Teraz jest So 21 cze, 2025 23:38


Duży, mały problem z briefingiem

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

LostBeyondRetri

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 254
  • Dołączył(a): Pt 08 cze, 2007 22:22
  • Lokalizacja: Stąd?

Duży, mały problem z briefingiem

PostPn 23 lip, 2007 20:36

Na dole znajduje się mój pierwszy profesjonalny briefing. Napisałem go już całego ale mam z nim pewne problemy.
Pierwszy z nich: markery, które mają pokazywać sektory i LZ nie działają, a na dodatek unieważniają cele misji, w których są zawarte, tak, że z 4 robi się jeden połączony.
Drugi z nich: Podstrony zjakieś przyczyny nie działają.
Próbowałem już wszystkiego łącznie z przepisywaniem całego briefing'u. Czy ktoś by mógł wrzucić mój briefing na edytor i zobaczyć co jest nie tak i pokazać mi błędy?? Z góry dziękuje.

<html></a>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type"
content="text/html; charset=windows-1250">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">
<title>First attack - base</title>
</head>

<body bgcolor="#FFFFFF">

<br>
<h2><a name="Main"></a></h2>
<br>
<h6>
Jestem już w tym miejscu tydzień. Nic nie wygląda tu tak jak na plakatach i w telewizji.
<br>Ciągle pada deszcz. Nie robimy dosłownie nic, tylko bez sensu sterczymy w koszarach i patrzymy na drużyny odlatujące na misje.
<br>Czasem nikt nie wraca...

</h6>
<hr>
<p><a name="Plan"></a>
Drużyno!!
<BR><BR>
Dziś lecicie wraz z dwoma innymi plutonami na rozpoznanie.
<BR>Od kilku dni dostrzegamy ruch nieprzyjaciela w tej okolicy. Wysyłaliśmy już kilka patrolów w tamto miejsce. Większość wróciła, ale z trzema straciliśmy kontakt.
<br>Dokładne szczegóły w aktach misji.
<BR><BR>
Powodzenia, żołnierze!

</p>
<hr>
<p><a name = "OBJ_0"></a>Dostańcie się na <a href=”marker:LZ”>Miejsce akcji</a>.
</p>
<hr>


</p>
<hr>
<p><a name = "OBJ_1"></a>Rozpoznajcie <a href=”marker:Juliet”>sektor Juliet</a></a>
</p>
<hr>

</p>
<hr>
<p><a name = "OBJ_2"></a>Rozpoznajcie <a href=”marker:margaret”>sektor Margaret</a></a>
</p>
<hr>

</p>
<hr>
<p><a name = "OBJ_3"></a>Wróćcie na <a href=”marker:LZ”>LZ</a></a>
</p>
<hr>

</p>
<hr>
<p><a name = "OBJ_4"></a>opcjonalnie: Znajdzcie wszystkie wskazówki dotyczące zaginionych w akcji patrolów</a>
</p>
<hr>

<a href=”#Zadanie”>Zadanie:</a>
<h2><a name=”Zadanie”>Zadanie:</a></h2>
Dziś rozpoznacie teren dżungli w okolicach <a href=”marker:LZ”>sektora E40</a>. Ostatnimi dniami nasi zwiadowcy meldują o dosyć dużej aktywności nieprzyjaciela. <br>
Wysłaliśmy tam już kilka małych patroli ale albo traciliśmy z nimi łącznośc, albo nie nawiązywały one kontaktu z wrogiem.
Waszym zadaniem jest rozpoznanie dwóch sektorów (<a href=”marker:Juliet”>Juliet</a>, <a href=”marker:margaret”>Margaret</a>), nawiązanie kontaktu z wrogiem i zneutralizowanie go.

<br><br><a href=”#plan”>powrót do planu misji</a><br><br>

<a href=”#Teren”>Teren:</a>
<h2><a name=”Teren”>Teren:</a></h2>
Zostaniecie przetransportowani na teren zrzadka porośniętym dżunglą
<br>Dominuje tam teren nizinny z licznymi małymi górkami, doskonałymi do skrytej zmiany stanowisk ogniowych.
<br>Przyjrzyjcie się mapie. Teren przypomina morze pokryte dużą ilością małych wysp. Te wyspy to właśnie dżungla.
<br>
<br>Prognoza pogody:
<br>Zapowiada się zimny, deszczowy dzień
<br>Widoczność do 50 metrów.</p>
<br><br><a href=”#plan”>powrót do planu misji</a><br><br>

<a href=”#Siły nieprzyjaciela”>Siły nieprzyjaciela:</a>
<h2><a name=”Siły nieprzyjaciela”>Siły nieprzyjaciela:</a></h2>Wywiad zaobserwował duży ruch przeciwnika w rejonie sektora Margaret. <br>
Są to małe siły Vietcong'u. Nie mają one wsparcia broni ciężkiej. Większość z nich dysponuje standardowym AK47.
Zwiadowcy widzieli też żołnierzy transportujących 2 moździerze.
Możecie oczekiwać, że przeciwnik się nimi posłuży by wesprzeć swe oddziały w walce.</p>
<br><br><a href=”#plan”>powrót do planu misji</a><br><br>

<a href=”#Siły sojusznicze”>Siły sojusznicze:</a>
<h2><a name=”Siły sojusznicze”>Siły sojusznicze:</a></h2>Na miejsce zostaniecie dostarczeni helikopterami UH-1. Wraz z waszą drużyną udadzą się na miejsce akcji dwa dodatkowe plutony. Jeden z nich będzie osłaniać LZ, drugi zaś pomoże wam w akcji. <br>
Wsparcie w razie potrzeby może wam udzielić nasza artyleria.</p>
<br><br><a href=”#plan”>powrót do planu misji</a><br><br>

<a href=”#Misja”>Misja:</a>
<h2><a name=”Misja”>Misja:</a></h2>

Na miejsce zostaniecie dostarczeni 3 helikopterami UH-1.
Gdy tylko znajdziecie się na LZ ustawcie się na pozycjach wyjściowych. 1 i 2 drużyna uda się w kierunku <a href=”marker:Margaret”>sektoru Margaret</a>. 3 drużyna niech zabezpieczy LZ na przylot helikopterów ewakuacyjnych. W razie gdyby LZ było zajęte prez przeciwnika
helikoptery UH-1 mają za zadanie zabezbieczyć miejsce lądowania. Gdy 1 i 2 drużyna dojdzie do <a href=”marker:Margaret”>sektoru Margaret</a>, niech rozpozna <a href=”marker:Juliet”>sektoru Juliet</a>sektor Juliet. W razie jakiegokolwiek kontaktu z wrogiem, zneutralizować. <br>
Celem opcjonalnym podczas misji jest odnalezienie 3 patroli, z którymi straciliśmy kontakt. Pierwszy z nich to patrol kawalerii powietrznej. Wydaje nam się, że ich helikopter został zestrzelony nie opodal waszego LZ.Straciliśmy z nimi kontakt 2 dni temu.<br>
Drugi zaginiony w akcji patrol poruszał się transporterem opancerzonym-M113. Ostatni meldunek 15 godzin temu. <br>
Trzeci zaginiony to patrol służb specjalnych: nasz wywiad w tym terenie.
Ostatni meldunek: 2 godziny temu <br><br><h6>Podejrzewam, że każdy z nich został zabity.
Chcemy się upewnić</h6></p>

<br><a href=”#plan”>powrót do planu misji</a><br><br>

<a href=”#Czas wykonania”>Czas wykonania:</a>
<h2><a name=”Czas wykonania”>Czas wykonania:</a></h2>
<br>H - czas wylądowania<br>
H+3 Przegrupowanie się na LZ
<br>H+7 dotarcie do Juliet
<br>H+12 dotarcie do Margaret
<br>H+22 dotarcie do LZ, wezwanie śmigłowców, ewakuacja</p>
<br><br><a href=”#plan”>powrót do planu misji</a><br><br>

<a href=”#Administracja”>Administracja:</a>
<h2><a name=”Administracja”>Administracja:</a></h2>
Na misje wyruszą 3 oddziały piechoty. <br>
Drużyna Alpha czyli wasza będzie grupą uderzeniową, na was będzie spoczywał ciężar misji. <br>
Dlatego właśnie jest ona większa od pozostałych drużyn. Ponadto dysponujecie dodatkowym Karabinem maszynowym, medykiem i snajperem.<br>
Pozostałe drużyny to standardowe oddziały piechoty powiększone o medyka.</p><br><br><a href=”#plan”>powrót do planu misji</a><br><br>

<a href=”#Dowodzenie i sygnały”>Dowodzenie i sygnały:</a>
<h2><a name=”Dowodzenie i sygnały”>Dowodzenie i sygnały:</a></h2>
Baza:Królowa
<br>Pierwsza drużyna:Alpha
<br>Druga drużyna:Bravo
<br>Trzecia drużyna: Echo
<br>Zadanie przerwane: Tygrys
<br>Helikopter lądował awaryjnie: Strzała
<br><br>Podczas akcji nieobowiązuje cisza radiowa.</p> <a href=”#plan”>powrót do planu misji</a><br><br>

<hr>
<br>
<h2>
<a name="Debriefing:End1">Gratulacje</a>
</h2>
<br>
<p>Misja wykonana </p>
<br>

<hr>
<br>
<h2>
<a name="Debriefing:End2">Porażka</a>
</h2>
<br>
<p>..</p>
<br>



</body>
</html>
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 23 lip, 2007 21:56

Jeśli chodzi o cele misji to pokazywał się jeden ponieważ zamiast tych znaczków "" napisałeś ”” te. Poniżej masz już z dobrze działającymi celami, ale jeśli chodzi o podstrony to nie wiem co jest źle, nigdy rozwiniętego briefingu nie robiłem więc z tym nie mogę ci pomóc, ale cele już działają normalnie razem z markerami.
<html></a>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type"
content="text/html; charset=windows-1250">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">
<title>First attack - base</title>
</head>

<body bgcolor="#FFFFFF">

<br>
<h2><a name="Main"></a></h2>
<br>
<h6>
Jestem już w tym miejscu tydzień. Nic nie wygląda tu tak jak na plakatach i w telewizji.
<br>Ciągle pada deszcz. Nie robimy dosłownie nic, tylko bez sensu sterczymy w koszarach i patrzymy na drużyny odlatujące na misje.
<br>Czasem nikt nie wraca...

</h6>
<hr>
<p><a name="Plan"></a>
Drużyno!!
<BR><BR>
Dziś lecicie wraz z dwoma innymi plutonami na rozpoznanie.
<BR>Od kilku dni dostrzegamy ruch nieprzyjaciela w tej okolicy. Wysyłaliśmy już kilka patrolów w tamto miejsce. Większość wróciła, ale z trzema straciliśmy kontakt.
<br>Dokładne szczegóły w aktach misji.
<BR><BR>
Powodzenia, żołnierze!
</p>
<hr>
<p><a name = "OBJ_0"></a>Dostańcie się na <a href="marker:LZ">Miejsce akcji</a>.
</p>
<hr>

<hr>
<p><a name = "OBJ_1"></a>Rozpoznajcie <a href="marker:Juliet">sektor Juliet</a></a>
</p>
<hr>

<hr>
<p><a name = "OBJ_2"></a>Rozpoznajcie <a href="marker:margaret">sektor Margaret</a></a>
</p>
<hr>

<hr>
<p><a name = "OBJ_3"></a>Wróćcie na <a href="marker:LZ">LZ</a></a>
</p>
<hr>

<hr>
<p><a name = "OBJ_4"></a>opcjonalnie: Znajdzcie wszystkie wskazówki dotyczące zaginionych w akcji patrolów.
</p>
<hr>

<a href=”#Zadanie”>Zadanie:</a>
<h2><a name=”Zadanie”>Zadanie:</a></h2>
Dziś rozpoznacie teren dżungli w okolicach <a href="marker:LZ">sektora E40</a>. Ostatnimi dniami nasi zwiadowcy meldują o dosyć dużej aktywności nieprzyjaciela. <br>
Wysłaliśmy tam już kilka małych patroli ale albo traciliśmy z nimi łącznośc, albo nie nawiązywały one kontaktu z wrogiem.
Waszym zadaniem jest rozpoznanie dwóch sektorów (<a href="marker:Juliet">Juliet</a>, <a href="marker:margaret">Margaret</a>), nawiązanie kontaktu z wrogiem i zneutralizowanie go.

<br><br><a href="#plan">powrót do planu misji</a><br><br>

<a href="#Teren">Teren:</a>
<h2><a name="Teren">Teren:</a></h2>
Zostaniecie przetransportowani na teren zrzadka porośniętym dżunglą
<br>Dominuje tam teren nizinny z licznymi małymi górkami, doskonałymi do skrytej zmiany stanowisk ogniowych.
<br>Przyjrzyjcie się mapie. Teren przypomina morze pokryte dużą ilością małych wysp. Te wyspy to właśnie dżungla.
<br>
<br>Prognoza pogody:
<br>Zapowiada się zimny, deszczowy dzień
<br>Widoczność do 50 metrów.</p>
<br><br><a href="#plan">powrót do planu misji</a><br><br>

<a href="#Siły nieprzyjaciela">Siły nieprzyjaciela:</a>
<h2><a name="Siły nieprzyjaciela">Siły nieprzyjaciela:</a></h2>Wywiad zaobserwował duży ruch przeciwnika w rejonie sektora Margaret. <br>
Są to małe siły Vietcong'u. Nie mają one wsparcia broni ciężkiej. Większość z nich dysponuje standardowym AK47.
Zwiadowcy widzieli też żołnierzy transportujących 2 moździerze.
Możecie oczekiwać, że przeciwnik się nimi posłuży by wesprzeć swe oddziały w walce.</p>
<br><br><a href="#plan">powrót do planu misji</a><br><br>

<a href="#Siły sojusznicze">Siły sojusznicze:</a>
<h2><a name="Siły sojusznicze">Siły sojusznicze:</a></h2>Na miejsce zostaniecie dostarczeni helikopterami UH-1. Wraz z waszą drużyną udadzą się na miejsce akcji dwa dodatkowe plutony. Jeden z nich będzie osłaniać LZ, drugi zaś pomoże wam w akcji. <br>
Wsparcie w razie potrzeby może wam udzielić nasza artyleria.</p>
<br><br><a href="#plan">powrót do planu misji</a><br><br>

<a href="#Misja">Misja:</a>
<h2><a name="Misja">Misja:</a></h2>

Na miejsce zostaniecie dostarczeni 3 helikopterami UH-1.
Gdy tylko znajdziecie się na LZ ustawcie się na pozycjach wyjściowych. 1 i 2 drużyna uda się w kierunku <a href="marker:Margaret">sektoru Margaret</a>. 3 drużyna niech zabezpieczy LZ na przylot helikopterów ewakuacyjnych. W razie gdyby LZ było zajęte prez przeciwnika
helikoptery UH-1 mają za zadanie zabezbieczyć miejsce lądowania. Gdy 1 i 2 drużyna dojdzie do <a href="marker:Margaret">sektoru Margaret</a>, niech rozpozna <a href="marker:Juliet">sektoru Juliet</a>sektor Juliet. W razie jakiegokolwiek kontaktu z wrogiem, zneutralizować. <br>
Celem opcjonalnym podczas misji jest odnalezienie 3 patroli, z którymi straciliśmy kontakt. Pierwszy z nich to patrol kawalerii powietrznej. Wydaje nam się, że ich helikopter został zestrzelony nie opodal waszego LZ.Straciliśmy z nimi kontakt 2 dni temu.<br>
Drugi zaginiony w akcji patrol poruszał się transporterem opancerzonym-M113. Ostatni meldunek 15 godzin temu. <br>
Trzeci zaginiony to patrol służb specjalnych: nasz wywiad w tym terenie.
Ostatni meldunek: 2 godziny temu <br><br><h6>Podejrzewam, że każdy z nich został zabity.
Chcemy się upewnić</h6></p>

<br><a href="#plan">powrót do planu misji</a><br><br>

<a href="Czas wykonania">Czas wykonania:</a>
<h2><a name="Czas wykonania">Czas wykonania:</a></h2>
<br>H - czas wylądowania<br>
H+3 Przegrupowanie się na LZ
<br>H+7 dotarcie do Juliet
<br>H+12 dotarcie do Margaret
<br>H+22 dotarcie do LZ, wezwanie śmigłowców, ewakuacja</p>
<br><br><a href="#plan">powrót do planu misji</a><br><br>

<a href="#Administracja">Administracja:</a>
<h2><a name="Administracja">Administracja:</a></h2>
Na misje wyruszą 3 oddziały piechoty. <br>
Drużyna Alpha czyli wasza będzie grupą uderzeniową, na was będzie spoczywał ciężar misji. <br>
Dlatego właśnie jest ona większa od pozostałych drużyn. Ponadto dysponujecie dodatkowym Karabinem maszynowym, medykiem i snajperem.<br>
Pozostałe drużyny to standardowe oddziały piechoty powiększone o medyka.</p><br><br><a href="#plan">powrót do planu misji</a><br><br>

<a href="#Dowodzenie i sygnały">Dowodzenie i sygnały:</a>
<h2><a name="Dowodzenie i sygnały">Dowodzenie i sygnały:</a></h2>
Baza:Królowa
<br>Pierwsza drużyna:Alpha
<br>Druga drużyna:Bravo
<br>Trzecia drużyna: Echo
<br>Zadanie przerwane: Tygrys
<br>Helikopter lądował awaryjnie: Strzała
<br><br>Podczas akcji nieobowiązuje cisza radiowa.</p> <a href="#plan">powrót do planu misji</a><br><br>

<hr>
<br>
<h2>
<a name="Debriefing:End1">Gratulacje</a>
</h2>
<br>
<p>Misja wykonana </p>
<br>

<hr>
<br>
<h2>
<a name="Debriefing:End2">Porażka</a>
</h2>
<br>
<p>..</p>
<br>



</body>
</html>
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Duży, mały problem z briefingiem

PostPt 13 gru, 2024 21:47

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Duży, mały problem z briefingiem


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 7 gości