Kadryl napisał(a):@alderous
Brak kreakcji markerów to niewątpliwy ból OFP ale, o ile nie chcesz wstawiać nowych jednostek do gry (createunit, createvehicle), to rozwiązanie Kondora jest wystarczające
?? nie podałem żadnego rozwiązania do ofp, a mój skrypt potrafi obsłużyć nieograniczoną liczbę jednostek (praktycznie)
Kadryl napisał(a): a skrocenia czasu odświerzania spowoduje że i markery będą się przemieszczać.
a z 3 sekundami się nie przemieszczają?
Kadryl napisał(a):Problem może pojawić się tylko po likwidacji obiektu czyli w każdej pętli musi być aktualizacja wektorów
jeśli będzie się "lecieć" od końca, to problemu praktycznie nie będzie - wystarczyłoby zrobić coś w stylu:
- Kod: Zaznacz cały
marked_objects = marked_objects - [dead_unit]
Kadryl napisał(a):@kondor
"Tablice" ? - to już raczej macierze.
w przypadku o którym mówimy macierz = tablica tablic, więc macierz jest tablicą
Kadryl napisał(a):Czy pojedyńczy obiekt nie jest grupą ?
Z tego co wiem, to tylko obiekt grupy jest grupą
Kadryl napisał(a): I czy w OFP może wstawić dowolną ilość jednostek ?
chyba nie
Spróbuje dziś to spłodzić (ale zakładałoby to istnienie odpowiedniej ilości markerów)