Teraz jest Wt 24 cze, 2025 14:47


LIBERATION!

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPt 17 cze, 2005 12:49

Jak "zmusić" wojaków do siedzenia na pancerzu czołgu przy załonczonym "kursmag=true"?
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Mekto

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 113
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 11:09
  • Lokalizacja: Zamość

PostPt 17 cze, 2005 18:45

chyba wogole sie nie da na tanka saidac jako pasazer....
Offline
Avatar użytkownika

sjojok

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pt 06 sie, 2004 16:16
  • Lokalizacja: Gliwice

PostSo 25 cze, 2005 17:08

Czemu mam niemców bez tekstur są cali biali ??
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostSo 25 cze, 2005 20:06

Sprubój jwszcze raz zainstalować modzik. Mi też jak wcielam się w członka panzerwafe ;-) to po wyjściu z czołga przez chwile moje alterego nioteksturowane jest troszeczke (za to furażerka cały czas jest czarna tak jak być powinna :razz: ). Jeżeli ten babol wystąpił po pierwszym zainstalowaniu mod'a, a po "przeinstalowaniu go" znowu występuje to najlepej by bylo zassać liberationa ponownie a "stary" instalator wywalić (tak ja bym zrobił).
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 31 paź, 2005 19:09

Odświeżę nieco temat. Czy są jakieś misje MP wykorzystujące Liberation'a? Gram sobie ostatnio w CMBB i naszła mnie ochota na "zejście na pole walki".
Offline
Avatar użytkownika

Barbarian

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1594
  • Dołączył(a): Pn 13 cze, 2005 16:50
  • Lokalizacja: Sochaczew

PostPn 31 paź, 2005 20:20

Ja osobiście nie znam żadnej. Ale jest chyba z nami coś nie tak. Już kilka miesięcy temu wyszedł liberation mod a misji jest jak na lekarstwo :neutral:
www.greendevils.uk- kompendium wiedzy o Fallschirmjagers
Rots: Poza tym od filozofii jest Barbarian
:D
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPn 31 paź, 2005 20:44

Może nie tylko z nami, hm? Do LiB'a wyszła cała JEDNA misja... Do tego SP. Big 88.
Ostatnio edytowano Wt 01 lis, 2005 14:44 przez Jon, łącznie edytowano 1 raz
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostPn 31 paź, 2005 21:11

No to trzeba będzie jakiegoś coopa zrobić...
Offline
Avatar użytkownika

Marshal

Major

Major

  • Posty: 882
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:03
  • Lokalizacja: K-Lin

PostWt 01 lis, 2005 18:44

Na dniach wyjdzie kampania pod libertion mod stworzona przeze mnie i Bernę, więc może na podstawie jej misji ktoś zrobi coopy dla multiplayera ?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 08 lis, 2005 12:38

Im dłużej próbuję coś zrobić tym bardziej się rozczarowuję :? Coś jest nie tak z tym modem. Chyba broń jest zbyt celna (zwłaszcza LMG i HMG), a czołgi potrafią prowadzić wymianę ognia w ruchu (celną!) z dystansu 1000 metrów. AI w tej grze nie jest przygotowane do działania w realiach 1941 i mimo tych wszystkich bajerów jakie LIB wymyślił nadal to widać. Zresztą chyba się starzeję i nie bawi mnie już to że latam bez sensu z k98, a czołgi i SdKfz 251 załatwiają całą sprawę. Może w MP bez AI lub jako czołgista miałbym z tego więcej frajdy...

PS. misji SP jest więcej. Wystarczy poszukać.
Offline
Avatar użytkownika

Przezdzieblo

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 107
  • Dołączył(a): Cz 22 lip, 2004 00:17

PostWt 08 lis, 2005 16:00

???? Był jakiś patch???? Bo w pierwotnej wersji aby trafić w cokolwiek pierwszym strzałem z czołgu, cel musiał być oddalony o 10-15 metrów góra! Z 10 pocisków (wystrzelonych z Pzkpfw II) w znajdujący się w odległości do 200 metrów tank trafiały najwyżej 3. Straszna lipa. Zrobili coś z tym?
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostWt 08 lis, 2005 16:05

Tu jest patch do LIberation...o to ic chodziło? :)
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostWt 08 lis, 2005 17:23

Ja mam zainstalowany ten patch, ale czołgi nadal mają zeza... :/
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Offline
Avatar użytkownika

alderous

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1784
  • Dołączył(a): Cz 19 sie, 2004 13:20
  • Lokalizacja: Łódź

PostWt 08 lis, 2005 17:39

Czego wy oczekujecie?! :? To nie jest Abrams z w pełni stabilizowaną armatą i laserowym dalmierzem. Celność czołgów z Liberation jest IMHO za wysoka. Trafienie czegokolwiek podczas jazdy wówczas było niemożliwe, a i w czasie postoju trafienie za pierwszym razem było rzadkością.

Poza tym coś wymyślacie. Miałem pojedynek 4 x T-26 przeciw 2 x StuG III i jeden Pzkfw III na dystansie 500-1000 metrów i obie strony pozostawiły po sobie dymiące wraki - sowieci wygrali co zresztą jest bardzo nierealistyczne.
Ostatnio edytowano Wt 08 lis, 2005 17:42 przez alderous, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

Radeon

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1442
  • Dołączył(a): N 01 sie, 2004 14:10
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostWt 08 lis, 2005 17:41

Wiemy, wiemy, ale moim zdaniem troche z tym przesadzili :/ Prędzej stracisz całą amunicję niż w coś trafisz. Mogliby jeszcze wypuścisz patcha, który poprawi szybkość jazdy AI samochodami...
User of this number is currently dead. Resurrection in 5 minutes, please wait.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: xersius i 1 gość