Teraz jest Śr 25 cze, 2025 00:38


Dyskusja o popularności polskich misji i addonów

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 01 sty, 2006 20:05

Miło w końcu usłyszeć bardziej wyważony i obiektywny głos na ten temat.

Grey napisał(a):CFOG, grupa w kotrej jestem, robi naprawde dobrej jakosci addony
Chyba misje :D

Grey ma rację - w sumie wygląda na to, że patriotyzm zaczyna u Polaków zanikać...

Offtime - myślałeś o wersji WPS\GROM bez głów Llaumy? Albo pozwolił byś owe przerobić?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Marker

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2006
  • Dołączył(a): So 24 lip, 2004 14:32
  • Lokalizacja: Osaka

PostN 01 sty, 2006 20:51

A cofnijcie się do początków OFP, do pierwszych addonów... UAZ milicyjny Grabarza i GROM od grey'a i nic innego do szczęścia nie było potrzeba (przynajmniej mnie)...Chodziłem sobie tymi gromowcami i rozwalałem ruskich na Malden... i jaka to frajda była mimo że to tylko przetexturowane addony... a teraz ? teraz jest wszystkiego w hooy'a i niczym się nie chce grać... ludzie ograniczają się do oglądania i krytykowania.... Za dużo tego wszystkiego wychodzi... to w nas wyrobiło jakiś głupi nawyk... jak by addon wyszedł raz na dwa tygodnie... i to w dodatku polski to gwarantuje wam że wszyscy by się rzucili robić misje i kampanie... a tak ? lud łache robi że screena obejrzy...
Obrazek

"Jako arabski gej-satanista zmarzniete uszy wolę sobie ogrzewać przy płonacym kościele "
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostN 01 sty, 2006 21:53

Albo fakt że każdy chce grać w dobre, ciekawe, nieszablonowe, odkrywcze i klimatyczne misje wspaniałymi, "wypasionymi" addonami. W efekcie czas pracy nad misją czy kampanią się wydłuża (a ludzie którzy nie maja wystarczająco dobrego pomysłu i umiejętności dają sobie skopuj, bądź robią misje tylko na własny użytek). Z drugiej jednak strony wystarczy jeżeli wyda się cos niespotykanego (np addon królika) żeby ludzie się tym zainteresowali. Chociaż jakoś nie widziałem jeszcze misji w której polowało się na królika, bądź misji mp w której cześć graczy był by myśliwymi a druga część (dosłownie) zwierzyna łowną (mającą na celu przedostanie się do określonego punktu). Co by nie powiedzieć i tak wszystko zależy od pomysłu i chęci. Przesyt świadczy również o tym że scena ofp jest już dobrze rozwinięta (podobnie było zresztą z naszą gospodarka, ale nikt obecnie nie mówi że jest źle bo jest zbyt dużo produktów w sklepach ;-) )
P.S jak wydano WPS czy liberation mod to hasanie po Malden czy Everonie mi zupełnie wystarczało.
Ostatnio edytowano Śr 04 sty, 2006 00:04 przez Barbarian, łącznie edytowano 1 raz
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D

Berna

PostWt 03 sty, 2006 23:56

@Markerek
trafiłes w samo sedno, jednak proces ten jest nieunikniony.

@Barbarian

OFP to symulator walki.
Nie ma sensu robić z tego Simsów, GTA czy łowcy Jeleni, ponieważ ta gra straci wtedy na wartości.
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostŚr 04 sty, 2006 00:12

A tu sie nie zgodze. Symulatorem (hmm... no jak na gre) pozostanie, ale pozwoli tez fanom odetchnac i moze o cos ta symulacje wzbogaci. Engine OFP moze naprawde sporo, mimo latek jakie ma za soba i nie chcialbym, aby ktokolwiek ograniczal swoja wyobraznie jakimis sztucznymi granicami. Nie interesuja mnie SW czy Star Trek w OFP, albo Mechy, ale te mody niektorym sie podobaja, ale co najwazniejsze, byc moze przyczynia sie do kolejnych engine'owych odkryc, ktore w ostatecznosci dadza sie wykorzystac w symulacji pola walki :)
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 04 sty, 2006 00:35

Nie chodziło mi raczej o robienie z ofp simsów (kiedys nawet taki projekt był). tylko o to iz najlepsze na monotonie jest jakieś urozmaicenie (zwłaszcza w multi). Dodanie do misji zwierzatek np. krówki pasace się na łonce czy zajac buszujący w trawie. Moga sprawić iż misja przelmie pewna monotonie (i tak szczerze mówiac przywitam taki zwierzyniec cieplej niz jakiś "wypasiony" super skrypt). Najważniejsza w grze jest oczywiscie grywalność (dobrze jak idzie ona w parze z realizmem- tak jak w przypadku ofp). A klimat jest chyba najważniejszy w budowie grywalnosci (dlatego wciąż wracam do misji z cwc, z res'em jest gorzej). Może dlatego że wszelkie zmiany w ofp skupiaja się na dopracowywaniu "technologi" a nie na sprzedaniu graczowi pewnej wizji rzeczywistości (pisze teraz o misjach), klimatu (dobrze zrealizowana i przemyslana kampania rekompensuje w zupełności brak wspaniałych addonów).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D

Berna

PostŚr 04 sty, 2006 15:15

Ja tez kiedys byłem zwolennikiem nowatorskich pomysłów, lecz pewna osoba wybiła mi to z głowy i mysle ze słusznie.
OFP ma jakąs forme i według mnie powinno sie jej trzymać.
Niedawno wyszedł House Divided Mod. Owszem fajnie, wszystko pieknie tylko niech ktos mi powie, co ten mod nam da oprócz postawienia kilku jednostek na Desert Island i zachwycania sie ich pięknem??
Nic nam nie da. Dlaczego??
Sam po tworzeniu Kompani Braci z Marshalem, przekonałem sie ze stworzenie misji, która byłaby realistyczna a jednoczesnie klimatyczna jest bardzo ciężko. Poprostu są ograniczenia jak (brak radia, cięzko o muzyke itd.). Jakoś nam sie udało ten klimat stworzyć. Było ciężko. A teraz popatrzmy jak ciężko byłoby o klimat, czy grywalność w kampani "Północ -Południe". Brak samochodów, walka na hurra, po 1 misji by sie znudziło.
Teraz poppatrzmy na addony które trzymaja sie formy. Np Rangersi, czy chocby nawet WPS nasz kochany, który wszystkim dał tyle radosci, ze w przeciągu kilku dni od jego wydania pojawiły sie misje i jakis ruch w tym naszym polskim skromnym światku OFP.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 04 sty, 2006 18:15

Niedawno wyszedł House Divided Mod

American Civil War Mod, nie HDM :]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostŚr 04 sty, 2006 19:24

Hmm... po prostu roznimy sie w ocenie pewnych zjawisk. Gwarantuje Ci, ze na tym czy innym forum nie znajdziesz wiekszego zwolennika realizmu w OFP niz ja. Co najwyzej rownie wielkiego. A mimo to cisze sie, ze nie tylko realizm i nie tylko symulacja wspolczesnego (lub z lat 80-tych) znajduje miejsce w OFP.
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostŚr 04 sty, 2006 21:40

realizm boli
sprobojcie upasc na d**ę w realu a pozniej w grze i opiszcie wrazenia.
Offline
Avatar użytkownika

Grey

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2005 19:53

PostŚr 04 sty, 2006 21:49

Off, no przeciez to oczywiste, ze chodzi o maksymalny realizm mozliwy w grze, a nie realizm pelny. Zreszta, ja zawsze wole pojsc do lasu na nocny patrol z kumplami niz grac w OFP z CFOGiem. Mimo wszystko :)
Obrazek CFOG / ACOG team | Platoon.pl | ShackTac | 6th sense | eks Team Tactical | eks RAAB
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostŚr 04 sty, 2006 22:02

Bez przesady. ofp to tylko gra. Ja gram w gry żeby sie odstresowac, rozerwać (już lepiej chyba pograć przez godzinke w ofp niż ogladac jakis cudowny program pokroju baru) lub znalezć sposób na nude (jeżeli nie mam co z soba zrobić). Jak ktos chce pełnego realizmu to niech pójdzie do woja, a potem niech zostanie najemnikiem (rozwalać murzynków w Afryce). Taka jest moja opinia.
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D

Berna

PostŚr 04 sty, 2006 23:51

Widze ze źle mnie zrozumiano. Oczywiscie ze gry sa po to zeby sie odstresować. Tylko po co robić z OFP symulator życia codziennego, skoro jest to symulator walki. To tylko jeden przykład takich jest sporo. Po co robić z OFP Star Wars, skoro jest na rynku gra przy której w pełni mozna odczuc klimat kosmosu. itd. itp.
Zreszta to jest juz w kółko powtarzane i dla wielu chyba oczywiste.

{żuker} Ekhm... Proszę wszystkich o pisanie na temat. Tytuł to: "Dyskusja o popularności polskich misji i addonów".


Temat "rzeka" czasem trzeba zboczyć z kursu :spoko:
Ostatnio edytowano Cz 05 sty, 2006 16:08 przez Berna, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

offtime

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1089
  • Dołączył(a): So 21 sie, 2004 10:39
  • Lokalizacja: Katowice

PostCz 05 sty, 2006 13:44

mi sie wydaje ze im lepsze addony sie pojawiaja na plskiej scenie tym wiecej oczekuja od nich gracze
wiec nawet, gdyby sie pokazal naprawde dobry addon to i tak ktos zauwazylby w nim jakies niedociagniecia
bajer z ofp polega na tym ze nie da sie zrobic nic idealnego, zawsze wszystko spieprza animacje albo kompresja textur

model renderowany w innym programie niz o2 wyglada fajnie, a zaraz po zaladowaniu do ofp na ofp'owych animacjach, zaczyna wygladac jak kupa

przynajmniej ja tak uwazam jesli chodzi o krytykow moich addonow
wydaje mi sie ze robie je coraz lepiej ale to i tak dalekie od idealu ktorego w ofp i tak nie osiagne

http://img210.imageshack.us/img210/1280/render10nv.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/439/render27fe.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 05 sty, 2006 13:58

Fakt.

PS: Rendery wyglądają świetnie.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 6 gości

cron