Witam,
Chciałem zmienić reloadTime dla działka w Su-25, rozpakowałem więc .pbo i zacząłem edytować config. cpp. Kiedy skończyłem wyglądało to tak:
Problem jest taki, że zrobiłem coś źle w class CfgWeapons-i po spakowaniu .pbo z powrotem przy odpalaniu OFP zwraca mi taki oto błąd (odnoszący się do cfgweapons):
'}' encountered instead of '='
Podejrzewam że zrobiłem coś źle ze składnią polecenia, ale co?
Pomóżcie proszę.
Chciałem zmienić reloadTime dla działka w Su-25, rozpakowałem więc .pbo i zacząłem edytować config. cpp. Kiedy skończyłem wyglądało to tak:
// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7
#define true 1
#define false 0
// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2
class CfgPatches
{
class Su25
{
units[] = {Su25};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.07;
};
};
class CfgAmmo
{
class Default {};
class AT3: Default {};
class Hellfire: AT3 {};
class Maverick: Hellfire {};
class Ch29T : Maverick
{
model = \Su25\Ch_29T_shine;
};
};
class CfgWeapons
{
class Default {};
class LAWLauncher: Default {};
class CarlGustavLauncher : LAWLauncher {};
class AT3Launcher: CarlGustavLauncher {};
class HellfireLauncher: AT3Launcher {};
class MaverickLauncher: HellfireLauncher {};
class Ch29TLauncher: MaverickLauncher
{
ammo=Ch29T;
displayName=$STR_DN_CH29T;
displayNameMagazine=$STR_MN_CH29T;
shortNameMagazine=$STR_SN_CH29T;
count=6;
};
};
{
class Default{}
class MGun: Default{};
class MachineGun7_6: MGun{};
class MachineGun30 : MachineGun7_6 {};
class MachineGun30A10: MachineGun30 {};
class GsH302: MachineGun30A10
{
reloadtime=0.001
autofire = true
};
};
class CfgVehicles
{
class All {};
class AllVehicles: All {};
class Air: AllVehicles {};
class Plane: Air {};
class Su25: Plane
{
scope=public;
crew = SoldierEPilot;
picture=\su25\isu25;
side=TEast;
displayName=$STR_DN_SU25;
accuracy=0.30;
driverAction = ManActA10Pilot;
maxSpeed = 800;
armor=24;
cost=20000000;
model="\su25\su25";
weapons[]={Ch29TLauncher, Rocket57x64, GsH302};
magazines[]={Ch29TLauncher, Rocket57x64, MachineGun30A10};
fov=0.5;
type=VAir;
//threat[] VSoft, VArmor, VAir
threat[]={0.1, 1, 0.7};
class Reflectors
{
class Reflector
{
color[] = {0.9, 0.8, 0.8, 1.0};
ambient[] = {0.1, 0.1, 0.1, 1.0};
position = "L svetlo";
direction = "konec L svetla";
hitpoint = "L svetlo";
selection = "L svetlo";
size = 0.5;
brightness = 0.25;
};
};
class IndicatorAltRadar
{
// max for this indicator is 1000 feet (i.e. 304m)
// note: this is actualy Baro altitude (name is
wrong)
selection = "alt";
axis = "osa_alt";
angle = -340;
min = 0;
max = 1000;
};
class IndicatorAltRadar2
{
// max for this indicator is 1000 feet (i.e. 304m)
// note: this is actualy Baro altitude (name is
wrong)
selection = "alt2";
axis = "osa_alt2";
angle = -340;
min = 0;
max = 1000;
};
class IndicatorSpeed
{
selection = "mph";
axis = "osa_mph";
angle = -350;
min = 0;
max = 1000 / 3.6;
};
class IndicatorVertSpeed
{
selection = "vert_speed";
axis = "osa_vert_speed";
angle = -240;
min = -150;
max = 150;
};
class IndicatorVertSpeed2
{
selection = "vert_speed2";
axis = "osa_vert_speed2";
angle = -240;
min = -150;
max = 150;
};
};
};
class CfgNonAIVehicles
{
class ProxyWeapon {};
class ProxyCh_29T : ProxyWeapon {model = \Su25\Ch_29T; simulation =
"maverickweapon";}
};
Problem jest taki, że zrobiłem coś źle w class CfgWeapons-i po spakowaniu .pbo z powrotem przy odpalaniu OFP zwraca mi taki oto błąd (odnoszący się do cfgweapons):
'}' encountered instead of '='
Podejrzewam że zrobiłem coś źle ze składnią polecenia, ale co?
Pomóżcie proszę.
Szatan Szatan Szatan Szatan ol jeee....