Teraz jest So 27 kwi, 2024 11:05


Original War Mod

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostŚr 17 mar, 2010 22:37

Aż dumny jestem, że nagrywam do tego speeche :D
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostPn 22 mar, 2010 15:45

dobra po krótkim urlopie biore się znów do roboty. cel główny - syberia ;p
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostPn 22 mar, 2010 18:50

Zazdroszczę Ci czasu ;P Wrazie czego pisz na gg liste nowych tekstur.
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostPn 22 mar, 2010 20:53

No i jakby jakie speeche też pisz :P Ja jestem przeważnie niewidoczny, więc pisz bez względu na mój status :smile:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostPn 22 mar, 2010 22:16

Aha i jak zrobisz już oponkę to koniecznie screena zapostuj bo chciał bym ujżeć rezultaty mojej krwawicy ;p
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostN 09 maja, 2010 20:53

Jakieś dalsze postępy w modzie?
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostN 16 maja, 2010 15:20

spokojnie, spokojnie. owszem projekt zaliczył przestój ale wszystko przez to, że nie miałem czasu na jego rozwijanie. Teraz zrobiło się trochę luźniej więc trzeba się będzie na poważnie zabrać do roboty. parafrazując "Jeszcze mod nie umarł, póki ja żyję" :)
Offline
Avatar użytkownika

Cane

Kapral

Kapral

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): N 19 sie, 2007 16:30
  • Lokalizacja: Poznań - Bogucin

PostN 16 maja, 2010 15:49

That's the spirit ;p
Obrazek

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Szer. Kacor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 02 cze, 2010 19:09
  • Lokalizacja: Bielsko - Biała

PostCz 03 cze, 2010 19:07

Specjalnie się zarejestrowałem, żeby obserwować postęp prac nad tym modem. Bardzo mnie zainteresował twój pomysł, to zupełnie inne podejście do takiej gry jaką jest Operation Flashpoint. Osobiście nie grałem w OW, lecz czytając ten temat przeczytałem kilka recenzji tej gry. Według mnie połączenie OFP z OW to trafny pomysł. Mam do ciebie kilka pytań co do sposobu połączenia gry strategicznej z FPP:

1) Jak będzie wyglądał system rozwoju postaci? Z tego co się dowiedziałem, każdą postać można rozwijać w poszczególnych profesjach (budownictwo, leczenie...) i jestem ciekaw jak wprowadzisz to do gry?

2) W jaki sposób będą budowane budynki? Będzie to coś na zasadzie "młotka" w ekwipunku, po wyjęciu którego pojawia nam się menu z budynkami i po wybraniu odpowiedniej budowli przed postacią pojawia się jej przezroczysty model, który ustawiamy w odpowiednim miejscu? Czy raczej z menu akcji wybieramy opcję "Buduj..."? I nawiązując do pkt. 1 - jak w ten sposób opracujesz system przyznawania punktów umiejętności?

3) Jaki jest planowany rok wydania moda (wiem, że to dopiero początki, więc o dokładniejszą datę nie pytam :) )?


Zapowiada się naprawde ciekawie. Mam nadzieje, że po latach zapomnienia okaże się to wielkim hitem i wielu dawnych fanów OFP wróci z powrotem do tej gry. Życzę powodzenia i udanych prac :spoko: !!
No pain, no gain!!!
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostŚr 16 cze, 2010 15:59

No więc, żeby rozwiać wątpliwości wypowiem się dość luźno co myślę o projekcie, jak i problemach które muszę przezwyciężyć.
Najgorszy problem będzie właśnie z oskryptowaniem całości, a właściwie połączeniem RTSa z FPSem. O ole w OW wojna była bardzo uproszczona, to już w OFP trzeba uwzględnić wiele rzeczy o których panowie z Altara nawet nie śnili. Chociażby amunicja. W OW nasi dzielni wojacy prują seriami 5-strzałowymi ino gwizda. W OFP taka rzecz by nawet nie przeszła. Dlatego mamy normalne M4/Kałachy czy Tokarievy. Druga sprawa - cykl dnia i nocy. W OW nic o tym nie wspomnieli. W OFP to grzech nie wykorzystać takiego potencjału do misji. Problemem jest też kwestia doświadczenia. Stwierdziłem, że jest ono w FPSie raczej bezsensem. Budowanie oczywiście chciałbym rozwiązać za pomocą jakiegoś menu. Zarysów raczej nie uda się zrobić (to nie ARMA), ale może podpatrzę pomysł budowy z pierwszej "Bitwy o Śródziemie". Jeśli chodzi o datę wydania moda, to jakichś pierwszych wersji można oczekiwać w wakacje. Rok szkolny maksymalnie wykorzystywał mój wolny czas, przez co prace w sumie stanęły w miejscu. W ramach rozgrzewki zaczynam już dłubać przy takim jednym addonku... Na pierwszy ogień pójdzie teraz Syberia (chciałbym zrobić tak co najmniej połowę, wraz ze wszystkimi "duperelkami"). Możliwe, że zrobię gdzieś małą łączkę wprost proszącą się o start Cesseną :). Ah no i oczywiście kampania... Tu trzeba będzie całą masę animacji (żołnierze leżący, jedzący, siedzący, czy chociażby wypakowywujący skrzynie). Krótko mówiąc roboty masa, ale na szczęście nikt mnie nie goni. Za to efekt może być fajny ;p
Offline
Avatar użytkownika

Szer. Kacor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 02 cze, 2010 19:09
  • Lokalizacja: Bielsko - Biała

PostŚr 16 cze, 2010 20:11

Żałuje, że nie mogę pomóc. Nie znam się wogóle na obsłudze edytora misji, jak i programach addon-making'owych do OFP. Ale zawsze mogę podrzucić jakiś pomysł :] . Np. jeżeli w OW nie ma limitu amunicji to poprostu daj każdej z broni 9999999 sztuk amunicji do magazynków i będzie z głowy :twisted: . Może i to nierealistyczne rozwiązanie, ale... w końcu mamy się dobrze bawić :cfaniak:
No pain, no gain!!!
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostŚr 16 cze, 2010 20:56

heh ja tam wolę limitowaną amunicję i skrzynię zaopatrzeniową ;p

Ku pokrzepieniu serc: http://www.youtube.com/watch?v=hMInzmgIieE
Offline
Avatar użytkownika

Szer. Kacor

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): Śr 02 cze, 2010 19:09
  • Lokalizacja: Bielsko - Biała

PostŚr 30 cze, 2010 01:33

Sorry Jurij, że marudze, ale znudził mi się już ten filmik "ku pokrzepieniu serc". :cmok1:

Zapodałbyś już może, jak idą prace nad modem? :comk2: :cmok1:

:oops:
No pain, no gain!!!
Offline

Goose

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1744
  • Dołączył(a): N 26 gru, 2004 21:31
  • Lokalizacja: Jofiż

PostŚr 30 cze, 2010 10:54

Nu, racja w sumie odkurzylbym ofp
Offline
Avatar użytkownika

Jurij I Gorki

Kapral

Kapral

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): So 17 lis, 2007 19:48
  • Lokalizacja: Syberia

PostCz 08 lip, 2010 13:18

idą tak, że od poniedziałku zaczną się pojawiać konkrety. teraz, po krótkim treningu wracam do roboty. zwołać muszę Cane'a i slacker'a, bo tekstury i speechy do nagrania są. przez weeckend chciałbym skończyć amerykańskie intro (^^) i pokazać je publicznie. no i powoli biorę się za czołgi. chciałbym też jakąś małą paczkę wydać (podstawowe rzeczy, po 1 pojeździe i kilka misji single + multi), bo ta, co ją wydałem wcześniej nie wiele ma wspólnego z aktualnością
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości

cron