Teraz jest Pt 20 cze, 2025 22:18


Czego potrzeba do modyfikacji wyspy?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

Czego potrzeba do modyfikacji wyspy?

PostCz 12 sie, 2004 15:36

Chciałem zmodyfikować Nogovę - dostawić kilka budynkow, drogi itp. Ale nigdy z mapami nie miałem doczynienia, także pytanie do osób, które w tym siedzą. Jakich programów będę potrzebował, żeby zmodyfikować oficjalną wyspę?
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 12 sie, 2004 15:49

Hmm... mi, mimo usilnych prób, Nogova nigdy się nie otworzyła... :neutral:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostCz 12 sie, 2004 16:11

To cudnie :/

Dzięki za odpowiedź.
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostCz 12 sie, 2004 16:15

Jakoś dać się musi, w końcu powstała przecież Nogova 2004, ale jak mówię, w normalny sposób nie da się tego zrobić... Popróbuję jeszcze kiedyś może...
Obrazek
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostCz 12 sie, 2004 23:13

Jakto się nie otworzyła? Mi w WrpTool bez problemu się otwiera. A tobie się nie otwiera bo:
- programowi w którym robisz mapki niedałeś plików z obiektami i teksturami Nogovy (w settings) lub
- masz za słabego kompa bo ja na moim starym kompie też czasami miałem problemy z otwarciem Nogovy.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 13 sie, 2004 08:26

- są zarówno O.pbo, jak i Landtex.pbo
- Athlon XP 1,8 Ghz, 256 RAM DDR 333 MHz, GF 3 Ti200 64 MB DDR, Segate Barracuda 60 GB :] Niesądzę, żeby to było za słabe ;)
Obrazek
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostPt 13 sie, 2004 12:20

O.pbo to za mało a Landtex.pbo zawiera tylko tekstury z Everonu, Malden i Kolgujev'a. O.pbo zawiera tekstury z Nogovy i to masz OK ale nadal niemasz obieków z Nogovy.
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostPt 13 sie, 2004 12:24

O przepraszam, w O.pbo są też obiekty... a Landtex z folderu res\dta wystarczy :)
Obrazek

HAV

PostPt 13 sie, 2004 12:37

Panowie, pragnę przypomnieć, że pytanie brzmiało:
MaRcin napisał(a):Jakich programów będę potrzebował, żeby zmodyfikować oficjalną wyspę?

Więc może skończcie już te wywody, czy udało się Wam odpalić wyspę, czy nie, tylko napiszcie wreszcie jakie progi są potrzebne do modyfikacji wysp.
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostPt 13 sie, 2004 12:43

Ok, ja używam WrpTool'a do edycji wyspy i dePBO do rozpokawania potrzebnych plików pbo.

Wysłany Pią 13.08.04, 12:39:

O przepraszam, w O.pbo są też obiekty... a Landtex z folderu res\dta wystarczy


A to ok bo myślałem że masz Landtex nie z res'a. W O.pbo są obiekty z Nogovy ale nie wszystkie. Ja ci radzę jeszcze wejść do Res/Dta i rozpakować Data.pbo, Data3d.pbo No chyba że już to zrobiłeś i nadal jest coś nie tak to niewiem.
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostPt 13 sie, 2004 14:59

Dobrze jest Havocu :]
Będę miał instrukcję krok, po kroku :]
Good Times Gone
Offline

IGUANA

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 14 sie, 2004 17:44

PostSo 14 sie, 2004 22:46

Sorry że się wtrącę ale nie mogę czytać co wy tu piep**** ...
Jaki k**** zasłaby procesor, jaki plik datap3d.,jaki landtext ?? :o


Rozpakowujesz plik O.pbo i Noe.pbo.
Folder O.pbo wrzucasz np. pod D: Dla mapy/
W Wrptool / setings / change setings / add (textures i p3d) / i wybierasz ścieżkę D:Dla mapy/
Bierzesz load i klikasz na noe.wrp w folderze Noe.
No a resztę w Manualu.pdf masz

Programy:
pbo_decryptor15
Make_Pbo (żeby to potem do kupy złożyć)
Wrptool

Nigdy nie próbowałem a z robiłem to w chwili ładowania opcji odpowiedz (czyli 2 minuty –jade na modemie 56 kb :(


[HAV] Wprowadziłem małą cenzurę :)
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostN 15 sie, 2004 00:29

Taaa a niektóre obiekty z pozostałych map (Everon, Malden i Kolgujew), które są wykożystywane na Nogovie to same się wyczarują. Fakt że większość obiektów na Nogovie jest w pliku O.pbo ale trafiają się takie jak np. niektóre ogrodzenia, kościoły, latarnie które są w pliku Res/Dta/Data3d.pbo (albo bez Res, niechce mi się tego sprawdzać). Ale Iguana napisał coś o czym niewiem czemu zapomniałem napisać. Aby dostać się do Nogovy trzeba rozpakować plik Noe.pbo. Słuszna uwaga.
Offline

IGUANA

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): So 14 sie, 2004 17:44

PostN 15 sie, 2004 22:52

Ich nie trzeba wczytywać ( bo i tak nie mają LODa ) Z wczytaniem czy bez i tak będą występować w postaci kwadracików więc nie ma sensu sobie programu spowalniać.
A ten plik otworzy się nawet bez rozpakowywania żadnego z plików pbo (prócz noe.pbo) tylko że wtedy objekty były by w formie kwadracików :grin:
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostN 15 sie, 2004 23:08

Nom ale chyba lepiej jest widzieć coś więcej niż tylko te prostokonty. Właśnie do tego potrzeba jeszcze plik O a najlepiej też Data3d
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 8 gości