N 23 sty, 2005 20:40
Vietcong w porownaniu z OFP ma bardzo proste modele, jednak tam textury nie ulegaja takiemu rozmyciu wiec wiele detali namalowanych na texturach i tak wyglada lepiej niz wymodelowane w ofp... (Vietcong nie uzywa lod)
Battlefield (1942 i Vietnam) jest tak "na oko" podobne pod wzglede ilosci plaszczyzn do OFP, tam tez sa LOD tyle ze tak paskudnie zrobione ze az ciarki przechodza, w OFP widac ze kolejne lod byly recznie modelowane i texturowane, wiekszosc nawet posiada zubozone/zbiorcze wersje textur.
BF ma lody wykonane za pomoca programu klasy ProgMesh ktory laczy ze soba najblizsze punkty i przemapowije textury, wyglada to koszmarnie, jednak ze wzgledu na roznice w enginach w serii BF nie jest to nazbyt zauwazalne.
MOHAA i COD nie posiadaja LOD, modele sa zdetalowane na poziomie gry Vietcong.
RTCW i ET - tak samo jak MOHAA jesli chodzi o LOD, same modele sa bardziej kanciaste
Gry na silniku UT w zaleznosci od wersji maja rozny poziom zdetalowania modeli, a systemu LOD sie w nich nie uzywa.