Tak... ostatnio często mam problemy
Sprawa jest taka: gracz wzywa pojazd ewakuacyjny (nazwijmy go transport) i ma dotrzeć do punktu zbiorczego, skąd zostanie zabrany. Ale żeby za łatwo nie było, to pojazd po drodze może zostać poważnie uszkodzony lub zniszczony - czyli ogólnie nie będzie nadawał się do jazdy. Wówczas wyświetla się komunikat, że sorry bardo, ale trzeba wiać z buta, bo z transportu nici
Ogólnie wyzwalacz ma się aktywować, kiedy:
1) Samochód/transporter zostanie zniszczony
2) Samochód/transporter zostanie zbyt uszkodzony, by dalsza jazda była możliwa
3) Załoga zostanie zabita
Pierwszy punkt idzie bez problemu i załatwia go
- Kod: Zaznacz cały
not alive transport
Gorzej z pozostałymi. Próbowałem to załatwić sprawdzeniem, czy w pojeździe jest załoga:
- Kod: Zaznacz cały
?(isNull (_zaloga select 0)):goto "byfoot" (gdzie _zaloga = crew transport)
Ale nijak to nie działa. Wyzwalacz aktywuje się tylko w przypadku zniszczenia pojazdu.
Jeśli ktoś miałby na to jakiś pomysł, to byłbym dźwięczny