Teraz jest So 21 cze, 2025 19:04


Podstawy WRPTool'a - czyli tworzenie wysp

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Futbolista

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): Pn 14 kwi, 2008 17:18

PostCz 10 lip, 2008 10:40

O boże,srry,ale on napisał"/plik0"to ja myślałem ze to taka nazwa pliku.A to "0"to mam,ale te trzy pliki już skopiowałem do folderu"wyspa"i nic,dalej jak robię setting,change setting... i add i ten folder z wyspą to nic,dalej sie pokazuję błąd"Kein Aktives Dokument".Proszę o pomoc!
Offline

poczes93

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): N 18 lis, 2007 22:00
  • Lokalizacja: Gdańsk

PostCz 10 lip, 2008 12:01

A rozpakowałeś je programem UnPBO ? ;]
Offline

Futbolista

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): Pn 14 kwi, 2008 17:18

PostCz 10 lip, 2008 13:05

Aha.Niee :P Zara dam Edita.Dobra.Rozpakowałem te pliki i w tym folderze są jeszcze 3 Foldery(:P)"Data3D","Data","0".A w folderze "Data3D"jest 859 plików P3D,w folderze "Data"jest 2753 tysiące Plików PAA i PAC a w folderze "0" jest 307 plików PAC.To wszystko.I proszę o pomoc bo chcem robić Mapki :p Pomocy!.A i który plik mam wybrać do Textures i Który do Objects.
Offline
Avatar użytkownika

OFS_Expid

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): Pn 30 cze, 2008 19:15
  • Lokalizacja: -_-

PostPt 15 sie, 2008 07:22

A teraz porada dla tych, którzy nie wiedzą gdzie jest "more textures" (więcej tekstur)(założę się że jest tu pare takich userów..)

---

Tekstury są w tym pliku O, faktycznie, ale tekstury są równierz dostępne w folderze: "Operation Flashpoint\Dta"
Tam przy pomocy UnPBO trzeba rozpakować następujące pliki PBO:

• Eden
• Abel
• Cain

---

Tutaj będą pliki tekstur z Everonu, Maldenu i Kolgujeva.
Myślę że komuś to pomogło.. :spoko:
Offline

Krecik1218

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Pn 06 sie, 2007 12:25

PostN 17 sie, 2008 20:59

Ściągnełem WRP toola ale pozostałe linki do programów wygtasły
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostN 17 sie, 2008 22:03

Google rządzi, Google razi, Google nigdy Cię nie zdradzi.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Loony

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1613
  • Dołączył(a): Pt 11 mar, 2005 21:19
  • Lokalizacja: Avalon

PostN 17 sie, 2008 22:04

To se poszukaj, google nie gryzie :neutral:
Obrazek
Offline

MetalMan7

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): Wt 11 lis, 2008 10:59

PostWt 11 lis, 2008 12:39

Cześć wszystkim.
1.Co to ma być ten plik .rrp ???i jak go zrobić
I jak zrobić to intro??
W edytorze jest intro,wstęp,misja-wykonana itd - to tam sie robi to intro?
I jak to zapisać?
:co:
2.Tego programu MakePBO nigdzie już nie ma to tutaj jest jakis inny:

http://files.filefront.com/WinPbo/;5469 ... o.html/1/1

(do pakowania i rozpakowywania PBO)
Offline
Avatar użytkownika

Ovg

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): Pt 03 lis, 2006 20:14
  • Lokalizacja: z domu

PostWt 18 lis, 2008 23:59

Jak zrobić intro do wyspy?
1.Wpisujemy w konfigu
Kod: Zaznacz cały
cutscenes[] = {"..\Addons\nazwa_twojego_folderu_z_animacją\intro"};
Np pomiędzy
Kod: Zaznacz cały
worldname a description

Tu macie konfig OFmana
2.Pakujemy wyspę do pbo, przenosimy do addonów.
3.Tworzymy w addons folder o nazwie (bez ") "nazwa_twojego_folderu_z_animacją".
4.Włączamy grę, wchodzimy w edytor, wybieramy naszą wyspę i tworzymy misję, która będzie intrem do naszej wyspy. Po stworzeniu swojego filmiku zapisujemy misję, jako nazwę wpisujemy intro.
5.W folderze Operacji Flashpoint wchodzimy w Users, następnie w "nazwa_twojego_użytkownika" (np ovg) i missions. Szukamy zapisanej przez nas misji
Kod: Zaznacz cały
intro.nazwa_twojej_wyspy
.
6.Przenosimy folder misji do
Kod: Zaznacz cały
Addons\nazwa_twojego_folderu_z_animacją\

Powinno to wyglądać tak:
Kod: Zaznacz cały
 Addons\nazwa_twojego_folderu_z_animacją\intro.nazwa_twojej_wypsy

7.Wszystko gotowe. Sprawdzamy czy działa.
Oczywiście wszystkie nazwa_twojej_wypsy i tym podobne zamieniamy na właściwe nazwy.
"Ojej, jakże ja kocham koniczki!"
:kloda:
  ▲
▲ ▲
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Podstawy WRPTool'a - czyli tworzenie wysp

PostPt 13 gru, 2024 12:19

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Online

xersius

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 99987
  • Dołączył(a): Pn 29 lip, 2024 15:01

Re: Podstawy WRPTool'a - czyli tworzenie wysp

Poprzednia strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 11 gości