Teraz jest Pn 01 gru, 2025 18:37


Mam ważne pytanie...

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Adrian88_17

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): N 12 wrz, 2004 17:12

Mam ważne pytanie...

PostSo 26 mar, 2005 12:30

Zastanawiam się nad jedną rzeczą, otóż wszyscy robią nowe addony,a czemu nikt nie wpadł na pomysł,aby zmienić bisowskie (dosyć szkaradne) wraki czołgów na bardziej realistyczne? Fajnie by było gdyby eksplodującemu Abramsowi odleciała wieża,albo zerwały się gąsienice. Jestem zapalonym graczem w OFP,najbardziej mnie intereują same pojazdy pancerne i walka nimi, ściągnołem sobię Y2K3,ale dupa i tak dużo nie zmienili poza tym,że wraki się palą. Co sądzicie ? 8)
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 26 mar, 2005 12:34

nie wiesz ze wraki sa zdeformowanymi przez engine gry modelami pojazdow ktorymi grasz, nie sa to zadne inne specjalnie wymodelowane obiekty.
Offline
Avatar użytkownika

Mrocz

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 172
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Z Sopotu :P

PostSo 26 mar, 2005 12:51

Był taki Apache, który jak się zestrzeliło, przez kilka sekund był pokrzywionym Wrakiem bisowskim, po czym zamieniał się w realistyczny wrak śmigłowca... :]
"Nie wie jakiego sprzętu będziemy używać w III Wojnie ¦wiatowej, ale w IV Wojnie ¦wiatowej będziemy się tłuc kamieniami i kijami"
Albert Einstain
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostSo 26 mar, 2005 13:15

skrypt... Trzeba by zrobić cały model takiego skasowanego abramsa, żeby móc coś takiego wykonać.
Obrazek
Offline

BUBI

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 10:16
  • Lokalizacja: z Olesna

PostSo 26 mar, 2005 13:19

Ale wtedy i tak by go pokrzywiło chyba że zrobić że prawie przy końcu "życia" czołgu Poprostu załoga by musiała (pod przymusem) wysiąść a czołg by sie rozleciał nie tworząc efektu pogniesionej kartki ale nie wiem czy to możliwe.
stalin rulez!!!!!!
Offline
Avatar użytkownika

Remcio

Major

Major

  • Posty: 500
  • Dołączył(a): N 25 lip, 2004 20:54
  • Lokalizacja: Brwinów

PostSo 26 mar, 2005 13:38

ehhh, to było zrobione dość prosto. Wszystko w ułamku sekundy. Zniszczony model był usuwany a na jego miejscie komendą createvehicle (czy jakoś tak :P) tworzony był wrak. Ale komu się chce robić takie wraki do wszystkich modeli?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

PostSo 26 mar, 2005 15:55

Heh, eksperymentowałem z czymś takim, ale.... ale po skasowaniu utworzony model wraku jest często przesuniety o pare metrów w losowym kierunku w stosunku do skasowanego oryginału. Wygląda dość dziwnie. :/

PS. Odpowiadając na nasuwające się pytanie, używałem tej samej pozycji dla tworzenia wraku, z której skasowałem zwykły pokrzywiony.
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostSo 26 mar, 2005 17:28

trzebaby zdefiniowac w cpp modelu destrType="DestructNo";
pozniej po wykryciu ze Damage rowna sie 1 odczytac wspolrzedne i kierunek obiektu i metoda prob i bledow znalezc odpowiednie parametry korekty, bo tak jak Agent powiedzial, nie wiedziec dlaczego zawsze nowy model jest lekko przesuniety.

ale kto jest na tyle zdesperowany aby to zrobic dla wszystkich jednostek ? ;-)

moze kolesie od tych dziwnych modow efekciarskich ? ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Ingram

Major

Major

  • Posty: 567
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 15:26
  • Lokalizacja: z Bydgoszczy

PostSo 26 mar, 2005 18:11

No przyznam że jest taki addon.
M10 Wolverine od Johna po zniszczeniu zamienia się we wrak.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 26 mar, 2005 21:20

Co Ty nie powiesz...? A wiesz, że nie tylko w tym addonie jest takie coś?

moze kolesie od tych dziwnych modow efekciarskich ?

Może... ;] Gdzieś... chyba we FlashFx'ie jest addon, gdzie są różne wraki pojadów, jednak nie ma skryptu, który podczas gry podmieniałby org. wraki na te z addonu... Mam ten addon na dysku, będę musiał sprawdzić który to - i dam znać :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Adrian88_17

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): N 12 wrz, 2004 17:12

Widze,że nie wszyscy mnie zrozumieli

PostSo 26 mar, 2005 22:22

¦ciągnąłem sobie Effects explosions, którego twórcami bylo bodajże ludzie z Caucasian mod(który już zdechł), tam są zrobione wracki,które po zniszczeniu pojazdu się pojawiają,ale są tak beznadziejne np. wrak BMP wygląda jak bryła niewiadomo czego,czegoś czarnego,jakby jakiś głaz:(. Wiem,że jest skrypt podmieniający jednostki po ich zniszczeniu w te wracki,i że przesuwa się po eksplozji,ale czy niemozna zrobic jakiegoś Flasha,żeby to bardziej realistycznie wyglądało? chyba trza czekać na OFP II :(((((((((
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostSo 26 mar, 2005 23:06

ja tylko na chwilę :)

W jezyku polskim występuje słowo wrak a nie wrack. Zdaję sobię sprawę z tego że to skomplikowane i może przerastać wasze możliwości ale czasami możecie się postarać...

wrak
rz. mnż IIa, D. -a || -u 1. ‘zatopiony lub zniszczony, nienadający się do użytku statek’ 2. pot. ‘zniszczony, zużyty pojazd, maszyna’
Good Times Gone
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 212395
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mam ważne pytanie...

Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 212395
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mam ważne pytanie...

PostN 08 wrz, 2024 18:47

http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 212395
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Mam ważne pytanie...

Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron