Teraz jest Pn 23 cze, 2025 17:28


VBS - OGÓLNA DYSKUSJA

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 27 kwi, 2005 14:44

robiac misje mozna sie bardziej przylozyc i upewnic sie ze zaden piechociniec latadlem nie pofrunie, a nawet jak sprobuje to daleko nie poleci, zastrzec mozliwosc lotu jest w gestii missionmakera, czy to MP czy SP, da sie zrobic to bez problemu
tak wiec to akurat nie brak realizmu w grze tylko w misjach moim zdaniem.
(to samo z kazdym jednym rodzajem spzretu w grze, troche roboty ale da sie gograc wszystko)

co innego np te kulki
dobrze ze chociaz mamy podrzut broni
granaty sa nie realistyczne, mozna je oskryptowac i dzialaja ok, ale dobrze by bylo gdyby engine to obslugiwal.

modele budynkow powinny miec definiowane materialy ktore przy pewnych grubosciach (cienkie drewniane drzwi np) powinny przepuszczac kulki ale oslabiajac lekko ich impet - narazie mozemy albo przepuscic albo nie (fire geometry lod)

postzraly itp, zranione rece oslabiaja celnosc, powoduja drzenie rak/broni
postrzelone nogi uniemozliwiaja chodzenie... blah blah bla...
mam nadzieje ze nowe ofp obsluzy takie selections jak serce i kulka w klatke po lewej stronie bedzie kladla kolesia na amen
no i zeby z postrzalem w brzuch tez za bardzo mobilny nie byl...

Wysłany 27 Kwi 2005, 13:47:

a co do ai to szkoda slow....
Offline
Avatar użytkownika

Panda

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): N 09 sty, 2005 18:33
  • Lokalizacja: Warszawa

PostŚr 27 kwi, 2005 14:50

offtime napisał(a):powinny przepuszczac kulki ale oslabiajac lekko ich impet - narazie mozemy albo przepuscic albo nie (fire geometry lod)
Wlasciwie to moznaby i to oskryptowac. W momencie trafienia w cos kula pojawialaby sie ona .5m dalej w tym samym kierunku. To zalatwiloby sprawe - kula przebilaby front budynku, ale zatrzymalaby sie na kolejnej scianie.

Rainbow

PostWt 07 cze, 2005 20:41

Link do trailera o nowym module do vbs1 - USARMY1

Link (30mb)
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostWt 07 cze, 2005 21:04

Mam pytanie do znawców ( :twisted: ) ...

Czy ktoś wie jaki kawałek leci w tle tego trailer'a :?:
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline
Avatar użytkownika

sjojok

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2004 16:16
  • Lokalizacja: Gliwice

PostWt 07 cze, 2005 21:14

Skąpy trailer tzn. po za piechotą kawałkiem śmigłowca i paroma pojazdami dużo nie pokazali a szkoda

Rainbow

PostWt 07 cze, 2005 21:18

Trailer ma już ponad miesiąc :twisted:
Offline
Avatar użytkownika

JaFranek

Major

Major

  • Posty: 581
  • Dołączył(a): Wt 16 lis, 2004 14:46
  • Lokalizacja: Tbg

PostWt 07 cze, 2005 21:21

Wszystko co pokazali w tym Trailerze juz od dawna gości na naszych kompach. :neutral:
Nie pytaj, co OF może zrobić dla ciebie, ale co Ty możesz zrobić dla OF

Rainbow

PostWt 07 cze, 2005 21:23

JaFranek napisał(a):Wszystko co pokazali w tym Trailerze juz od dawna gości na naszych kompach. :neutral:


No popatrz, nie wiedziałem, że jesteś taki bogaty :P :twisted:

Mimo wszystko addony są pierwszej klasy, szczególnie te "kafelki" na bradleju, cudo :)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 08 cze, 2005 10:59

Jednostki prezentują się pięknie, choć nie trudno dostrzec, że to jedynie przerobione jednostki HYK, CBT i Sigmy. Co do samej mapy - zapewnie "ukradziona" z CSLA2 [3?]: Operation Lacerta. Co do muzyki - zapewne została skomponowana na potrzeby filmiku, jak w przypadku pierwszego oficjalnego trailera VBS. Chociaż może tym razem jest inaczej... kawałek dosyć fajny.

Pamiętajcie, że w trailerze nie ma niczego oprócz muzyki, toteż można sobie nagrać muzykę z trailera podczas oglądania, odpowiednio pociąć\przerobić w Audacity i... gotowe, chociaż nie wiem do czego :P :D
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan

Rainbow

PostN 10 lip, 2005 00:06

Kto niewierzy, że IL (Independence Lost) stał się VBSem niech porówna screeny niżej:

Oto screen ze strony IL:
Obrazek

A oto co ostatnio odkryłem w Data3d w VBSie
Obrazek

Myślę, że jest to ostateczny dowód w sprawie zamienienia się IL czyli kolejnego dodatku do OFP w "Virtualne Pole Bitfy" :D
Offline
Avatar użytkownika

Kuba

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1608
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Wawa

PostN 14 sie, 2005 00:14

Posprzatano... Dyskusji o pirackich kopiach tutaj nie będzie :-)
Offline
Avatar użytkownika

Kuba

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1608
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Wawa

PostŚr 17 sie, 2005 18:00

================================================
Wysłany: ¦ro 17.08.05, 18:00

Drogi panie MaxiKaaz, na tym forum obowiązuje zasada, ze zastrzeżenia do decyzji moderatora zgłasza się mu na priv i dla Ciebie nikt tutaj wyjątku robić nie będzie. Wogle sugerowałbym nieco spuscic z tonu i zapoznac się z naszym regulaminem a dopiero potem protestować...


================================================
Wysłany: ¦ro 17.08.05, 19:21


Temat zostaje tymczasowo zamknięty, jutro odblokuje az sie troche uspokoi sytuacja.

================================================

Wysłany: ¦ro 18.08.05, 14:27

Topic odblokowany.
Ostatnio edytowano Cz 18 sie, 2005 14:15 przez Kuba, łącznie edytowano 1 raz
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostCz 25 sie, 2005 21:02

Kuba czemu usunąłeś mój post? Ja nic nie pisałem o pirackiej wersji tylko o możliwościach śilnika VBS1.

{Kuba} Grrrr.... Obrazek

A skoro już mowa o VBS1 i IL to tu znajdziecie więcej screenów z jednostkami z IL które jak się okazało są w modułach do VBS1.
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostWt 11 paź, 2005 17:29

Ta też to już widziałem...tyle, że VBS1 ma do tego troszeczke poprawiony silnik OFP dzięki któremu są możliwe takie "bajery" jakie można zobaczyć na np. Convoy Trainer (poruszanie się w pojazdach) albo takie coś że jak strzelisz w budynek z czołgu to robi się dzura w budynku tak jak jest to widać tu. Ale pozatym to zgadzam się z tym tekstem powyżej.

Rainbow

PostŚr 07 gru, 2005 21:26

Otóż z jakich addonów składa się nadchodzący moduł USARMY1.

Obrazek

Chyba każdy poznaje te jednostki - COMBAT!. :???:
Jedyne co się nasuwa na myśl, to ostre krojenie przez BIS społeczności OFP.

PS.(Sorx. za duży rozmiar obrazka :? ) :wink:
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 5 gości