
Smookie ten skrypt, który dałeś nic nie wniósł
.
Wygląda tak jak przedtem
użyłem go również z moim skryptem
Skrypt dymu wylgąda tak ( Oczywiście nie jest mój
)
Nic nie dał, powiedz jak wpisać w inicjacji ? Ja mam wpisane tak :
Officer, które steruje stetkiem : [] exec "Smoke.sqs"
Stetek o nazwie Ship : [] exec "Smoke2.sqs"; or [this] exec "Smoke2.sqs"; or this exec "Smoke2.sqs"; nic nie dało
Element Logiczny o nazwie Smoke1 : [this] exec "Smoke1.sqs"
Co jest nie tak ? ...
Wygląda tak jak przedtem
- Kod: Zaznacz cały
;Smoke2.sqs
_obiekt = smoke
_pos = statek
_dlugosc = 32193021
_wysokosc = 44
#1
~0.01
_obiekt setpos[(getpos _pos select 0)+_dlugosc*sin(getdir _pos),(getpos _pos select 1)+_dlugosc*cos(getdir _pos),(getpos _pos select 2) + _wysokosc]
_obiekt setdir getdir _pos
goto "1"
użyłem go również z moim skryptem
- Kod: Zaznacz cały
;Smoke.sqs
#Smoke
_cam CamSetTarget objnull
_ox = GetPos Smoke Select 0
_oy = GetPos Smoke Select 1
_cam CamSetPos [_ox,_oy,0]
_cam CamCommit 0
Smoke Setpos Getpos Ship
Smoke1 Setpos Getpos Smoke
Smoke1 setpos [getpos this select 0, getpos this select 1, (getpos this select 2) +44]
goto "Smoke"
Skrypt dymu wylgąda tak ( Oczywiście nie jest mój
![:]](./images/smilies/icon_krzywy.gif)
- Kod: Zaznacz cały
# Smoking vehicles, (c) 2004 Victor, vfsacc@yahoo.com, Version 1.1
# You might need to adjust _fx, _fy and especially _fz in the "kaputt" loop depending on the vehicletype
# in order to find a suitable position for the fire to be visible
_thatsme = _this
#vehicleloop
_busted = getdammage _thatsme
?(_busted < 0.2): goto "loopagain"
?(_busted >= 1): goto "kaputt"
_vicxpos = (getpos _thatsme) select 0
_vicypos = (getpos _thatsme) select 1
_viczpos = (getpos _thatsme) select 2
_fx = (_vicxpos - 0.5) + (random 1)
_fy = (_vicypos - 0.5) + (random 1)
_fz = _viczpos + 1.5
_sizestart = (1 + random 1)
_sizeend = (10 + random 30)
drop ["cl_fire" , "" , "Billboard" , 120 , 12 , [_fx,_fy,_fz] , [0,0,0] , 0 , 37 , 30 , 0 , [_sizestart,_sizeend] ,[[0,0,0,(_busted / 3)],[0,0,0,_busted / 2],[0,0,0,_busted / 2],[0,0,0,(_busted / 3)]] , [0] , 2 , 0.3 , "" , "" , ""]
#loopagain
~0.2
goto "vehicleloop"
#kaputt
_counter = 1500
_smokecounter = 0
#kaputtloop
_vicxpos = (getpos _thatsme) select 0
_vicypos = (getpos _thatsme) select 1
_viczpos = (getpos _thatsme) select 2
_fx = (_vicxpos - 0.5) + (random 1)
_fy = (_vicypos - 0.5) + (random 1)
_fz = _viczpos + 1.5
_ttl = 20
_sizestart = random 1
_sizeend = (10 + random 30)
_weight = 37
drop ["cl_fire" , "" , "Billboard" , 120 , _ttl , [_fx,_fy,_fz] , [0,0,0] , 0 , _weight , 30 , 0 , [_sizestart,_sizeend] ,[[0,0,0,0.3],[0,0,0,0.75],[0,0,0,0.5],[0,0,0,0.1]] , [0] , 1.5 , 0.3 , "" , "" , ""]
#small sparks
_sizestart = 0.05
_sizeend = 0.1
_weight = 37
_fx = (_vicxpos - 0.5 + random 1)
_fy = (_vicypos - 0.5 + random 1)
_fz = _viczpos + 1.5
_ttl = random 5
drop ["cl_fire" , "" , "Billboard" , 120 , _ttl , [_fx,_fy,_fz] , [0,0,0] , 0 , _weight , 30 , 0 , [_sizestart,_sizeend] ,[[1,1,1,1],[1,1,1,1],[1,1,1,0.8],[1,1,1,0.6]] , [0] , 0.2 , 0.4 , "" , "" , ""]
_ttl = random 5
drop ["cl_fire" , "" , "Billboard" , 120 , _ttl , [_fx,_fy,_fz] , [0,0,0] , 0 , _weight , 30 , 0 , [_sizestart,_sizeend] ,[[1,1,1,1],[1,1,1,1],[1,1,1,0.8],[1,1,1,0.6]] , [0] , 0.2 , 0.4 , "" , "" , ""]
#fireeffect
_weight = 36
_firecounter = 10
#fireloop
_sizestart = random 1
_sizeend = random 2
_ttl = 1 + random 1
_fx = (_vicxpos - 0.5 + random 1)
_fy = (_vicypos - 0.5 + random 1)
_fz = _viczpos + 1.5
drop ["cl_fire" , "" , "Billboard" , 120 , _ttl , [_fx,_fy,_fz] , [0,0,0] , 0 , _weight , 30 , 0 , [_sizestart,_sizeend] ,[[1,1,1,1],[1,1,1,0.7],[1,1,1,0.5],[1,1,1,0.2]] , [0] , 0.3 , 0.2 , "" , "" , ""]
_firecounter = _firecounter - 1
?(_firecounter > 0): goto "fireloop"
~((random _smokecounter) + 0.1)
_smokecounter = _smokecounter + 0.001
_counter = _counter - 1
? (_counter > 0): goto "kaputtloop"
exit
Nic nie dał, powiedz jak wpisać w inicjacji ? Ja mam wpisane tak :
Officer, które steruje stetkiem : [] exec "Smoke.sqs"
Stetek o nazwie Ship : [] exec "Smoke2.sqs"; or [this] exec "Smoke2.sqs"; or this exec "Smoke2.sqs"; nic nie dało
Element Logiczny o nazwie Smoke1 : [this] exec "Smoke1.sqs"
Co jest nie tak ? ...
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.