Teraz jest Wt 24 cze, 2025 20:16


Woda Kegetysa

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

foxmoon

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 01 wrz, 2005 11:08

PostCz 01 wrz, 2005 16:43

Celowy ? Przecież nic nie widać. Poza tym początkowo nie występował taki efekt, pojawił się nagle wczoraj i już tak zostało. Wcześniej nic takiego nie zaobserwowałem. Da się to jakoś wyłączyć nie wyłączając całego DXDLL ?
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostCz 01 wrz, 2005 18:50

Jeżeli chcesz zdezaktywować ten efekt, to robisz następujące kroki:

1. Otwierasz "Configurator" w folderze dxdll.
2. Wybierasz zakładkę "Postprocessing".
3. Odznaczasz opcję "Use special NV Goggles effect".
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline

foxmoon

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 01 wrz, 2005 11:08

PostCz 01 wrz, 2005 19:44

Nic nie pomaga
Offline
Avatar użytkownika

DeviAnCE

Major

Major

  • Posty: 611
  • Dołączył(a): So 07 sie, 2004 12:09
  • Lokalizacja: Terra

PostCz 01 wrz, 2005 20:34

foxmoon napisał(a):Nic nie pomaga

A zaznaczyłeś przed wyjściem "Save" ? :roll:
We do not know death... only change. We cannot kill each other without killing ourselves.
Offline

foxmoon

Cywil

Cywil

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): Cz 01 wrz, 2005 11:08

PostCz 01 wrz, 2005 22:30

No bez przesady ... :)
Offline

dent0n

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): So 31 gru, 2005 01:55

PostSo 31 gru, 2005 01:59

Witam, mam problem z dxdll 1.0 :/

Wszystko niby działa, gierka chodzi, widzę ten taki nazwijmy to overbright, ale niestety na wodzie nie ma refleksów :/
Posiadam ATi Radeona 9800Pro, sterowniki - najpierw sprawdzałem na Catalystach 5.1x (już nie pamiętam co to było), a teraz dałem najnowsze Omegi (bazujące na 5.12). Dalej to samo :(

Macie jakieś wskazówki? Przeszukałem kilka stron/for i nic :/
Offline
Avatar użytkownika

Smookie

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 187
  • Dołączył(a): Wt 27 lip, 2004 19:42

PostSo 31 gru, 2005 11:11

Grę musisz odpalać z ustawieniem HWTL :))) (odpal flashpointpreferences.exe i wybierz stosowną opcję:) )
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 31 gru, 2005 11:37

I ustawienia tekstur terenu 512 x 512 oraz LOD cieni na mniej, niż 0,55 w preferencjach OFP
Obrazek
Offline

dent0n

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): So 31 gru, 2005 01:55

PostSo 31 gru, 2005 13:41

Smookie - Hardware T&L miałem włączone, zawsze mam. Także to nie to.

Jerry - 512x512 było, LOD cieni w opcjach OFP zmniejszyłem (chociaz było 0,5 - dałem 0,47)...

...i dalej to samo :/

Tak to wygląda:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 31 gru, 2005 13:45

Woda standardowa ? Nie używasz żadnych podmian tekstur wody ?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 31 gru, 2005 15:35

A włączony p0st-processing?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

dent0n

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): So 31 gru, 2005 01:55

PostSo 31 gru, 2005 16:44

Jerry - No jak widać na załączonym obrazku - nie :-)

Nigdzie nie napisali, że trzeba... a trzeba??

Kojarzycie ten screen z wiszącą nad taflą wody Cobrą, w tle góra? To chyba z VBS było, ale takie coś ma docelowo powstać przy pomocy tego dxdll??

Jonez - wszystko powłączane.

[edit]:
Jonez - żeby nie spamować to dodam tutaj - tak napisałem wszystko, ale miałem na myśli wszystko potrzebne - a teraz dokładnie co mam zaznaczone:
General: use trilinear filtering, rem. night pixelshader effect, sharpen user interface, handle prntscr key. LODy na 0.
p0stprocessing: wszystko, suwakami się nie bawiłem (oba enabled), glare effect - wszystko zaznaczone / str: 0.3 / size: 3.0
reflections: wszystko, suwaki nie ruszane (512x512, 600, 400, 20, 5)
Ostatnio edytowano So 31 gru, 2005 16:54 przez dent0n, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 31 gru, 2005 16:49

To taka mała rada odemnie, cieni raczej nie przywróci, ale poprawi na 100 % wydajność i fps - wyłącz "Enable Debug Output" czy jakoś tak. Jest to zupełnie niepotrzebne [to nie jest żaden efekt, a jedynie gromadzenie informacji przez windowza - a fps żre to straszliwie]
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Jerry

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 2598
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:28
  • Lokalizacja: 52° 14'N, 20° 56'E

PostSo 31 gru, 2005 18:23

A ja dodam jedno... dxdll nie współpracuje jak dotąd chyba z żadnymi teksturami wody prócz oryginalnych... Dobrz radzę - sprawdź na standardowej wodzie, czy będzie działać.
Obrazek
Offline

dent0n

Cywil

Cywil

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): So 31 gru, 2005 01:55

PostSo 31 gru, 2005 18:25

Jerry - przecież napisałem, że nie używam żadnych tekstur wody :/ Wsio jest original.

Może jeszcze napisze co mam zainstalowane, bo nie mam Resistance.
Czy to jest konieczne do działania tego efektu refleksów wody??
Posiadam OFP PL 1.46 (mam jeszcze Red Hammera PL - wszystko z CD-A), ale RH nie instalowałem jeszcze.
Nie gram w to pierwszy raz, dawno temu grałem, tyle, że - wstyd przyznać - na korsarskiej kopii :P
Ostatnio edytowano So 31 gru, 2005 18:28 przez dent0n, łącznie edytowano 1 raz
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 3 gości

cron