BINGO ! Obiecałem, że wyjaśnie jak ten skrypt dziala i oto jestem!
Po pierwsze: Moja teoria o punktach przylegających do siebie w dwóch plikach p3d za pomocą skryptu to totalna bzdura (przynajmniej w tym przypadku)
Po drugie: Trzeba się wziąć za wyjaśnianie bo tego tricku schemat jest raczej prosty
Załóżmy że mamy pięć plików p3d (np. kwadratów) nazywamy je kolejno:
A, B, C, D, E. Następnie piszemy config ktory je okresla (standardowe okreslenia)
Teraz załóżmy że sa opisane tak:
... ........................................... ...
wcześniejsza częśc confingu
... ........................................... ...
class Static: All {};
class Fortress: Static {};
class Building: Static {};
class NonStrategic: Building {};
class Strategic: Building {};
class kwa: Strategic
{
unitInfoType=UnitInfoShip;
nameSound="ship";
cost=10000000;
accuracy=1000;
vehicleClass = "kwadraty";
side=3;
simulation="house";
icon = "";
armor=30000;
scope=2;
};
class A: Strategic
{
unitInfoType=UnitInfoShip;
nameSound="ship";
icon = "";
side=3;
simulation="house";
cost=10000000;
vehicleClass = "kwadraty";
model="\kwadraty\A";
displayName="A";
icon="\kwadraty\icon.paa";
mapSize=360;
};
class B: Strategic
{
unitInfoType=UnitInfoShip;
nameSound="ship";
icon = "";
side=3;
vehicleClass = "kwadraty";
simulation="house";
cost=10000000;
model="\kwadraty\B";
displayName="B";
};
class C: kwa
{
unitInfoType=UnitInfoShip;
nameSound="ship";
icon = "";
side=3;
vehicleClass = "kwadraty";
simulation="house";
cost=10000000;
model="\kwadraty\C";
displayName="C - Całość";
class EventHandlers
{
init ="[(_this Select 0)] exec {\kwadraty\laczenie.sqs}";
};
};
class D: kwa
{
unitInfoType=UnitInfoShip;
nameSound="ship";
icon = "";
side=3;
vehicleClass = "kwadraty";
simulation="house";
cost=10000000;
model="\kwadraty\D";
displayName="D";
};
class E: kwa
{
unitInfoType=UnitInfoShip;
nameSound="ship";
icon = "";
side=3;
vehicleClass = "kwadraty";
simulation="house";
cost=10000000;
model="\kwadraty\E";
displayName="E";
};
};
Jak da się zauważyć to tylko część opisująca "C" ma jakiekolwiek zmiany w treść, a jest tam mianowicie dodane kilka linijek:
class EventHandlers
{
init ="[(_this Select 0)] exec {\kwadraty\laczenie.sqs}";
};
Spełnia to dwie ważne rzeczy:
-Uruchamia skrypt
-Wyznacza środek łączonych obiektów
Czyli od tąd "C" jest środkiem. Następnie modyfikuje się skrypt, który jest na tyle prosty że można w nim bez problemu dodać więcej części lub zmienić ustawienia części względem siebie.
Jka widać jest to bardzo proste, ale mogłem zrobić jakiś błąd więc prosze mnie poprawić jakby co
