Teraz jest Pn 23 cze, 2025 22:01


Noc martwych martwiaków [projekt]

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 13 maja, 2005 20:38

Co by było gdyby odpuścić sobie usuwanie ciał.

ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostPt 13 maja, 2005 21:53

Nie miałeś spadku FPS?
Aha, dałbyś radę tak zrobić żeby nie można było mieć w menu akcji "Weź Rzut" ?
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPt 13 maja, 2005 22:48

BlaK napisał(a):Nie miałeś spadku FPS?
Aha, dałbyś radę tak zrobić żeby nie można było mieć w menu akcji "Weź Rzut" ?


Może i był, ale niewielki. Nie wiem czy mgła i deszcz ma jakiś wpływ na obciążenie związane z generowaniem obiektów (oczywiście myślę o wpływie pozytywnym), ale przy widoczności rzędu 10 metrów nie było widać wiele ciał. W każdym razie na początku misji dystans przy jakim przestaje być generowany obraz jest zmniejszany do minimum tj. 500 metrów

Co do rzutu to na razie nie znalazłem sposobu który by mnie satysfakcjonował. Mógłbym odpalić dla każdego zombie osobny skrypt odbierający mu broń gdy ginie, ale wolałbym tego uniknąć.
Offline
Avatar użytkownika

BlaK

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 167
  • Dołączył(a): Pn 27 wrz, 2004 17:09
  • Lokalizacja: Warszawa

PostSo 14 maja, 2005 09:27

Hmm, raczej to że była mała widoczność powodowało że nie było zbyt dużego obciążenia dla kompa. Deszcz [na 100%] ma wpływ na płynność gry, ale jak dochodzi mgła i mała widoczność to raczej tego się nie odczuwa.

Hmm, np. zobie z Russian Zombie Pack wogóle nie mają broni możliwej do wzięcia... Wykonują jedną animację "Throw" i Cie zabijają. Zabijesz ich - możesz wziąsć tylko granat [?!], mimo że jak gracz jest zombie, nie mają żadnej broni, nawet granatów. Czyżby to działa tylko w jedną stronę?
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 14 maja, 2005 19:43

Co do deszczu to jestem pewien że nie wpływa na nic - to tylko tekstura. Natomaist co do mgły już pewności nie mam, choć nie sądzę by BIS zrobiło coś tak genialnego.

Udało mi się poprawić. Już nie można wziąść "rzut".

Wysłany 14 Maj 2005, 19:43:

Kolejna wersja misji jest gotowa i działa bez problemu. Chciałbym ją przetestować w 4-5 osób by zobaczyć czy poczynione zmiany ograniczyły desync'ki. Tym razem akcja toczy się na otwartym terenie i liczba powstających zombie została zmniejszona o jedną trzecią. Skrzynia z bronią powinna już działać bez problemu i dodatkowo dodałem spectator script Kegetys'a. Konieczny jest nowa wersja zombie w związku z ostatnią poprawką tj. nie można już zabrać martwym zombie "rzutu".
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostSo 14 maja, 2005 21:18

zgłaszam się
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostSo 14 maja, 2005 23:40

Przy okazji zrobiłem na szybko pierwszego coopa z jakąś fabułą i udziałem zombie. Nazywa się The Howling Hills, a zadaniem graczy jest znalezienie czterech miejsc w których tworzą się zombie i zniszczenie ich.

Jest deszczowa i mglista noc, a widoczność ograniczona jest do 10-20 metrów. Do znalezienia są cztery fontanny (wiem, że to brzmi absurdalnie, ale nie miałem niczego sensownego pod ręką w obiektach standardowych - potem podmieni się to na jakąś kapliczkę albo coś w tym styu), które należy wysadzić w powietrze. Do przeszukania jest obszar około 360000 metrów kwadratowych, a zombie powstają cały czas i ruszają na łowy. Dodatkowy kłopot to dostępna broń czyli handguny i kozlice. Amunicji jest sporo w skrzyniach, ale ze sobą można wziąść ograniczoną ilość. Dodatkow na wzgórzach będzie można znaleźć ciała ofiar zombie, a przy nich amunicję i może i broń lepszego sortu. Każdy z graczy jest sanitariuszem "west" (nie mogłem wstawić szpitala polowego, bo zombie zaczęły by z niego korzystać :lol: ) - w przyszłości zastąpie ich jakimś addonem "łowcy czarownic" :wink:

Oczywiście fontanny lądują za każdym razem w innych miejscach, ale i tak nie ma to wielkiego znaczenia przy tak ograniczonej widoczności i braku punktów orientacyjnych.

Do ukończenia został mi briefing i dodanie odpowiednich broni. A zatem jutro misja powinna być gotowa do testowania.

Wysłany 14 Maj 2005, 23:39:

Misja gotowa. Konieczne są ze cztery osoby (max. sześć), bo bez tego będzie bardzo ciężko. Pragnę zauważyć, że uzbrojeniem są rewolwery i Kozlice co oznacza, że każdy może mieć przy sobie 24 naboje do rewolweru i 4 do Kozlic (a właściwie nawet 2, bo ktoś musi nieść ładunek wybuchowy). Mam nadzieję że znajdą się chętni na jutrzejszy wieczór (wczesny, późny - bez różnicy).

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostN 15 maja, 2005 08:25

No pewnie, ja jestem chętny :), obstaje za wczesnym wieczorem 19:00 :?:
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Offline
Avatar użytkownika

Kuba

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1608
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 20:57
  • Lokalizacja: Wawa

PostN 15 maja, 2005 10:08

Jak cos to na mnie mozna liczyć ;-)
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostN 15 maja, 2005 10:22

ustal precyzyjnie godzine i wymagane dodatki...
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 15 maja, 2005 11:46

Godzina 19:00. OFP:Res +najnowszy ALDI_StrokeFist do którego link podam później
Offline
Avatar użytkownika

Kac

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 298
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:19
  • Lokalizacja: Nowa Sól

PostN 15 maja, 2005 12:43

Ja się piszę :grin:, też obstaję za 19.00, a tak wogóle to na którym serku :?:

Wysłany Nie 15.05.05, 12:58:

Sorka, ale jednak nie mogę pograć z wami dziś wieczorem, przepraszam za zamieszanie
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostN 15 maja, 2005 13:53

Odkryłem pewne ograniczenie komendy nearestObject. Działa ona tylko w pewnej odległości. Nie wiem jaka dokładnie jest to odległość, ale sądzę że około 50 metrów. Jeżeli zombie są dalej to skrypt zwraca im objNull, a więc nie ruszają się z miejsca.
Na szczęście udało mi się to częściowo obejść. Zombie zaraz po stworzeniu rusza do miejsca pobytu najbliższego gracza. Jeśli po drodze spotka jakąś ofiarę ruszy w jej kierunku, ale jeśli dotrze na miejsce nie spotkawszy nikogo po drodze i nie zastanie tam gracza to pozostanie w tym miejscy do czasu aż przybłąka się w okolice jakaś ofiara. Ponieważ w przypadku tej misji chodzi się po pewnym obszarze to prędzej czy później natknie się na tego zombie, lub zwabi go strzelaniną.
Offline
Avatar użytkownika

MaRcin

Major

Major

  • Posty: 966
  • Dołączył(a): Śr 21 lip, 2004 09:45

PostN 15 maja, 2005 18:51

niecałe 10 minut do 19 a linka jak niebyło, tak nie ma :roll:
Good Times Gone
Offline
Avatar użytkownika

Ronin_[PL]

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 112
  • Dołączył(a): So 25 gru, 2004 11:32
  • Lokalizacja: Lędziny

PostN 15 maja, 2005 18:53

chyba test przełorzy sie o jakieś 10 minut (jak nie więcej :( )
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę, po co ja tyle myślałem, aby nic nie wymyślić. Przecierz mogłem nic nie myśleć i tyle samo bym wymyślił - ks. Jan Twardowski"
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 30 gości

cron