
ofp ma swoje wymagania (zboczenia)...
kiedys uwazałem ze wiele mozna obejsc - skrypty itp..
tyle ze czasem sie nieopłaca - spadek wydajnosci itp.
myśle że w historii gier ogólnie jest taki fenomen ze niktórzy w nie graja -
bawią sie nimi, modyfikują niezaleznie od tego czy gra jest coooll czy jest na topie itp - poprostu im to odpowiada i tyle ...
myśle ze cześć graczy (fanów costam-makerów) bedzie byc może tak podchodzic do flashpointa..
Natomiast oczekiwanie niestworzonych rzeczy - nowoczesnej gfiki Hi-res 3D - niestety tez zalezy od silnika itp...
prosta piłka pozatym - moge narysować najmniejsze szczególy na pancerzu - tyle tylko ze musiałbym dac wielkie textury - na wolniejszych kompach bedzie laga - a gosc grajacy w superprodukcje pod tytulem: mamy otexturowany "pokoik" jako plaże i jezdzimy po "swiecie" nawet nie wezmie pod uwage drobnej róznicy ze w ofp silnik tworzy, przetwarza, obrabia cała wyspe (jej częśc) a nie tylko wymysloną przez autora "scieżke przejscia"..
poprostu moze warto by sie czasem zastanowic czego sie chce - superjakosci kosztem wydajnosci czy moze sprawnej pracy grafiki..
Ostatnio np polukałem sobie na teksturki MAA - kółka do MTLB 512/512 - niema problem - teraz tez tak bede rysowal -prosciej mi - tyle ze na starszych kompach to"zatnie"...
a pozatym to jak zrobisz super addon -zle - bo go dlugo robisz - jak o slaby zrobisz szybko tez zle - bo "slaby" ...
tereferemorele...
generalnie ja perzstałem juz czekac na AA - interesuje mnie tylko o tyle o ile bedzie mozna w nim cos robic tak jak w Flashpoincie - jesli nie to go oleje i bede sobie dlubal dalej w OFP -pewnie masa "miłosników" przy okazji odpadnie i moze dobrze...
kiedys uwazałem ze wiele mozna obejsc - skrypty itp..
tyle ze czasem sie nieopłaca - spadek wydajnosci itp.
myśle że w historii gier ogólnie jest taki fenomen ze niktórzy w nie graja -
bawią sie nimi, modyfikują niezaleznie od tego czy gra jest coooll czy jest na topie itp - poprostu im to odpowiada i tyle ...
myśle ze cześć graczy (fanów costam-makerów) bedzie byc może tak podchodzic do flashpointa..
Natomiast oczekiwanie niestworzonych rzeczy - nowoczesnej gfiki Hi-res 3D - niestety tez zalezy od silnika itp...
prosta piłka pozatym - moge narysować najmniejsze szczególy na pancerzu - tyle tylko ze musiałbym dac wielkie textury - na wolniejszych kompach bedzie laga - a gosc grajacy w superprodukcje pod tytulem: mamy otexturowany "pokoik" jako plaże i jezdzimy po "swiecie" nawet nie wezmie pod uwage drobnej róznicy ze w ofp silnik tworzy, przetwarza, obrabia cała wyspe (jej częśc) a nie tylko wymysloną przez autora "scieżke przejscia"..
poprostu moze warto by sie czasem zastanowic czego sie chce - superjakosci kosztem wydajnosci czy moze sprawnej pracy grafiki..
Ostatnio np polukałem sobie na teksturki MAA - kółka do MTLB 512/512 - niema problem - teraz tez tak bede rysowal -prosciej mi - tyle ze na starszych kompach to"zatnie"...
a pozatym to jak zrobisz super addon -zle - bo go dlugo robisz - jak o slaby zrobisz szybko tez zle - bo "slaby" ...
tereferemorele...

generalnie ja perzstałem juz czekac na AA - interesuje mnie tylko o tyle o ile bedzie mozna w nim cos robic tak jak w Flashpoincie - jesli nie to go oleje i bede sobie dlubal dalej w OFP -pewnie masa "miłosników" przy okazji odpadnie i moze dobrze...