Teraz jest Cz 28 mar, 2024 13:42


Wyzwalacz aktywujący się po wejściu w jego obręb.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Rico911

Cywil

Cywil

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): Wt 13 lip, 2010 17:22

Wyzwalacz aktywujący się po wejściu w jego obręb.

PostSo 07 sie, 2010 18:58

1.Mam kolejne pytanie o wyzwalacz (jestem całkowitym nowicjuszem w edytorze).
Tak więc , jak uzyskać wyzwalacz który uaktywni się gdy ktoś wejdzie w ten niebieski okrąg którego wielkość ustawia się w edytorze?
2. Drugie pytanie: Jak się nazywa krater który zostaje po wystrzale z Sabotu. (potrzebuje do ostrzału artylerskiego)

Proszę o nie blokowanie z powodu 2 pytań :)
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostSo 07 sie, 2010 19:48

1 pytanie: wstaw wyzwalacz np 10X10 w aktywacji wybierz Zachód czy tam blufor nie wiem co jest w OFP. i tyle, aktywuje się on gdy znajdzie się na jego polu amerykański żołnierz
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostN 08 sie, 2010 09:09

Rico911 napisał(a):2. Drugie pytanie: Jak się nazywa krater który zostaje po wystrzale z Sabotu. (potrzebuje do ostrzału artylerskiego)

Pewnie chodziło Ci o wybuch z Sabota:
"HEAT73" - to wybuch Sabota z działa np. BMP
"HEAT125" - to wybuch Sabota z działa czołgu
I po nich zostają takie kratery.
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostN 08 sie, 2010 15:24