oo nie spodziewałem się takiego ożywienia. jestem mile zaskoczony
skoro tak prosicie to dam mam kilka screenów
Laboratorium ruskich:
http://i48.tinypic.com/2ajtmb5.jpg
W labie brakuje jeszcze wnętrza (jakichś stołów, komputera z włączonym RAOSem)
Postaram się coś zrobić z tymi teksturami i oczywiście powstaną laboratoria zmodyfikowane
Warsztat "czerwonych":
http://i45.tinypic.com/2lw7vpd.jpg
Warsztat jest bardzo wstępny. Brakuje wnętrza, okna, kominy są w złym miejscu, grunt, że czołg się faktycznie mieści ;p
Mam ten plus, że posiadam na komputerze Owara wraz z najnowszym patchem (narzędzia modderskie) dzięki czemu mogę oglądać budynki na żywo jak i w edytorze. Jeśli chodzi o kampanię to oczywiście, że nie będzie się rozgrywała tymi samymi bohaterami. W OFP o wiele lepiej można oddać klimat pustkowi niż w Original War, ponieważ misja może się zacząć w Alfie a skończyć np w rosyjskiej bazie (po drodze przejeżdżając przez Gammę i Deltę). Powoli składam jakiś sensowny scenariusz. Długo myślałem nad produkcją pojazdów i budową budynków i stwierdziłem, że jest to możliwe (nie jest to łatwe ale wykonalne). Budynki można "respić" skryptem jako plac budowy i stopniowo modyfikować (ukazując postęp budowy), pojazdy można tworzyć w fabryce czy warsztacie, a skrzynie można zbierać podchodząc do nich (tak najprościej). Apropo mundurów zapodaje screena z gry:
http://i48.tinypic.com/28byau0.jpg ->
limit 100KB
jak ktoś moze udostępnić podobny (ja go sobie dostosuje, byle tylko były tekstury) to byłbym strasznie wdzięczny
ps. na screenie jest pewien bug, otóż jest tam martwy Xavier, a obok niego ten sam bohater w innym mundurze (Żyje się tylko 2 razy...)
@edit oo sorry nie zauważyłem
zmodyfikowałem troszkę warsztat. kominy poszły na środek, zrobiłem okienko. teraz przydałoby się zabrać za amerykanów. aha apropo mundurów. "moi" amerykanie są nawet spoko jeśli chodzi o kolorystykę, brakuje tylko "orzełków" i "Pokażemy im na co stać amerykańskich komandosów!"
@edit 2
RAOS - wersja właściwa ;p
http://i50.tinypic.com/23uy4gz.gif