Teraz jest Cz 28 mar, 2024 14:51


Original War Mod

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

Original War Mod

PostWt 19 sty, 2010 20:13

Po wielu miesiącach praktyki i ćwiczeń (wreszcie) zacząłem pracować nad moim marzeniem.
Proszę państwa oto Original War Mod. Na razie jest tylko kilka rzeczy (w tym kilka nie moich) więć nie ma za bardzo co oglądać. No ale trailer na YouTube jest :)

Trailer


Baza Pi - Codzienność
http://www.youtube.com/watch?v=CM1TRmyS8jM


Spostrzegawczy pewnie zauważyli, że rosjanie są z Liberation Moda. Tak wiem, po prostu potrzebowałem czegoś co będzie TYMCZASOWO (podkreślam) wyglądało (po prostu głupio mi było wstawiać tam starych rusków).
Wszelkie opinie mile widziane.

ps. Wiem, że kiedyś powstawał mod First in Siberia ale on był delikatnie mówiąc kiepski.

Download:
owMusic Pack: http://www.sendspace.pl/file/6328b2ea7e22e09f71aa425
OW Tech ALPHA - http://www.sendspace.pl/file/717726b2e23f3878fae6956
Ostatnio edytowano So 13 mar, 2010 17:03 przez Jurij I Gorki, łącznie edytowano 4 razy
Offline

kaaleth

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 156
  • Dołączył(a): Cz 08 lut, 2007 21:50
  • Lokalizacja: brak

PostWt 19 sty, 2010 20:59

Czy te umocnienia nie są przypadkiem za wysokie? Rozumiem, że przed wykryciem gość mógł obserwować inwazję, ale podczas gdy się położył nie wyglądało to zbyt ciekawie. Może zrób jakieś "okienko". Poza tym na tym trailerze nie widać zbyt dużo.

Są jeszcze ludzie, którzy grają w OF:R, no ale za addony to chyba już za póżno. ;)
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostN 21 lut, 2010 02:14

Przyznam pomysł nietuzinkowy. Ale jeśli nadal nad tym pracujesz, to czeka Cię sporo pracy aby wybudować ten niesamowity klimat rodem z OW. Troche to wszystko kolorowe, i brakuje odpowiednich tekstur przy chociażby sandbagach. Ale wielki plus za pomysłowość i to że OFP jeszcze "kopie". Niestety narazie zalatuje mi tu zimną wojną, ale napewno jak dojdzie do releasu to postaram się spędzić przy nim kilka chwil.
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostN 21 lut, 2010 21:55

miło mi, że ktoś się jednak moją pracą interesuje. tak wiem tekstury są tragiczne (najgorzej wyszło chyba laboratorium). prace trwają powolutku, zrobiłem warsztat i jak już wspomniałem laboratorium, "body" dla czołgu rosyjskiego no i składam budynki amerykańskie. najbardziej boje się o budynki z podłogą poniżej poziomu gruntu bo w OFP może być z tym problem (patrz np. rosyjska zbrojownia). ciężko jest zachować proporcje bo kilka(już naście?) lat temu nie było to takie ważne, a w OFP już odgrywa dużą rolę. gdyby był ktoś chętny do pomocy to ja proszę o kontakt (polecam e-mail), jestem otwarty na propozycje

@edit dalej nie wiem co zrobić z piechotą z Liba. chyba będę pisał do autorów o udostępnienie okrojonych modeli, jak się nie zgodzą, to trudno będą rozpikselowane ludziki ;p
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostWt 23 lut, 2010 15:53

Jak dla mnie jednostki "ruskich" z okresu WWII niezbyt pasują do klimatu. Zapewne grając w Oryginal War zauważyłeś że były one lekko futurystyczne i nie przypominały one zabardzo regularnej Krasnej Armii tak więc polecał bym jednostki jakiś najemników albo coś w te rytmy. Możesz zapostować jakieś screeny, bo jestem ciekaw?
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostŚr 24 lut, 2010 00:36

jak potrzeba Ci sowietów musztardowych mundurach to mogę Ci podesłać żołnierzy w agankach. Kolor jest praktycznie ten sam, wyposażenie też w sumie bardzo podobne, więc pasować może będą.
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostPt 26 lut, 2010 02:06

Aha nie możesz zapomnieć o transportach surowców poprzez Eon'a/Czape. Chodzi mi o te co teleportowały się nagle w losowych miejscach. Nie powiem, mile widziane były by misje w stylu "Idź do pobliskiego lasu/dzungli w poszukiwaniu za transportem zasobów". Myślę że mod ma potencjał, ale proponuje nie robić remake OW jesli chodzi o fabułę tylko zastosować coś w stylu akcji widzianej oczami innego bohatera. Taki zabieg był by świetny kiedy przeplatały by się wątki z OW. Co do strojów Hamburgerów-Pierogów ruskich to o ile mnie pamięć niemyli niebiescy mieli czarne podkoszulki na to szare kamizelki w bonusie plecaki, a czerwoni zielone uniformy z czerwonymi pagonami. Całkiem przyjemnie by się grało gdyby była jakaś wyspa z trawą gdyż w OW było niezłą frajdą "kitranie" się po trawach ;p Ale to tylko moje drobne sugestie, możliwości jest wiele ale wydaje mi się że klimatu by to napewno nie odjęło. :]
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostSo 27 lut, 2010 16:08

oo nie spodziewałem się takiego ożywienia. jestem mile zaskoczony :)
skoro tak prosicie to dam mam kilka screenów


Laboratorium ruskich:
http://i48.tinypic.com/2ajtmb5.jpg

W labie brakuje jeszcze wnętrza (jakichś stołów, komputera z włączonym RAOSem)
Postaram się coś zrobić z tymi teksturami i oczywiście powstaną laboratoria zmodyfikowane :)


Warsztat "czerwonych":
http://i45.tinypic.com/2lw7vpd.jpg

Warsztat jest bardzo wstępny. Brakuje wnętrza, okna, kominy są w złym miejscu, grunt, że czołg się faktycznie mieści ;p

Mam ten plus, że posiadam na komputerze Owara wraz z najnowszym patchem (narzędzia modderskie) dzięki czemu mogę oglądać budynki na żywo jak i w edytorze. Jeśli chodzi o kampanię to oczywiście, że nie będzie się rozgrywała tymi samymi bohaterami. W OFP o wiele lepiej można oddać klimat pustkowi niż w Original War, ponieważ misja może się zacząć w Alfie a skończyć np w rosyjskiej bazie (po drodze przejeżdżając przez Gammę i Deltę). Powoli składam jakiś sensowny scenariusz. Długo myślałem nad produkcją pojazdów i budową budynków i stwierdziłem, że jest to możliwe (nie jest to łatwe ale wykonalne). Budynki można "respić" skryptem jako plac budowy i stopniowo modyfikować (ukazując postęp budowy), pojazdy można tworzyć w fabryce czy warsztacie, a skrzynie można zbierać podchodząc do nich (tak najprościej). Apropo mundurów zapodaje screena z gry:
http://i48.tinypic.com/28byau0.jpg -> limit 100KB
jak ktoś moze udostępnić podobny (ja go sobie dostosuje, byle tylko były tekstury) to byłbym strasznie wdzięczny
ps. na screenie jest pewien bug, otóż jest tam martwy Xavier, a obok niego ten sam bohater w innym mundurze (Żyje się tylko 2 razy...)

@edit oo sorry nie zauważyłem
zmodyfikowałem troszkę warsztat. kominy poszły na środek, zrobiłem okienko. teraz przydałoby się zabrać za amerykanów. aha apropo mundurów. "moi" amerykanie są nawet spoko jeśli chodzi o kolorystykę, brakuje tylko "orzełków" i "Pokażemy im na co stać amerykańskich komandosów!"

@edit 2
RAOS - wersja właściwa ;p
http://i50.tinypic.com/23uy4gz.gif
Ostatnio edytowano N 28 lut, 2010 13:04 przez Jurij I Gorki, łącznie edytowano 4 razy
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostN 28 lut, 2010 02:26

Nieźle ale troche ciemniejsze tekstury by się przydały. Planujesz to zrobić na zasadach CTI? Pozatym laboratorum wygląda genialnie. Szacun za twoją pracę, naprawde. A modele pojazdów opancerzonych masz jakieś?
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostN 28 lut, 2010 11:24

no mam, ale oczywiście tragiczne tekstury :p

http://i46.tinypic.com/20tf4w1.gif -> 100KB
amerykański Lekki kołowy, na ropę, no weapon

http://i49.tinypic.com/11j6ejr.gif -> 100KB
radziecki średni kołowy - w trakcie prac

biorę się za amerykański skład, może dziś coś konkretnego wyskrobie aha i jeszcze gratis od firmy:

http://i46.tinypic.com/33u4pzr.gif

ps. co to CTI? ;p (rozwiń skrót)


@edit wie ktoś jak uruchomić twarze od facetexa? bo zrobiłem tak jak w innym addonie było w configu, ale nie działa ;/
@edit 2 kurczę, przecież je skompresowałem, od dziś daje tylko linki

@edit 3 mam problem. robię amerykański skład który wygląda jak namiot kryty brezentem. nie wiem czy silić się na fotorealizm i robić bardzo dokładne zagięcia materiału (dużo czasu i zabawy) czy po prostu walnąć większe face. odpowiedzcie ;p


@edit 4 W pierwszym poście link do paczki z muzyką (oryginalne kawałki z gry :))
Ostatnio edytowano N 28 lut, 2010 19:37 przez Jurij I Gorki, łącznie edytowano 5 razy
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostN 28 lut, 2010 12:40

Jurij I Gorki, po raz kolejny przekroczone limity obrazków w tagach IMG. Jeśli powtórzy się to po raz kolejny będzie warn, podwójny... :clever:
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostN 28 lut, 2010 21:52

Jurij I Gorki chodziło mi o tryb Capture the island to coś jak Warfare w ArmA. Osobiście wolał bym aby było coś z fabułą do której mógł bym co jakiś czas dorzucić parę pomysłów. :P Co do modeli dla mnie bomba. Aż sprawiłeś, że chce mi się przejść jeszcze raz OW. Pracuj dalej, nie mogę się doczekać :D

PS. Fotorealizm popłaca - Wyglądało by to genialnie :)
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostN 28 lut, 2010 22:18

aha no i mam zamiar dodać kilka "smaczków" typu tekst jednego z bohaterów po wejściu do czołgu rosjan "Nie mogę znaleźć spustu!" albo skrzynki z ciekawą zawartością (Cane domyśl się), a no i trzeba było gadać od razu, że warfare ;p (CTP - caprure the pleistocen ;p)

@edit aha Cane zaglądnij do tego tematu:
http://www.forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=9085

tam są moje stare prace ;p
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostPn 01 mar, 2010 00:57

Jurij I Gorki, Haha miło widzieć że mod nabiera rumieńców :) Kapczer de plejstocen też mógł byś zaimplementować w ramach multi.
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostPn 01 mar, 2010 15:21

zabrałem się za robienie scenariusza do kampanii, jak na razie nie przerósł zbytnio moich umiejętności, a tu proszę krotki schemacik pierwszych 7 misji amerykańskiej kampanii.
Kod: Zaznacz cały
Misja 1
Wstęp: Andy Kozlawsky i Jack Brown lądują w pobliżu EONa
Cel: Dotrzeć do EONa strzeżonego przez Arabów.
Cel opcjonalny: -Przeszukać teren w celu znalezienia odpowiedzi na to, dlaczego Arabowie atakują bazę.
                       -Nie dopuścić do smierci Andyego Kozlawskiego.

Misja 2
Wstęp: Jack Brown przedziera się do najbliższej bazy Amerykańskiej w przeszłości.
Cel: Przeżyć.
Cel opcjonalny:- Pozbyć się rosyjskich patroli w okolicach bazy.
                       -Sprawdzić co się stało z milczącym posterunkiem. 
Misja 3
Wstęp: Jack Brown jedzie do Alfy. Po drodze spotyka Gregorego Andersa, mechanika. Razem dojeżdżają do posterunku Amerykanów,
którzy szykują się do siędo ataku na sporą bazę rosjan.
Cel główny: Zniszczyć bazę.
Cel opcjonalny: -Zdobyć cięzarówkę syberytu.
                       -Ograniczyć straty wśród atakujących.

Misja 4
Wstęp: Jack z Alfy został wysłany na południe do bazy Pi gdzie dowodzi... Andy Kozlawsky. Baza ma problemy z zaopatrzeniem.
Cel: Jack ma załatwić surowce do bazy. Może to zrobić na trzy sposoby:
a) Znaleźć skrzynie w okolicy.
b) Napaść na rosjan.
c) Okraść sąsiadów z bazy Ro
Cel dodatkowy: -Załatwić w Becie dostawę czołgów.
                       -Skopać tyłek ruskom w bazie Kaganowicza

Misja 5
Wstęp: Kiedy w bazie Pi świętują sukces major John Macmillan przybywa do lekko wstawionego dowódcy.
Okazuje się, że Alfa zaplanowała operację na wielką skalę. Część ludzi z Pi zostaje oddelegowanych do pomocy na froncie.
Do szczęśliwców trafia także i Jack.
Cel: Osłaniać skrzydło kolumny 3 dywizji pancernej. Następnie zająć wrogi posterunek i chronić go przed atakami.
Cel dodatkowy: Ograniczyć straty wśród kolegów z drużyny.

Misja 6
Wstęp: Po wyjątkowym sukcesie gen. Ron Harrison postanawia wysłać oddział do zabezpieczenia kopalni syberytu.
Kopalnia została nieźle poturbowana ale wydobycie funkcjonuje.
Cel: Pilnować kopalni.
Cel dodatkowy: Udzielić wsparcia grupie szturmowej Tygrys 3

Misja 7
Wstęp: Wracamy do Pi. Tym razem dostajemy po prostu listę celów do zrealizowania.
Cele:
a) Przechwycić konwój z ropą.
b) Zorganizować lepsze zaplecze naukowe.
c) Zapolować na okoliczne patrole.
d) Zorganizować dostawę "sałaty" z bazy Iota (najlepiej w czteropakach)


stwierdziłem, że kampanię amerykańską zrobię tak "na wesoło" natomiast rosyjska będzie miała cięższy klimat (dla każdego coś miłego)

CTP może wyglądać tak, że po prostu rozrzucamy graczy po mapce, mają się zebrać, zbudować bazę i zaatakować wroga

aha i Cane, jak byłbyś chętny do współpracy to ja serdecznie zapraszam, bo obecnie to pracuje według "Ostatniej zasady Powella"
Następna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron