Teraz jest So 27 kwi, 2024 20:12


Original War Mod

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostWt 20 lip, 2010 12:07

robie teraz mapkę (to się tak wydaje, że raz dwa ale Syberia wtedy raczej była pokryta drzewami, a te chce ustawić w miarę z sensem ;p) postępy są, może w sierpniu beta będzie ;p
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostCz 29 lip, 2010 13:18

No Jurij I Gorki uracz nas jakimiś screenami jeśli możesz ;) przez Ciebie Original War musiałem odkopać ;) bo sobie smaku narobiłem.
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostSo 07 sie, 2010 12:14

byłem na tydzień na wakacjach, ale w tym czasie nie próżnowałem i wymyśliłem kilka rzeczy.
przede wszystkim bronie. rosjanie i amerykanie będą mieli bo 2 bronie ciężkie, arabowie natomiast coś ze złomu. więc tak
rosjanie:

Bazooka - komentarz zbędny - skuteczna przede wszystkim na pojazdy i budynki, zajmuje 2 sloty broni
amunicja: Rakieta przeciwpancerna (wymyślcie kaliber i całą resztę jak chcecie ;p)

Karabin snajperski "Devil Eye" - już śpieszę z wyjaśnieniami, otóż ten karabin snajperski to właściwie 3 strzałowa rusznica przeciwpancerna, wolno strzelająca. jako karabin snajperski nadaje się tylko na długie, pojedyncze strzały - przede wszystkim na pojazdy, 1 slot
amunicja: Pocisk 25 mm (3 w magazynku)

amerykanie:
minigun - wiem, wiem, śmierdzi filmami o Rambo ale gdy uniemożliwi się strzelanie na stojąc (zerowa celność) i zwiększy wagę amunicji (2 albo 3 sloty na magazynek) mamy w miarę zrównoważoną broń przede wszystkim na piechotę i lekkie pojazdy - zajmuje 2 sloty broni
amunicja: Pocisk kalibru mm miniguna ;p (150 w magazynku)

karabin snajperski - komentarz zbędny - 1 slot
amunicja: 20 pocisków standardowych do karabinu snajperskiego

arabowie:
karabin wielofunkcyjny - konstrukcja ciekawa, wprost wymarzona dla mnie. jest to połączenie karabinu maszynowego z granatnikiem. wygląda to paskudnie (w końcu arabskie i pordzewiałe) ale ma swoją wartość - 2 sloty
amunicja: pocisk 7,62 i granat 40 mm

Oczywiście ta broń będzie raczej unikatowa i nie przebiegniemy całej kampanii z minigunem w ręku ale na pewno urozmaici kampanię no i da popis w multi ;p

jak widzicie takie podejście do sprawy? wiem, że odszedłem trochę od oryginału ale myślę, że tak będzie ciekawiej.

aha i wieczorem podam drugą (ważniejszą) część dotyczącą kampanii wraz z krótkim opisem wszystkich misji, na razie tylko amerykanów
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostSo 07 sie, 2010 12:36

Pomysł z broniami niezły ale mam parę uwag:
-co do miniguna to dałbym nawet ze 4 sloty na magazynek, w końcu to broń raczej ciężko dostępna a i że magazynek (taśma) swoje waży to wątpię żeby ktoś nosił ze 3 taśmy pod pachą ;)
-kwestią rozrzutu broni: jeśli chcesz żeby te bronie były unikatowe (pochowane w jakichś miejscach,skrzynkach lub dawane na początku misji czy jak) to muszą być moim zdaniem ciut celniejsze (w stosunku do pozostałych etc) lub np taki minigun niecelny ale rekompensuje to ilość pestek :twisted:
-co do snajperki to bym zrobił opcję że przeładowanie magazynka trwa dość długo (z animacją mogę pomóc jakby co) bo to w końcu jest broń zagłady strasznej ;)

To oczywiście tylko moje sugestie ;) i nic na siłę nie zmuszam. Czekam na info o kampanii wieczorem. :)
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostSo 07 sie, 2010 19:28

Intro - Początek wielkiej wojny
Opis: Prezydent USA dowiaduje się o rosyjskiej inwazji i wydaje zgodę na użycie EONa.

Misja 1 - Wielki skok
Opis: Jack Brown i Andy kozlawsky lądują na spadochronach daleko od bazy.
Czas do przejścia: około 10 minut
(Prosta misja w której przypominamy sobie granie w OFP i poznajemy głównych bohaterów.)


Misja 2 - Zagubiony
Opis: Jack Brown trafia do lasu i musi się dostać do swoich.
Czas do przejścia: około 15 minut
(Misja polegająca na uganianiu siępo lesie za radzieckimi patrolami. Przypominamy sobie dowodzenie drużyną i poznajemy sytuację na Syberii.)


Misja 3 - Siła przebicia
Opis: Jack wraz ze sporą grupą Amerykanów próbuje się przebić przez Rosyjską barykadę.
Czas do przejścia: około 20 minut
(Kończy się sielanka, a zaczyna prawdziwa walka. Atak na umocnienia musi być dobrze poprowadzony inaczej nici z wygranej.)


Misja 4 - Starzy znajomi
Opis: Jack trafia do bazy Pi gdzie spotyka Andyego
Czas do przejścia: około 20 minut
(Misja spokojniejsza. Można pojeździć jeepem. Jest jednak trochę walki, w tym atakowanie posterunków.)


Misja 5 - W górę rzeki
Opis: Jack osłania atak dywizji pancernej
Czas do przejścia: około 15 minut
(Misja w której, oprócz drużyny, musimy dbać o czołgi. Zaglądanie pod każdy krzaczek i szukanie Rosjan za każdym drzewem.)


Misja 6 - Zielone złoto
Opis: Alpha wysyła część załogi z Pi do zdobytej kopalni
Czas do przejścia: 10 minut
(Pierwsza z 3 misji obronnych. Musimy utrzymać kopalnię syberytu.)


Misja 7 - Postęp
Opis: Jack wraca do bazy Pi gdzie nadzoruje rozbudowę i prowadzi kilka ataków na Rosjan
Czas do przejścia: około 20 minut
(Kolejna spokojniejsza misja. Dbamy o dostawy skrzyńi ropy, gnębimy biednych rusków i robimy wiele innych rzeczy, za które odpowiada dowódca.)


Misja 8 - Ogień i żelazo
Opis: Rosjanie przypuszcają atak na amerykańskie bazy.
Czas do przejścia: około 15 minut
(Druga misja obronna i mam nadzieję, najbardziej "hardcorowa" misja w całej kampanii. Tony ołowiu i mięsa armatniego.)


Misja 9 - Oko za oko
Opis: Rozpoczyna się ofensywa przeciwko północnym bazom rosjan w której zaginie Gorki.
Czas do przejścia: około 20 minut
(Rajd na wysunięte placówki Rosjan. Lufy raczej nie zdążą ostygnąć.)


Misja 10 - Niespodzianka
Opis: Podczas atakowania placówki badawczej Rosjan Jack spotyka starego znajomego.
Czas do przejścia: około 15 minut
(Kolejna misja bitewna tym razem jednak po cichu. Do czasu oczywiście.)


Misja 11 - Rewolucja
Opis: Jack wraz z grupą naukowców wyrusza wgłąb terenu amerykanów aby rozpocząć badania nad bronią masowej zagłady.
Czas do przejścia: 15 minut
(Ostatnia misja obronna. Chroniumy bazy w której rozbierana jest rakieta syberytowa Rosjan.)


Misja 12 - Koniec gry
Opis: Ekipa ostatecznie eliminuje zagrożenie ze strony sąsiedniej bazy rosyjskiej. Wojna trwa jednak dalej.
Czas do przejścia: około 15 minut
(Najpierw atak na bazę, następnie ucieczka czołgami [taa, wyścigi w OFP - ciekawe czy się uda] i ładny grzybek na pożegnanie.)


Outro - A wojna toczy się nadal
Opis: Krótki filmik pozwalający na sequel i (może) kolejną kampanię.

O wykonanie się nie martwcie, wszystkie zadania jestem w stanie osktyptować. Zawsze zresztą mogę poprosić o pomoc. Najgorzej tylko boję się o dialogi i opcjonalne animacje (postaci z OFP nie są najlepszymi aktorami). Najwyżej wszystko powie się przez radio. Jeśli chodzi o dialogi, zadania itp to pierwsze 8 misji jest już w większości zrobione. Zostało tylko poprawić to co jest, dodać drugorzędne dialogi i zrobić misję w edytorze. A tak na marginesie. Myślałem trochę o tym co stało się z wszystkimi ludźmi na syberii po zwycięstwie (poprawnie politycznie) Przymierza.
Offline
Avatar użytkownika

Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Pt 10 lip, 2009 22:42

PostSo 07 sie, 2010 20:37

Ciekawe scenariusze. A czy będzie też kampania rosyjska i arabska, bo chętnie bym zagrał. A w produkcji moda życzę powodzenia.
"Poland" dla obcokrajowców. Dla Nas, Polaków "Polska".

Wklej to do podpisu, jeśli popierasz zaprzestanie używania obcych wyrazów w języku polskim.
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostN 08 sie, 2010 14:01

Nie chciałbym się powtarzać ani być wrzodem na du*ie ;) Opis kampanii wygląda zachęcająco i to bardzo :) wiem że nie powinno się poganiać twórców ale we wrześniu biorę urlop w pracy i moje pytanie jest następujące: czy dałoby radę wypuścić mini-betę do września ? ;) i jak to się będzie miało do misji Mp. Też będą takie jajcarskie :twisted: czy poważne ? No i kwestia CTI oraz kompatybilności z innymi modami typu WGL, ECP jak się będzie miała! 3mam kciuki.
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostN 08 sie, 2010 19:50

Bielow spokojnie, masz rację tak się dobijając w końcu już nie jeden projekt ruszył pompatycznie i poległ w mroku dziejów. I w sumie mój modzik też ruszył po raz drugi, bo za pierwszym razem przerosły mnie wszystkie zagadnienia, zwłaszcza z teksturkami :)
A więc tak:
- Jeśli chodzi o "jajcarskość" kampanii to stwierdziłem, że najlepiej jak zrobię amerykańską bardziej luzacką, a rosyjską na poważnie. Oczywiście nie będzie tak, że cała kampania amerykańska to będzie jakiś kabaret, a rosyjska dramatem wojennym.
- Misje w multi też będą zróżnicowane. No tu niestety nie można za dużo wymyślić. CTF, Deathmatche itp to w sumie standard i jedyne co mogę zrobić to na przykład wojna o paliwo/skrzynie/syberyt jako CTF. Capture the Island troszkę mnie przerasta i raczej na razie będzie to coś w rodzaju zdobywania flagi/kopalni syberytu z Battlefielda. Chociaż jak bym dorwał i rozgryzł skrypty z takiej misji to może by coś się udało wyklepać.
- Beta będzie, jednak niestety nie tak pełna jak bym chciał. Po prostu liczyłem, że uda mi się zrobić więcej, a tu wyjazdy i robota koło domu zajęły mi sporo czasu.

Aha i Bielow może by udało się przyspieszyć gdyby mi ktoś pomógł z pojazdami. We dwóch poszłoby to szybciej, a i ja może bym się czegoś nauczył. Poza tym chętni missionmakerzy też mogą się zgłosić.
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostN 08 sie, 2010 19:57

Jurij generalnie ze mnie taki modelarz jak z krowiej **py trąba :) ale ze swojej strony mogę pomóc z AefAnim i z misjami też - ale raczej misjami jako core niż całą tą otoczką ze cut-scenkami i filmikami. W razie czego jakbyś miał modele w proxy to dawaj znać i z animacjami coś się zaradzi. A co do misji to czy to MP czy SP postaram się pomóc :)
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.
Offline
Avatar użytkownika

Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Pt 10 lip, 2009 22:42

PostN 08 sie, 2010 21:10

Jurij I Gorki napisał(a):Poza tym chętni missionmakerzy też mogą się zgłosić.
Witam, mógłbym wykonać jakąś misję. Na początek jakaś krótka i prosta. :]
"Poland" dla obcokrajowców. Dla Nas, Polaków "Polska".

Wklej to do podpisu, jeśli popierasz zaprzestanie używania obcych wyrazów w języku polskim.
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostN 08 sie, 2010 22:14

dobra RevEr wymyśl jakąś misję i powiedz co ci jest potrzebne. najlepiej żeby to była misja coop na 4-6 graczy. Bielow jak będziesz miał czas poszukaj animacji siedzącego żołnierza, żołnierza piszącego (wystarczą lekkie ruchy ręką tam i z powrotem) i żołnierza "jedzącego" (jak wyżej tyle że w stronę ust) przydałoby się też do tego siedzenia animacje wstawania i siadania. przy dużym nadmiarze czasu możesz też zrobić poseanims do screenów (jakichś gości luzacko trzymających broń, kucających itd) oczywiście, jeśli znasz jakąś paczkę animsów wartą wykorzystania, możesz zapodać linka (ja to się w tej kwestii prawie wcale nie orientuję). aha i na ile wykonalne są animacje dla małpoludów/tygrysów/innych zwierzaków?
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostN 08 sie, 2010 22:18

Jurij I Gorki napisał(a):. aha i na ile wykonalne są animacje dla małpoludów/tygrysów/innych zwierzaków?

Dobre pytanie. Jeśli model jest prawidłowo oznaczony tzn posiada wszystkie części ciała łapy i resztą prawidłowo podpisaną i został odpowiednio wyeksportowany to chyba kłopot żaden. Niejaki Teacup swojego dobermana nauczył jakoś biegać ;) Co do animacji to się tym zajmę. Nie ma kłopotu. Możesz sam spojrzeć na Hunter Anim pack: http://ofp.gamepark.cz/index.php?showthis=5834 a co do pozostałych rzeczy to nie ma kłopotu i chętnie pomogę :)
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.
Offline
Avatar użytkownika

Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Pt 10 lip, 2009 22:42

PostN 08 sie, 2010 23:07

Misja coop (Choć zawsze robiłem misje single i takie bym wolał)? Ok. Może być np że są dwie drużyny 2 lub 3 osobowe i trzeba zająć i utrzymać np 2 kopalnie syberytu, jedna drużyna jedną, a druga drugą. Coś jeszcze dodam do misji.
Potrzebuję:

- Piechotę amerykańską i rosyjską
- Obiekty bunkrów i kopalnię syberytu (oraz jak są to elektrownie)
- Jeden pojazd rosyjski (obojętny)
- No i oczywiście Syberię

Czas na wykonanie misji: od 3 do 6 dni
jak misja może być to skontaktujemy się na PW. Pozdrawiam

PS Wie ktoś może jak wyciąć dialogi z Original War?
"Poland" dla obcokrajowców. Dla Nas, Polaków "Polska".

Wklej to do podpisu, jeśli popierasz zaprzestanie używania obcych wyrazów w języku polskim.
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostPn 09 sie, 2010 09:37

Dobra, słuchaj RevER już biorę się za kopalnię. Tylko z tym czołgiem może być problem, bo padło mi gg i nie mam kontaktu z Cane'm. Spróbuję zrobić tekstury sam.
Boje się, że wycinanie dialogów odpada. Ale od czego mamy naszą kadrę aktorską (slacker!!) :)
Offline
Avatar użytkownika

Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 73
  • Dołączył(a): Pt 10 lip, 2009 22:42

PostPn 09 sie, 2010 09:44

Dobra jak będą gotowe addony to zabieram się do roboty. Na razie możesz mi wysłać te addony co masz na

reverx5@gmail.com

a resztę wyślesz potem. A ja spróbuje z tymi dialogami z Original War.
"Poland" dla obcokrajowców. Dla Nas, Polaków "Polska".

Wklej to do podpisu, jeśli popierasz zaprzestanie używania obcych wyrazów w języku polskim.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości