Teraz jest Wt 24 cze, 2025 19:52


Woda Kegetysa

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostCz 22 lip, 2004 11:38

zwojek napisał(a):Pewnie się tnie jak cholera :|

Zalerzy od sprzętu, zalerzy od ilości jednostek na mapie, zalerzy od samej mapy.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kedrus

Cywil

Cywil

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 14:42
  • Lokalizacja: Bydgoszcz

PostCz 29 lip, 2004 21:46

Mam Karte GeForce4 Ti 4200 (pelen wypas funkcji) a po zainstalowaniu DXdll mam biala wode?! Czy mozna jakos rozwiazac ten problem?!

Wysłany Nie 8.08.04, 21:15:

?????????????????????????????????????
Ciesz sie każda sekunda , bo każda z nich może być Twoja ostatnia...
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostŚr 15 gru, 2004 14:24

pozwólcie że odkopię temat bo mam mały problem: Ciągle mam "starą" wodę a nie tą którą widać na screenach. Noktowizor mi działa ale woda nie. Czemu?
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 15 gru, 2004 15:05

Jaką masz wersję Pixel Shadera na karcie?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostŚr 15 gru, 2004 20:27

A co to takiego bo jakoś się z tym jeszcze nie spotkałem
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 15 gru, 2004 21:46

Biblioteka na karcie. Nevermind - lepiej powiedz jaką masz kartę :)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

OFman

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 237
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 19:15

PostŚr 15 gru, 2004 23:04

Radeon 9200 (bez PRO)
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostŚr 15 gru, 2004 23:17

Hmmm... czyli odpowiedni ps na karcie raczej masz... no to nie wiem...
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPn 27 gru, 2004 16:40

na moim kompie 500 mzh 16 mb ram karta grafiki i .......RAM to nawet nie proboje tego sciagac bo jak mnie dopadnie pokusa odpalenie tego to bede mial grzyba atomowego w pokoju :beksa: :beksa: :mad:
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPn 27 gru, 2004 16:51

lol i thx za ostrzezenie ale mam pytanie czy jest taki bajer w stylu "wody kegetysa" ktory wymaga DUZO mniej ????
Offline
Avatar użytkownika

Poncho

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 101
  • Dołączył(a): Pt 24 gru, 2004 22:47
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostPn 27 gru, 2004 17:03

Wydaje mi sie, że nie ma niestety :lol:
Offline
Avatar użytkownika

Grabarz^^

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 224
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 23:59
  • Lokalizacja: Darłowo

PostPn 27 gru, 2004 17:51

Mam nadzieję że to, co napiszę wreszcie oświeci wszystkich, którzy błądzą w ciemności niewiedzy :] Tzw. "wody Kegetysa" czyli biblioteki DXDll nie uruchomicie na żadnej karcie graficznej, która nie ma wbudowanej obsługi Pixel i Vertex Shader. Czyli wszystkie GeForce'y MX i Radeony poniżej 8500 odpadają. Nie ma też nic co mogłoby ten efekt zastąpić bez używania Pixel i Vertex Shader'ów.

Podsumowując: jeśli nie posiadasz karty graficznej obsługującej standardy które opisałem wyżej - nie odpalisz owej "wody Kegetysa".

PS. Nie wiem czy to prawda, ale DXDll może nie działać na kartach które mimo że obsługują zarówno Pixel jak i Vertex Shader, to mają wsparcie sprzętowe tylko dla DirectX 8.1 Gdzieś czytałem że wymagana jest obsługa bibliotek DirectX 9, ale powtarzam: nie wiem czy to prawda.
Offline
Avatar użytkownika

Poncho

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 101
  • Dołączył(a): Pt 24 gru, 2004 22:47
  • Lokalizacja: Bielsko-Biała

PostPn 27 gru, 2004 17:53

Widzisz Goose już nie pograsz z tym wielkim bajerem.
Kup sobie nową karte :razz:
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPn 27 gru, 2004 18:22

1 nie mam kasy na nową karte
2Poncho ma farta i sie wstrzelil ze swoja kartą grafiki
3DxDll- tą nazwę małem na końcu języka

HAV

PostCz 01 wrz, 2005 12:17

foxmoon napisał(a):Po instalacji DXDLL podczas misji nocnych występują smugi podczas rucho. Tak jakby zbyt wolno odświeżał się obraz przez co wszystko się rozmazuje. Coś trzeba ustawić w DXDLL ?

Jerry napisał(a):To jest akurat celowy efekt i nie ma w tym nic dziwnego, ze występuje..
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 2 gości

cron