Teraz jest N 22 cze, 2025 09:09


TRUPY

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

TRUPY

PostCz 30 sie, 2007 12:39

Dlaczego trupy w misji mp. nie chca znikac ??
Mój description.txt
Kod: Zaznacz cały
respawn=3
respawndelay=5

AIkills=1;

onLoadMission=$STRD_NAME

titleParam1 = $STRD_08;
valuesParam1[] = {10000, 300, 600, 900, 1200, 1500, 1800, 2700, 3600, 7200};
defValueParam1 = 1800;
textsParam1[] = {$STRD_12, $STRD_T005, $STRD_T010, $STRD_T015, $STRD_T020, $STRD_T025, $STRD_T030, $STRD_T045, $STRD_T060, $STRD_T120};

titleParam2 = $STRD_09;
valuesParam2[] = {10000, 10, 25, 50, 75, 100, 125, 150, 175, 200, 250, 300, 400, 500, 600, 700, 800};
defValueParam2 = 150;
textsParam2[] = {$STRD_12, 10, 25, 50, 75, 100, 125, 150, 175, 200, 250, 300, 400, 500, 600, 700, 800};


class CfgSounds
{
   sounds[] =
      {
         UScore, UCapture
      };
   class UScore
   
   {
      name = "UScore";
      sound[] = {"UScore.ogg", 1, 1.0};
      titles[] = {   };
   };
   class UCapture
   
   {
      name = "UCapture";
      sound[] = {"UCapture.ogg", 10, 1.0};
      titles[] = {   };
   };
};
class CfgRadio
{


EDITED
________________
Sorry ten temat powinien się znajdować w [OFP] MULTIPLAYER.
Pomyliłem się... Mam dziś zły dzień :beksa:
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPt 07 wrz, 2007 09:32

Recepta na znikanie zabitych żołnierzy:

Rozwiązanie uniwersalne
W wyzwalaczu dla całej wyspy i aktywacji dla każdej osoby (tych co chcemy usuwać):
Kod: Zaznacz cały
{_x addEventHandler ["killed", {_this exec "dead.sqs"}]} foreach thislist


Rozwiązanie indywidualne - wpisanie żołnierzowi w inicjacji:
Kod: Zaznacz cały
this addEventHandler ["killed", {_this exec "trup.sqs"}]


A skrypt trup.sqs to
Kod: Zaznacz cały
~10
;trupy znikają po 10 sekundach, można czas zmienić
_ob = _this select 0
deleteVehicle _ob
exit


i baw się dobrze :piwo:
Offline
Avatar użytkownika

Mittchels

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 31
  • Dołączył(a): Cz 14 cze, 2007 20:54

PostPn 10 wrz, 2007 12:03

Gdzieś słyszałem że w v1.46 nie ma opcji addeventhendler więc jak chce wpisać żołnierzowi tą opcje to pisze nieznany operator addeventhendler czy jakos tak :cry:
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: TRUPY

PostPt 13 gru, 2024 22:35

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: TRUPY


Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości

cron