Bielow spokojnie, masz rację tak się dobijając w końcu już nie jeden projekt ruszył pompatycznie i poległ w mroku dziejów. I w sumie mój modzik też ruszył po raz drugi, bo za pierwszym razem przerosły mnie wszystkie zagadnienia, zwłaszcza z teksturkami
A więc tak:
- Jeśli chodzi o "jajcarskość" kampanii to stwierdziłem, że najlepiej jak zrobię amerykańską bardziej luzacką, a rosyjską na poważnie. Oczywiście nie będzie tak, że cała kampania amerykańska to będzie jakiś kabaret, a rosyjska dramatem wojennym.
- Misje w multi też będą zróżnicowane. No tu niestety nie można za dużo wymyślić. CTF, Deathmatche itp to w sumie standard i jedyne co mogę zrobić to na przykład wojna o paliwo/skrzynie/syberyt jako CTF. Capture the Island troszkę mnie przerasta i raczej na razie będzie to coś w rodzaju zdobywania flagi/kopalni syberytu z Battlefielda. Chociaż jak bym dorwał i rozgryzł skrypty z takiej misji to może by coś się udało wyklepać.
- Beta będzie, jednak niestety nie tak pełna jak bym chciał. Po prostu liczyłem, że uda mi się zrobić więcej, a tu wyjazdy i robota koło domu zajęły mi sporo czasu.
Aha i Bielow może by udało się przyspieszyć gdyby mi ktoś pomógł z pojazdami. We dwóch poszłoby to szybciej, a i ja może bym się czegoś nauczył. Poza tym chętni missionmakerzy też mogą się zgłosić.