Teraz jest Śr 25 cze, 2025 08:15


FFUR Huge Release!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostPt 01 wrz, 2006 22:16

aaaaaa:D thx m8:)juz sciagam:)cya na multi:)


edit: ja nie wide roznicy:(albo nei wiem na co patrzec..kamera jest ciagle tak daleko jak byla^^ kat widzenia..nie wiem sma..:(
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 02 wrz, 2006 02:23

@Loony
Mówisz, że masz takiego słabego kompa, a chcesz ruskich od ORCS.
Ja nie wiem, sam bym ich tam chciał, ale jak ustawiłem sobie 20 żołnerzy od ORCS to nie szło normalnie grać + 20 np. z Joh ACU Rangers i już zupełna makabra. :roll:
Ale jednostki z głową llauma'y w FFUR będę, oj, chyba za dużo gadam :wink:
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostSo 02 wrz, 2006 10:13

Wojtek napisał(a):aaaaaa:D thx m8:)juz sciagam:)cya na multi:)


edit: ja nie wide roznicy:(albo nei wiem na co patrzec..kamera jest ciagle tak daleko jak byla^^ kat widzenia..nie wiem sma..:(


hmmm... ten config poprawia co innego ^^

W niezbinaryzowanym configu musisz znaleźć klasę żołnierza, znaleźć DefaultFOV i ustawić wartość na pomiędzy 1.0 a 0.5, a potem użyć programu CPP2BIN do zbinaryzowania configu.
Offline
Avatar użytkownika

Wojtek

Major

Major

  • Posty: 506
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 13:40
  • Lokalizacja: Poznań

PostSo 02 wrz, 2006 12:05

kurde..ja sie tam nie tykam bo cos spieprzei reinstalka wszystkiego jeszcze^^ a wlasnie..jak zmienie ten config to na mlti nie pogramy nie?


info o patchu 2.5

Gameplay and Realism enhancements:

-Added the ability to mount (Aimpoints, Acogs) on M16,M4 and MP5 by the 'Menu' Action. (Online Compatible too).
-Major Upgrade of the US Army personnel models (Including Special Forces).
-Minor update of the Russian infantry & Gru models (New Body Armor).
-Update of the 'AI combat skills' and dispersion values increased a lot in order to make combat more immersive, tactical and authentic.
-100% Free-lag mod (undergone intensive tests), Now, with the ability to play huge battles -> Several useless scripts have been disabled to decrease the fps level during huge battles. (Jet Fighters crashes Fx, M203/GP-25/MM-1 Smoke Fx, Turrets blowing off Fx... etc)
-'Material Fx' enabled for all models textures.
-New and realistic blood splat Fx. (New light scripting way as well). -New M16, M4, AK 74/47, PK sounds, directly inspired from Chammy's sound pack.
-Update of the Animations (Combo of 456820 and Sanctuary animations packs).
-New music selection list done by zGuba
-Wilco's ArmA Radio ending instead of BIS one.
-US light infantry will have the M4 (semi, and burst) and if they are mechanized, the M16A4 [Aimpoint]. (Cheers to Olemissrebel, our new military advisor).
-Included the RPK-74 to the russian infantry. (RHS Model).
-Added the US woodland Body Armor to 'Tank crews'.
-Only the AH-64D Longbow is available in the mission editor, the Apache (which is intended to replace BIS Cobra) would be available in game (Missions and campaigns that use the cobra), though.


wyglada ladnie^^

HAV

PostN 03 wrz, 2006 21:04

zGuba - post usunięty, powód --> TUTAJ
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostWt 05 wrz, 2006 00:31

Powiem tylko tyle.

FFURCTI by KaoS Team lekko podrasowany przeze mnie ;)
:idea: http://www.ofp.pl/zguba/ffurcti/FFURCTI ... opEden.zip

Potrzebne addony:
:idea: http://www.ofp.pl/zguba/ffurcti/FFURCTI1.32Addons.zip

Oprócz tego potrzebny jest addon MFCTI 1.16 (A?) nie ja robiłem tę misję, może będą potrzebne editorupdate/upgrade'y :P

Config dla FFUR, który znowu uprzyjemni Wam życie, zapakowany w zip
:idea: http://www.ofp.pl/zguba/ffurcti/zGubaFFURConfig.zip

mam nadzieję że się pospieszą z tym patchem.
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostŚr 20 wrz, 2006 12:04

Jaki Hind i T-80 jest w FFUR 2006 1.0 (wydanym w marcu), tzn. czyjego autorstwa :?:
Offline
Avatar użytkownika

Volt

Major

Major

  • Posty: 905
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 09:50
  • Lokalizacja: Wrocław

PostŚr 20 wrz, 2006 12:42

CSLA i RHS ?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 20 wrz, 2006 15:20

Tylko RHS.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostCz 21 wrz, 2006 16:21

Eee... gościowi chodziło o poprzednie wydanie FFUR 2006. Dopiero w 2.0 wstawili <b>betę</b> Mi-24 od RHS.

[OT]Dlaczego do tej pory nie został wydany jako osobny addon? Panowie z RHS męczą się nad configiem - AI nie chce strzelać z Jak-B i UPK. Tyle wiem na ten temat[/OT]
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostCz 21 wrz, 2006 19:31

Pożycz im zGuba swojego Yaka. Działa bez zarzutu.
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostCz 21 wrz, 2006 20:06

Jak myślisz, co zrobiłem i skąd wiem o problemach RHS :D

Tak naprawdę to jest zmodyfikowany FFUR-owski Jak-B (fakt, dodałem trochę tego ustrojstwa) i jest zabójczy głównie w rękach sprawnego gracza, AI nadal pudłuje (może czas zmniejszyć AIDispersionCoef?)

Mój Jak i tak nie strzela do Bradleyów (za to do M6 Linebacker zawsze) tu chyba problem leży w czym innym...

Mimo wszystko nie jest to offtopic, bardzo możliwe że mój Jak będzie w configu FFUR 2006 2.5 :razz:
Offline
Avatar użytkownika

Miho

Kapral

Kapral

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): Śr 02 lut, 2005 09:57
  • Lokalizacja: Grudziądz

PostPn 02 paź, 2006 00:27

ciekawe ile go jeszcze beda naprawiac i czy to bedzie kolejne 500 mega czy patch nieweile zajmujacy. mogli by dodac jakis pare misji sp, mp i jakos kampanie
Athlon 1.7+ 256 DDR GeForce 2 64 DDR(128 AGP) AC 97
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 02 paź, 2006 13:36

Krótko: Zapomnij :]

[dwa wyrazy, co by mnie nie posądzono o spam :mrgreen:]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostPn 02 paź, 2006 17:14

No więc tak... szef zespołu FFUR, thunderbird84, jest w wojsku i ma mało czasu na cokolwiek :neutral: tak więc jeszcze sporo czasu upłynie zanim pojawi się tak pożądany przez wszystkich wielbicieli FFUR patch 2.5...

thunderbird nie sprecyzował czy będzie to znowu gigantyczny pack, czy tylko "mały" patch. Sądząc po liczbie zmian, jakie zobaczymy... na mniej niż 200 MB nie ma co liczyć.

Co do gry multiplayer z FFUR 2006 2.0 - w wielkim skrócie:

można grać w necie na dwóch publicznych serwerach z FFUR 2006 2.0.

KaoS - tu można pograć w crCTI@FFUR, produkcji mojej i fifiego ;) niestety ping jest gigantyczny, serwer stoi w Kaliforni, ale da się grać mimo to.

[URR] - tu można pograć m. in. w MiniFFURBattlefield Mirov (mój) i FFURGNSHIP DM, czyli Andersen - przerobiony przeze mnie :P . Niestety crCTI@FFUR wywala graczy z pierwszym zniszczonym pojazdem Ruchu Oporu. Serwer stoi w Niemczech i ma przyzwoity ping, administrator zainstalował na nim paczkę "sieciowych" eksplozji samolotów, oczywiście by me :aniol: LINK, korzysta się jak z modu.

Na obu serwerach siedzi FFURCTI 1.35A na Everonie, produkcji KaoS i mojej :twisted: warto mieć do niej tą nieoficjalną paczkę addonów i CoC Unified Artilerry 1.1 (Heavy Antitank Gun chyba, czy jakoś tak?)

życzę miłej gry w MP :D
niech żyje skromność!
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 4 gości