Teraz jest Pt 29 mar, 2024 13:52


Ostrość tekstu briefingu

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

Ostrość tekstu briefingu

PostSo 10 lip, 2010 16:56

Kiedy odpalam OFP:Platinum, czyli w wersji 1.96, tekst briefingu jest jakby lekko zamglony, rozmyty:

obraz w 1.96

Natomiast jeśli odpalę starego Flashpointa w wersji 1.46, litery są wyraźne.

obraz w 1.46

Czy ktoś też tak ma? Jest na to jakaś rada? Trochę mnie to drażni, że w wer. 1.96 tak to wygląda. Zaobserwowałem, że w 1.46 krawędzie (np. krawędzie tego notatnika) są takie postrzępione, a w 1.96 gładkie. Czy to może mieć związek z samym tekstem briefingu?
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostSo 10 lip, 2010 17:11

dxdll?


Jeśli nie - to użyj, w nim jest opcja wyostrzania tekstu i tekstur mapy & notatnika
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostSo 10 lip, 2010 17:19

Za ostrość tekstu (i wszystkich tekstur w grze) odpowiada filtrowanie anizotropowe, domyślnie jest wyłączone w OFP i nie da się go włączyć z poziomu gry/ustawień. W zależności od tego jaką masz kartę (ATI/Nvidia) możesz włączyć tą opcję w panelu ustawień grafiki (Catalyst control center/panel sterowania nvidia).
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostN 11 lip, 2010 15:22

O ile w przypadku włączania AA przez panel sterowania nvidia widać jakiś efekt w grze, to filtrowanie anizotropowe (ustawiłem 2x, nie było innej opcji) nic nie dało, przynajmniej jeśli chodzi o ostrość tekstu :neutral:

A jeżeli chodzi o ten Dxdll - to jest jakis program poprawiający grafikę w OFP? Skąd można ściągnąć? Jak to działa?

No i fakt, że mam starą i słabiutką GF4 MX 4000 :oops: Ale nie rozumiem czemu w 1.46 tekst jest wyraźny, a w 1.96 nie :co:
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 11 lip, 2010 15:28

My chyba też nie;

Tak, dxdll to programik, można go pobrać ze strony ofp.gamepark.cz (czyli starego ofp.info)

Nie wiem czy działa w 1.46, podobnież na GF4 mx-ileś będziesz musiał wyłączyć część efektów
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

slacker7

Major

Major

  • Posty: 550
  • Dołączył(a): Wt 21 sie, 2007 11:11

PostN 11 lip, 2010 18:27

Wtrącę się... Czy DxDll nie wymaga czasem pixel shader 1.3?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jon

Generał

Generał

  • Posty: 10721
  • Dołączył(a): Wt 20 lip, 2004 00:43
  • Lokalizacja: Kraków

PostN 11 lip, 2010 20:06

Niektóre jego części działają bez PS 2.0 (chodziło Ci o 3.0, nie 1.3, a to i tak za wysoko)
http://www.pajacyk.pl

“Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.”
~ Ronald Reagan
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostCz 29 lip, 2010 16:37

Trochę po czasie więc sorry ale jednak....

Tak za ostrość brefingu jest odpowiedzialny dxdll od Kegetys'a. U mnie myk był taki że jak byłem młodziakiem to o tym nie widziałem. W każdym razie co do vertexów i innych cudów ja mam grafikę w kompie stara jak świat Radeon 9200 i tak się składa że ona ma vertex shader 1.4 a pixel shader 1.1. Działa bez problemów. I to całkiem nieźle. A tutaj zainteresowani mają linka do stronki z dxdll'em

http://www.kegetys.net/ofp/index.php?p=others

edit------
a co do tego co powiedział Maćko na temat CCC (catalist control center) to u mnie jest lipa. Wiec nie zawsze działa jak widać. Mimo że CCC mam najowszą tzn tą z początku tego roku.
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron