Teraz jest Wt 04 cze, 2024 15:32


Proste pytania + proste odpowiedzi.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostSo 04 lut, 2006 15:16

wielkie dzieki :spoko:
Obrazek
Obrazek
Offline

Ast

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): N 09 kwi, 2006 21:18

PostN 09 kwi, 2006 21:28

Witam. Czy ktos mógł by podac link/opis przebiegu instalacji i konfiguracji o2? Wiem, że temat był poruszany wcześniej, ale jakoś nie widze załączonych zdjęć. Jeśli to tylko u mnie coś nie gra to sorry za zawracanie głowy.
Offline
Avatar użytkownika

BOLO

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 116
  • Dołączył(a): Cz 09 lut, 2006 18:55
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

PostPn 10 kwi, 2006 17:12

W WrpTool, po załadowaniu jakiejkolwiek mapy (albo zrobieniu nowej) pojawia mi się: memory lod not found. Już szukałem na forum, ale nic nie znalazłem. Wszystko skonfigurowałem jak było w temacie: Konfiguracja programu WrpTool.
Co zrobić?
Pomocy. :cry: :cry: :cry:
Ostatnio edytowano Wt 11 kwi, 2006 17:48 przez BOLO, łącznie edytowano 1 raz
Nie "dziecią neostrady"!
Nie "gorącym" 13!
Nie pokemonom!
... kurde, to co ja jeszcze tu robię?

NIE BOLO A Bolo!
Offline
Avatar użytkownika

Model

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 180
  • Dołączył(a): N 04 gru, 2005 18:35
  • Lokalizacja: Częstochowa

PostPn 10 kwi, 2006 20:29

http://ofp.gamepark.cz/_hosted/brsseb/t ... /start.htm
Na forum jest ten tekst na polski przetłumaczony.
Offline

Ast

Cywil

Cywil

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): N 09 kwi, 2006 21:18

PostPn 10 kwi, 2006 20:34

Dzieki wielkie!!!
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 20 lip, 2006 12:40

Czy istnieje konwerter .obj do .p3d ?
Czy plik .obj działa w ofp?
Czy jeżeli przekonwertuje .obj do .p3d to zachowają się unformacje o nałożeniu tekstur, czy będę musiał od nowa je nakładać?

Edit: Jak używać UVMapper Classic?
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostCz 20 lip, 2006 13:48

Znacie jakiś program do tworzenia tekstur podłoża do wysp OFP ?
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 20 lip, 2006 14:10

Jeszcze jedno pytanie. Jak używać Gizmo Mapping i czy jest do tego potrzebna jakaś spelcjalna teksutra?
Mi ten GM nie wychodzi :x
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

traffix

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 235
  • Dołączył(a): So 04 mar, 2006 19:39

PostCz 20 lip, 2006 14:53

jak ktoś potrzebuje tekstur na wyspę i budynki to mam tu linka do zbioru: http://astronomy.swin.edu.au/~pbourke/texture/

podam jeszcze więcej jak coś znajdę :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostCz 20 lip, 2006 16:04

Ale to jest w formacie JPG... wie ktoś może jak to przerobić na .paa albo .pac ??
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostCz 20 lip, 2006 16:57

paaToolem? Bierzesz to otwierasz w PS, zapisujesz jako plik targa (z zachowanie odpowiednich propocji) i eksportujesz jako paa/pac

@Radek
http://www.neochan.csk.pl/ofpc/viewtopic.php?t=1314
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostCz 20 lip, 2006 17:22

Dzięki Rey jestes wielki :wink:
EDIT:
Mam problem z Paatoolem jak daje conwert wyskakuje błąd "TGA file is not 32bpp, was 24bpp. Chyba chodzi o to że plik TGA jest w 24 bitach a tu potrzeba 32 bity, więc jak mogę to zmienić ? Mój program Jasc Paint Shop Pro potrafi zapisać najwięcej w 24 bitach więc jakiego progsa mam użyć do zapisywania w TGA 32bpp ?
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostCz 20 lip, 2006 20:03

@Rey ta wiem to dokładnie. I nie pisałbym tu gdyby Mi to nie wychodziło. No więc nie wychodzi Mi. Nawet jak wezme specjalnie przygotowaną. Nadal dziwnie się układa jest jakby do góry nogami itd.
Przydałby się też poradnik tworzenia tekstur przenzaczonych na Gizmo Mapping
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

ag_smith

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 243
  • Dołączył(a): Pt 21 sty, 2005 00:27
  • Lokalizacja: Wawa

Offline
Avatar użytkownika

Michalofp

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): Pt 25 lut, 2005 15:35
  • Lokalizacja: Praszka

PostCz 20 lip, 2006 22:58

Dobra, wcześniejszy problem rozwiązałem, ale teraz mam następny :P zrobiłem texture podłoża ale kiedy chce ją wstawić w wrptoolu pojaiwa się błąd "Division by zero" wydaje mi sie że to wina złych rozmiarów mojej textury, bo inne mają równo 170kb i tu jest pytanie jak zwiększyć rozmiar mojej textury do 170kb ze 102kb w photoshopie ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości