O kurde, ale zakręcony tekst
Jeżeli problem polega na aktywowaniu punktów trasy to wszystko można zrobić
tylko na Waypointach tzn. dla wschodu zrób pierwszy punkt trasy np. "a" gdzie wpiszesz następujący warunek: ruch == 1 (dwa znaki równości !)
dodaj następnie punkt trasy np. "z" tam gdzie chcesz aby wschód doszedł docelowo.
Dla zachodu w punkcie trasy "wp" w aktywacji wpisz: ruch = 1
Taki ustawienie spowoduje że: Wschód dojdzie do punktu "a" czekając, aż Zachód dojdzie do punktu "wp". Gdy to się stanie Wschód ruszy do punktu "z"
Jeżeli chodzi o markery i obiekty logiczne to lepiej ich nie mieszać chyba, że chcesz wprowadzić do gry losowość położenia jednostek lub wywoływać je ze skryptów (pliki sqs).
Dla obiektów i elemtów logicznych używa się zapisu: setpos getpos
natomiast dla markerów: setmarkerpos getmarkerpos
czyli ustawienie elementu logicznego
cel na markerze "d1" to: cel setpos getmarkerpos "d1" - zwróć uwagę na to że nazwa markera musi być cudzysłowiu
A tak ogólnie polecam kupić kilka dobrych piw oraz wydrukować i przeczytać poradnik Spika:
http://www.ofp.bmj.pl/ (dział Edytor)
