Teraz jest So 21 cze, 2025 23:36


Polskie jednostki

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostCz 03 maja, 2007 01:06

He, he, teraz to już tylko dorobić nową animację w tle i mamy modzik jak ta lala :grin: . A tak na poważnie zastanawiałem się nawet czy nie zrobićby z tego prawdziwego moda, ale przeraża mnie trochę myśl o zebraniu tych wszystkich pozwoleń od autorów modeli, configów i oczywiście twórców samego GRAA. Nie mówiąc już o retexturingu lotnictwa i sprzętu ciężkiego.

piter306: Nic trudnego. Znajdź w configu linijkę "class M16:Riffle", to właśnie główna broń naszych wojsk, poniżej są dane broni. Interesują nas dwie linijki:
Kod: Zaznacz cały
model="\ffur_rup\rhs\AKM\AKM";
modelOptics="\ffur_optics\optic_aks";

model to model, model optics to celownik. Zmien je by wyglądały tak:
Kod: Zaznacz cały
model="\OFPL_weap90\OFPL_AKMS1.p3d";
modelOptics="\OFPL_weap90\opt\AKMSoptic"

chyba, że chcesz wymienić sam model, wtedy modeloptics zostawiasz w spokoju. Wymiana dźwięku, czy recoila działa na podobnej zasadzie, (skorzystaj z configa addonu ofpl_weap90.pbo by uzyskać interesujące cię ścieżki).
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline

piter306

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): Cz 26 kwi, 2007 18:48

PostCz 03 maja, 2007 07:29

Funguje, dzięki :spoko:
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 03 maja, 2007 10:05

Lud domaga się PK zamiast RPK :P
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 03 maja, 2007 10:35

Co do mojego resource wie ktoś jak zmienić kolor napisów głównych, chciałbym zrobić przeplatankę czerwony-biały, wtedy by to wyglądało po Polsku, próbowałem zmienić ale się nie da bo tam w ogóle niema linijki "colortext" wie ktoś jak to zmienić?
Ja jeszcze proponował bym zmienić animację na te z FFURA, albo CESLI chodź one chyba są takie same, bo te z GRAA mi się nie podobają, a konkretnie ta pokazującego całego chłopa.
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 03 maja, 2007 10:46

Za kolorystykę menusów [np. w FDF] odpowiadał inny plik [colors.pbo or sth] - może z czcionką jest tak samo?
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 03 maja, 2007 11:15

Chyba nie, a czy wie ktoś jak uzyskać kolor zielony bo udało mi się zrobić te kolory menu, ale czerwony słabo tam wygląda.

EDIT: Udało mi się znaleźć zielony kolor. Zobaczcie jak to teraz wygląda:
http://www.sendspace.com/file/pjce6i
Offline

piter306

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): Cz 26 kwi, 2007 18:48

PostCz 03 maja, 2007 11:59

Nie wiem dokładnie jak to wygląda w świecie OFP, ale config do GRAA jest edytowalny, a addony chyba są do ogólnego użytku, oczywiście bez ich zmian (no chyba zmiana w configu jednostki dotycząca przynależności do jednej ze stron to chyba nie jest jakieś nadużycie, za które wieszają). A chyba Kireta nie wyda nagle moda z tekstem: po 3 latach ciężkiej pracy wydaję mod, który stworzyłem od A do Z.
No chyba, że wygląda to inaczej, to wtedy nie pozostaje nic innego, jak samemu sobie to przerobić na własny użytek i się nie chwalić. Dzięki Kireta, teraz będę w stanie sam to zrobić, jeśli wybuchnie jakaś afera.
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 03 maja, 2007 12:55

Mam mały problem otóż chciałbym zmienić wystrój edytora tekstury mam przygotowane w formacie tga i nie mogę ich prze konwertować do PAA. TEXVIEV nie chce mi plików otworzyć i tyle, czy jest jakiś inny program do konwersji TGA do PAA (byle nie za dużo ważył).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostCz 03 maja, 2007 13:01

Nie wiem jak to wygląda z ekipą ofpl, niestety nigdzie nie mogę znaleźć mojej płytki z RAR-ami, a serwer IMRO nie działa bym ściągnął coś dla readme. Tanki ORCS-u to nie problem, tak jak większość ich addonów można je wykorzystywać i nawet przerabiać do woli, wystarczy wspomnieć w creditsach, że to ich praca (wyjątek to Szyłka, bo była robiona do spółki ze SpecnazMod team). Są jeszcze dwie ekipy, których modele wyciągnąłem z FFUR-a - RHS (RPK, AKM, AKMGP25) i SJB (AKS-47, G3, broń krótka), będę musiał jeszcze poczytać ich readme, ew. podskoczyć na stronę.
[edit]
Nad kałachami od RHS-u będę musiał się zastanowić, bo te bakelitowe magazynki i brak osłabiacza podrzutu bardzo mnie rażą. Pytanie, czy uda mi się znaleźć gdzieś AKM-y choćby w podobnej jakości.
Ostatnio edytowano Cz 03 maja, 2007 13:20 przez Kireta, łącznie edytowano 1 raz
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostCz 03 maja, 2007 13:19

A to, jako taka ciekawostka ;)

Obrazek

Tak, for fun, sobie zrobiłem GUI do WP GRAA tylko, że nie wiem czy jakbym chciał je opublikować, mam prawo, ponieważ wykorzystałem materiały nie swoje (ot, choćby zdjęcie soldata. No i herb z wikipedii chociaż było napisane [przynajmniej ja tak zrozumiałem], że można używać w dowolnym celu).
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostCz 03 maja, 2007 14:12

Nikt Cię za to nie zje, nie czerpiesz z tego żadnych korzysci materialnych.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostCz 03 maja, 2007 14:42

Nikt Cię za to nie zje, nie czerpiesz z tego żadnych korzysci materialnych.

"This is all 'bout respect fool!"
Innymi słowy w comunity walutą jest właśnie prestiż i on wymaga szanowania cudzej pracy i woli twórców. Dlatego przed wydaniem tego szerzej, dajmy na to na tym forum (a później of course na forum BIS-u :twisted: ) wypada uzyskać wszelkie licencje.

Ma to też znaczenie czysto praktyczne. Z uzyskanym zezwoleniem na edycję będę mógł wywalić z addonów configi, dzięki czemu mod będzie działał lepiej, nie będzie syfu w edytorze i nie będzie trzeba posiadać addonów, z których mod nie korzysta (a są potrzebne do działania innych). Dzięki temu z paczki 350MB, można by zrobić paczkę ok.150Mega (jak masz łącze up7kB/sek, down17kB/sek to ma znaczenie)
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostCz 03 maja, 2007 14:45

Dobra udało mi się to prze konwertować tu jest link http://www.sendspace.com/file/k3akya włączcie edytor i oceńcie ten podkład.
Offline
Avatar użytkownika

101st Paratroop

Major

Major

  • Posty: 691
  • Dołączył(a): Cz 11 sie, 2005 12:51

PostCz 03 maja, 2007 17:52

Mały Bug report ;)

M2 ma wyposażenie BMP-1, jako że korzysta z klasy M113 (które jest podmienione na BMP). Komicznie wygląda jak M2 strzela AT5 ;) Trzeba dodać do klasy M2 tą oto linijkę:
Kod: Zaznacz cały
      weapons[]={"MachineGun7_6"};
      magazines[]={"MachineGun7_6"};


Sprawdzałem, i w takiej formie jest ok :)

Druga sprawa, to jak już wspomniał jon, lepszy byłby PKM zamiast RKM ;) No i IMO BMP lepiej by zastąpiło M2A2, a M113 zamieniłbym na polskie MTLB (O ile udało mi się zamienić M113 na MTLB, to o tyle przerzucenie BMP-1 na M2A2 sprawia mi problemy ponieważ config M2A2 jest oddzielony od głównego configu moda i nie wiem dlaczego ale z jakiś powodów po zmodyfikowaniu go [configa M2A2] nie widzi mi jednostki w edytorze i w samej grze nie da się nią grać [po prostu jakby nie istniała] :( )
Offline
Avatar użytkownika

Kireta

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 384
  • Dołączył(a): Pn 18 gru, 2006 01:33

PostCz 03 maja, 2007 18:04

Bug z półcalówką sam zauważyłem niecałą godzinę temu, chciałem otworzyć ogień do nadbiegających ruskich, a tu BUUUUM!!! :grin: . Z MTLB jest taki problem, że plik .pbo jest zabezpieczony przed otwarciem (zaszyfrowany) więc niewiele mogę zrobić. Zamiast M2A2 będzie pewnie BWP2. Zamiast modyfikować config addonu M2A2 zrób zmodyfikowaną wersję w głównym configu modu, wtedy wszystko powinno być ok.

Chyba rzeczywiście dam naszym PKM, RPK dostali, bo z tego co słyszałem od "weteranów" zasadniczej służby wojskowej RPK jest (a przynajmniej był) podstawową bronią maszynową. Drugi powód to to, że go pokochałem "od pierwszej serii" :D .
Ostatnio edytowano Pt 04 maja, 2007 21:16 przez Kireta, łącznie edytowano 1 raz
"I am the bringer of death. Fall to your knees and beg for mercy... Or give me a sandwich, I'm pretty hungry."
--The Vault Dweller
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 16 gości