ah, no tak, addScore to są te punkty co Ci się w briefingu wyświetlają, a addRating to jest odpowiedzialne za to, jak jest gracz/ai postrzegane przez świat gry (czyli jak gracz rozwali np 3 śmigłowce to przez grę może być traktowany jako sierżant albo major)
class CfgExperience
{
access=1;
destroyUnit[]={"unit1","unit2","unit3","unit4"};
unit1[]={2000,0};
unit2[]={200000,200};
unit3[]={500000,500};
unit4[]={1000000,1000};
destroyEnemy=1;
destroyFriendly=-7;
destroyCivilian=-2;
destroyYourUnit=-0.2;
renegadeLimit=-2000;
playerKilled=0;
commandCompleted=0;
commandFailed=0;
followMe=0;
missionCompleted=0;
missionFailed=0;
0 - private, 500 - corporal i tak dalej
ranks[]={0,500,1500,2500,3500,5000,7500};
courage[]={0.2,0.35,0.55,0.65,0.7,0.8,0.9};
};