Teraz jest Wt 16 kwi, 2024 15:19


Polskie jednostki Karbala 2004 Mod

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Miho

Kapral

Kapral

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): Śr 02 lut, 2005 09:57
  • Lokalizacja: Grudziądz

Polskie jednostki Karbala 2004 Mod

PostSo 29 maja, 2010 11:13

Właśnie robie polskie jednostki dla Karabala mod

Oto postęp prac:

http://img138.imageshack.us/i/poldesert.jpg/

http://img94.imageshack.us/i/poldesert2.jpg/

http://img200.imageshack.us/i/poldesert3.jpg/

http://img189.imageshack.us/i/poldesert4.jpg/

Wiem że tektury są w niskiej jakości, np. mundur mam 512x512 a kamizelka 256x256

i mam takie pytanie jak zrobić aby nie tracić na jakości. Textury robie w photoshopie, zapisuje do *tga w 32 bitach, za pomocą pan tool zapisuje je do *pac no i w grze one tracą na jakości. Jak sobie z tym poradzić.
Ostatnio edytowano So 17 lip, 2010 09:49 przez Miho, łącznie edytowano 3 razy
Athlon 1.7+ 256 DDR GeForce 2 64 DDR(128 AGP) AC 97
Offline
Avatar użytkownika

Clon

Major

Major

  • Posty: 734
  • Dołączył(a): Śr 05 kwi, 2006 16:02
  • Lokalizacja: Poznań

PostSo 29 maja, 2010 11:20

Polecam założyć nowy temat w dziale [OFP] Addon-Making, aby tutaj nie zaśmiecać. ;)
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostSo 29 maja, 2010 12:20

raz, zapisuj do paa
dwa, korzystaj z paa tool do A2/A1
trzy, wejdź do katalogu oxygena (ten wirtualny folder) i zmień tam sobie flashpoint.cfg na coś takiego
Kod: Zaznacz cały
Light_Explo=1;
CtrlSlowForw=16;
MaxSounds=8;
CtrlLockTarg=15;
Brightness=1.046356;
Limit_LOD=0.019000;
MaxShadows=126;
Cockpit_Textures=2048;
CtrlUp=16;
Gamma=1.432089;
3D_Performance=1497;
CPU_Benchmark=1497;
CtrlHeadlights=38;
HW_Type="Glide";
Object_Textures=2048;
File_Heap=16;
Frame_Rate_Pref=500;
CtrlEngine=211;
MaxObjects=256;
volumeSpeech=3.381179;
InGameMusic=0;
CtrlDown=44;
Shadows_Visibility=457;
Shadows=1;
CtrlToggle=57;
Resolution_W=800;
Quality_Pref=500;
CtrlFastForw=18;
Landscape_Visibility=600;
CtrlStrfRight=46;
Resolution_H=600;
Resolution_Bpp=32;
Texture_Heap=16;
CtrlForward=17;
CtrlRight=32;
CPU_Type="Intel Scalar SSE";
MaxLights=19;
Reflections=1;
CtrlBackward=31;
CtrlLeft=30;
CtrlFire=29;
Objects_Visibility=400;
Animated_Textures=128;
Sky=1;
Landscape_Textures=128;
Light_Missile=1;
Joystick_Enabled=1;
CtrlStrfLeft=45;
LOD=7.500000;
Shadows_LOD=0.050000;
Textures_Drop_Down=4;
CtrlGetInOut=28;
CtrlNightVis=49;
volumeCD=5;
volumeFX=6.983763;
Total_Memory="256 MB";
language="English";
Light_Static=1;
FrameRate=15;
VisualQuality=0.018750;
refresh=75;
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Miho

Kapral

Kapral

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): Śr 02 lut, 2005 09:57
  • Lokalizacja: Grudziądz

PostCz 08 lip, 2010 22:49

ok mały update poprawione tekstury i 2 opcje kamizelki. Oczywiście wszystko to jest work in progress :)

http://karbala2004.ubf.pl/photogallery.php?photo_id=2
Athlon 1.7+ 256 DDR GeForce 2 64 DDR(128 AGP) AC 97
Offline
Avatar użytkownika

Miho

Kapral

Kapral

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): Śr 02 lut, 2005 09:57
  • Lokalizacja: Grudziądz

PostSo 17 lip, 2010 09:49

Kolejny mały update

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Athlon 1.7+ 256 DDR GeForce 2 64 DDR(128 AGP) AC 97
Offline
Avatar użytkownika

Max_997

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): Pn 18 cze, 2007 19:36

PostPn 09 maja, 2011 00:31

Wiem że zostanę nazwany archeologiem , ale czy te modyfikacja jeszcze działa ?
Offline

krzychuzokecia

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): Śr 29 gru, 2010 21:11

PostCz 12 maja, 2011 16:18

Hmm... Na tyle na ile pozwala na to tzw. "real-life", tak. Chociaż ostatnio nastąpiło małe zwolnienie w pracach. Generalnie nad modem pracują trzy osoby, tj. ja, Bielow i Miho (który wrócił po OFP-owej absencji). Pokazaliśmy kilka nowinek na BIF, ale większe rzeczy dopiero czekają na HDD. Ja sam na razie jestem w samym środku matur, więc wiesz jak to jest ;)
W każdym razie, żyjemy, wbrew pozorom :) Gdzieś tak w pierwszych dwóch tygodniach czerwca myślę, że pokażemy kilka większych rzeczy.

Link na BIF
I na stronę moda (duużo starych screenów w galerii, i kilka tych nowszych)

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości