move [_cx, _cy]
P.S. Jeżeli nie będzie się naprawiać automatycznie w rejonie pojazdu naprawczego mozna zmusić go do tego wyzwalaczem
this setdamage 0