Napisałem prosty skrypt którego działanie zaczyna się od stworzenia w określonym miejscu na mapie żołnierza, należącego do grupy dowodzonej przez AI. Wywołuję go więc z init.sqs, bo chyba powinien być uruchomiony na serwerze. Podczas testu w edytorze wszystko działa jak powinno, ale po włożeniu misji na serwer dedykowany, zamiast jednego żołnierza pojawia się dwóch. Tak wygląda część skryptu odpowiedzialna za stworzenie żołnierza:
- Kod: Zaznacz cały
"SoldierWSaboteurDay" createUnit [getMarkerPos "spawn1", spawners1, "spawned1 = this"]
... i powoduje pojawienie się dwóch takich samych żolnierzy, w tym samym momencie. żeby sprawdzić gdzie zrobiłem błąd, uruchomiłem skrypt zawierający tylko powyższą linijkę, i to wystarczy żeby pojawiło się dwóch żołnierzy zamiast jednego. Co zrobić, żeby to działało właściwie na serwerze dedykowanym? (problem chyba też dotyczy CreateVehicle)