Teraz jest So 21 cze, 2025 01:16


FFUR problem

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostŚr 04 paź, 2006 20:01

acha :D sprawdzę za chwileczkę.

No niestety, mi też tak się dzieje. Pogrzebię w configu, może to coś da...
Offline

LEOPARD

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 30 wrz, 2006 14:02
  • Lokalizacja: WAWA

PostWt 10 paź, 2006 15:08

Jest może plik zmieniający odległośc kamery od osoby ?
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostWt 10 paź, 2006 21:39

config.cpp w folderze FFUR2006\Bin\Editable config\

Potrzebujesz programu CPP2BIN (znajdziesz w download OFP Center PL)

Szukasz klasy Soldier: i tam zmieniasz o ile pamiętam wartość InitFOV z 1.0 na np. 0.7;
Offline

LEOPARD

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 30 wrz, 2006 14:02
  • Lokalizacja: WAWA

PostŚr 11 paź, 2006 17:27

Mam 0.7 od razu.Nie ma gdzies gotowego pliku ?
Stało by się coś z modem gdybym dał config ze starej wersji do nowej ? albo na odwrót ?
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostCz 12 paź, 2006 16:01

Tak, stałoby się. Od razu powiem ci w sekrecie, że jakbyś włożył config FFUR 2006 2.5 to też by ci nie podziałał ;)

EDIT: Dobra, znalazłem. Szukasz w configu pod klasą Man (CTRL + F w notatniku, class Man: => Enter

Zjeżdżasz jakieś 20 linijek na dół i masz:


fov=1.00;
minFov=1.00;
maxFov=1.00;


Zmieniasz sobie to fov na 0.7 i się cieszysz ;]

Tak na marginesie - FoV to nie odległość kamery od żołnierza, lecz pole (kąt) widzenia (Field of View).
Offline

LEOPARD

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 30 wrz, 2006 14:02
  • Lokalizacja: WAWA

PostCz 12 paź, 2006 17:20

zmeiniłem i nic nie pomogło dlaczego ?
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostCz 12 paź, 2006 18:05

a użyłeś CPP2BIN? ;]
Offline

LEOPARD

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 30 wrz, 2006 14:02
  • Lokalizacja: WAWA

PostCz 12 paź, 2006 20:18

tak oczywiście jak kazałeś
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostCz 12 paź, 2006 20:33

pobaw się tymi trzema FOVami. Może zmniejsz MinFOV... nie ja pisałem ten config :neutral:
Offline

LEOPARD

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 30 wrz, 2006 14:02
  • Lokalizacja: WAWA

PostPt 13 paź, 2006 16:08

nic to nie daje
Offline

zGuba

Moderator

Moderator

  • Posty: 1182
  • Dołączył(a): N 05 lut, 2006 19:15

PostPt 13 paź, 2006 16:17

FFUR 2006 2.5 już niebawem wyjdzie. Koniec transmisji ;)

Pobaw się tym configiem i tyle.
Offline

LEOPARD

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): So 30 wrz, 2006 14:02
  • Lokalizacja: WAWA

PostŚr 01 lis, 2006 20:02

Nikt nie wie co mi poradzic żeby się nie wyłączała ta gra ?
Offline

eliiot

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): Pn 12 wrz, 2005 16:08
  • Lokalizacja: Zabrze

PostPt 10 lis, 2006 22:14

Czeiść - właśnie zainstalowałem FFUR 2.5. Jest bardzo OK choć mam pewien problem - snajper po stronie (rusów) pozbawiony jest tekstur.Czy idzie temu jakoś zaradzić?
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostPt 10 lis, 2006 22:31

Nałożyć na model tekstury x] Anyway mam to samo i chyba doczekamy sie FFUR 2.5 v1hotfix ;D

HAV

PostPt 10 lis, 2006 22:36

eliiot - wyślesz jeszcze raz ten sam post i... już więcej nic nie wyślesz przez następne kilkanaście/dziesiąt godzin :]
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 2 gości

cron