Teraz jest Cz 28 mar, 2024 16:03


Własny komunikat radiowy w grze

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

Własny komunikat radiowy w grze

PostPn 09 sie, 2010 18:21

Mój fragment dotyczący komunikatów radiowych w pliku description.ext wygląda tak:
Kod: Zaznacz cały
class CfgRadio
{
     sounds[] =
     {charlie1,charlie2};

     class charlie1
     {
          name = "charlie1";
          sound[] = {"charlie1.ogg", db+0, 1.0};
          title = BLA BLA BLA;
     };

     class charlie2
     {
          name = "charlie2";
          sound[] = {"charlie2.ogg", db+0, 1.0};
          title = WTF? BLA BLA;
     };
};


A w misji, kiedy pewien żołnierz dotrze do punktu trasy, w aktywacji tegoż punktu wpisuję:
c1 SideRadio "charlie1"

Pliki "charlie1.ogg" oraz "charlie2.ogg" znajdują się w katalogu "sound" w folderze z misją.

I za każdym razem gra wyświetla komunikat "Radio message charlie1 not found". Co w tym jest źle? :oops:
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Maćko

Generał

Generał

  • Posty: 3140
  • Dołączył(a): Pt 29 gru, 2006 23:33
  • Lokalizacja: Radom

PostPn 09 sie, 2010 18:29

Podstawowy błąd :) Brak dokładniej ścieżki: sound\

Kod: Zaznacz cały
class CfgRadio
{
     sounds[] =
     {charlie1,charlie2};

     class charlie1
     {
          name = "charlie1";
          sound[] = {"sound\charlie1.ogg", db+0, 1.0};
          title = BLA BLA BLA;
     };

     class charlie2
     {
          name = "charlie2";
          sound[] = {"sound\charlie2.ogg", db+0, 1.0};
          title = WTF? BLA BLA;
     };
};
Obrazek
Obrazek
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL12 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Offline
Avatar użytkownika

reyhard

Pułkownik

Pułkownik

  • Posty: 1455
  • Dołączył(a): So 12 mar, 2005 09:56
  • Lokalizacja: wielkiego brata

PostPn 09 sie, 2010 18:37

zdaje się że raczej \sound\
Po prostu przyjmij do wiadomości, że nadciąga rewolucja proletariacka, lada dzień Chavez z Castro i Bin Ladenem nadjadą na białym traktorze i uwolnią ciemiężony lud polski spod władzy międzynarodowego kapitału.
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostPn 09 sie, 2010 19:01

Próbowałem zarówno sound\ jak i \sound\ i nic :evil: Ciągle ten sam komunikat!
ehh anoni
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostPn 09 sie, 2010 19:07

Kod: Zaznacz cały
class CfgRadio
{

 sounds[] = {};
  class charlie1
  {
   name = "charlie1";
    sound[] = {"\sound\charlie1.ogg", db+5, 1.0};
    title = "BLA BLA BLA.";
  };

  class charlie2
  {
   name = "charlie1";
    sound[] = {"\sound\charlie2.ogg", db+5, 1.0};
    title = "WTF? BLA BLA";
  };

};


Spróbuj tak
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostPn 09 sie, 2010 19:15

Dalej to samo. Co za cholerstwo...
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostPn 09 sie, 2010 19:33

Ja tam jestem leniwym gnojkiem więc pomogę w inny sposób ;)
Zassij to:
http://www.armedassault.info/index.php? ... ties&id=10

Zainstaluj, zmień że głównym wykonawcą nie jest Arma tylko Opf (w opcjach).
Następnie uruchom generator description.ext
Wskaż mu pliki dźwiękowe - połapiesz się na pewno.
Wygeneruj plik Description.ext
Weź na save as i wskaż mu lokację gdzie ma zapisać.
Odpal grę , i ciesz się :)

p.s Ten edytor robi takie cuda że nie pytaj. Mi oszczędza tyle pracy jak robię misję że ho ho . Na pewno będzie działało ;)
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostPn 09 sie, 2010 19:53

I znów mogę ci podziękować, Bielow :spoko:

Błąd był prawdopodobnie tu:
sounds []
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Bielow_Neo_Kid

Kapral

Kapral

  • Posty: 98
  • Dołączył(a): Pt 23 kwi, 2010 23:58
  • Lokalizacja: z warszafki

PostPn 09 sie, 2010 20:01

To się cieszę ;) zaraz we poście dodam linka do łatki bo pamiętam że była i poprawiała jakieś rzeczy w briefingu i kolorki na jakieś ładniejsze. :twisted:

Edit
http://www.armaholic.com/page.php?id=1455
to chyba ta najnowsza wersja, niech Cie numer nie zmyli. Mają te same ale coś tam było zmienione tylko na Armed Assault o tym napisali gdzieś a na Armaholic nie. Albo na odwrót ;)
Ale na wszelki wypadek link ode mnie do tej łatki :
http://hostuje.net/finished_m22.php?upl ... f65545d07f
Lubię pozować na twardziela, taki jestem fajny. I tak nikomu nie będzie chciało się fatygować by dać dzieciakowi w mordę. Mogę zgrywać kogoś, kim nie jestem, bo w życiu żem typowy cienias.

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron