Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 09:13


Zamiast komunikat radiowy, wezwanie za pomocą SideChat

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

FILEK

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 12:11

Zamiast komunikat radiowy, wezwanie za pomocą SideChat

PostPt 23 kwi, 2010 14:39

Witam,

Kolejny problem, dość banalny. Co należy wpisać w aktywacji wyzwalacza, by aktywował się on gdy w SideChat wpiszę np.: "support" ?

Wiem, jak rozwiązać to za pomocą radia, ale chciałem to rozwiązać za pomocą chata ;)

Rodzaj tematu - Mav
Ostatnio edytowano Pt 23 kwi, 2010 14:45 przez FILEK, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam
Filek
www.fkcod.pl
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostPt 23 kwi, 2010 15:13

Z tego co mi wiadomo - nie da rady.

Radio lub menu akcji. Żaden czat.
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline

FILEK

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 12:11

PostPt 23 kwi, 2010 15:20

Na pewno jest to możliwe. Kiedyś miałem taką misję, gdzie w SideChacie wpisywałem "A10" i przylatowało A10 ze wsparciem na moją pozycję. Pytanie, jaki kod odpowiada za warunek SideChatu w wyzwalaczu.
Pozdrawiam
Filek
www.fkcod.pl
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostSo 24 kwi, 2010 00:19

Słuchaj się Jona bo dobrze prawi :cisza:
Domyślny kanał komunikacji MP komunikatów SideChat w żadnym wypadku nie podlegają w/w korelacji. Jedyny kierunek dziłania to logika gry -> komunikat Sidechat.

Przypadek o którym mówisz wynikał z zaprojektowania aktywnego tekstu w description.ext . Jest to jednak wyjątkowo czasochłonne.

Kiedyś testowałem takie rozwiązanie dla sprawdzenia jak wygladają obiekty poprzez podanie ich nazwy (nie daje gwarancji że działa) :
description.ext
Kod: Zaznacz cały
#define FontM "tahomaB36"
#define FontHTML "CourierNewB64"
#define ST_LEFT       0
#define ST_RIGHT      1
#define ST_CENTER     2
#define ST_FRAME      64

#define CT_STATIC     0
#define CT_BUTTON     1
#define CT_EDIT       2
#define CT_ACTIVETEXT 11

class RscText
{
        type = CT_STATIC;
        idc = -1;
        style = ST_LEFT;
        colorBackground[] = {0, 0, 0, 0};
        colorText[] = {0.5, 0.5, 0.5, 1};
        font = FontM;
        sizeEx = 0.04;
};

class RscActiveText
{
        type = CT_ACTIVETEXT;
        idc = -1;
        style = ST_LEFT;
        color[] = {1, 1, 1, 1};
        colorActive[] = {1, 0, 0, 1};
        font = FontM;
        sizeEx = 0.04;
        soundEnter[] = {"ui\ui_over", 0.2, 1};
        soundPush[] = {, 0.2, 1};
        soundClick[] = {"ui\ui_ok", 0.2, 1};
        soundEscape[] = {"ui\ui_cc", 0.2, 1};
        default = false;
};

class RscButton
{
        type = CT_BUTTON;
        idc = -1;
        style = ST_CENTER;
        colorText[] = {0, 0, 0, 1};
        font = FontHTML;
        sizeEx = 0.025;
        soundPush[] = {, 0.2, 1};
        soundClick[] = {"ui\ui_ok", 0.2, 1};
        soundEscape[] = {"ui\ui_cc", 0.2, 1};
        default = false;
};

class RscEdit
{
       type = CT_EDIT;
       idc = -1;
       style = ST_LEFT;
       font = FontHTML;
       sizeEx = 0.02;
       colorText[] = {0, 0, 0, 1};
       colorSelection[] = {0.5, 0.5, 0.5, 1};
       autocomplete = false;
       text = ;
};

class Text
{
  idd = -1;
  movingEnable = true;
  objects[] = { };
  controls[] = { CLICK_ME, MY_BUTTON, MY_EDIT };
   class CLICK_ME : RscActiveText
  {
    idc = 101;
    style = ST_CENTER;
    x = 0.2;
    y = 0.85;
    w = 0.2;
    h = 0.04;
    text = "Wykonaj";
    action = "WL = true; TEXT = ctrlText  104";
    default = true;
  };
class MY_BUTTON : RscButton
{
   idc = 102;
   x = 0.5;
   y = 0.85;
   w = 0.2;
   h = 0.04;
   text = "Wylacz";
   action = "closeDialog 0";
};
  class MY_EDIT : RscEdit
  {
     idc = 104;
     x = 0.2;
     y = 0.8;
     w = 0.4;
     h = 0.05;
  };
};   

w init gracza:
Kod: Zaznacz cały
[] exec "wyw.sqs"; ok = createDialog "Text"

wyzwalacz wywołania radiem:
aktywacja:
Kod: Zaznacz cały
ok = createDialog "Text"

i plik "wyw.sqs":

Kod: Zaznacz cały
#krok
@WL
WL = false
_model = format ["%1", TEXT]
_pos = getpos player
_dir = getdir player
_ob = _model createVehicle [getpos obj select 0, getpos obj select 1, (getpos obj select 2) +10]
player globalchat format ["%1, %2", TEXT, _ob]
~10
deletevehicle _ob
goto "krok"
Offline

FILEK

Cywil

Cywil

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 12:11

PostSo 24 kwi, 2010 12:46

Dzieki :)
Pozdrawiam
Filek
www.fkcod.pl

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron