Chodzi mi o następującą sytuację. Mianowicie mam 3 grupy oraz stado cywili
I teraz jest sprawa, że gracz, dowodzący jedną z drużyn na poprowadzić za sobą grupę składającą się z ciężarówki i KTO. W ciężarówce tłoczą się cywile, a w KTO jedzie trzecia grupa, którą stanowią piechurzy. A teraz w czym rzecz...
Chodzi o ewakuację cywili z rejonu walk (np walki na terenie trzeciego państwa i jedno z biorących udział w wojnie chce ewakuować swoich obywateli). Tłoczą się w ciężarówce i liczą na bezpieczną podróż na lotnisko, skąd zabierze ich samolot transportowy. Chciałbym, żeby gracz mógł decydować o trasie przejazdu (konwój pojedzie za nim), jednocześnie nie musząc się martwić, że nie zdąży wyeliminować wroga, zanim samochód z cywilami wjedzie w sam środek walk. Czyli żeby mógł w każdej chwili zatrzymać konwój (stąd moje porównanie do misji z cwc).
Kolejną sprawą jest, żeby drużyna siedząca w KTO w chwili zatrzymania konwoju wysiadła z pojazdu i dodatkowo osłaniała stojące pojazdy.
Największy problem mam z pierwszym punktem. Patrzyłem, jak problem zatrzymywania konwoju rozwiązano w cwc, ale w misji jest tyle różnych wyzwalaczy, że nie jestem w stanie się w tym do końca połapać. Ponadto nie mam nawet pomysłu, jak sprawić, żeby konwój poruszał się za graczem. Bo to piechur, który różnymi drogami może poruszać się bez większego problemu. A konwój powinien jechać po drodze. Myślałem, żeby konwój podążał za samochodem, który ma do dyspozycji gracz, ale co w przypadku, jeśli zostałby on zniszczony? Czy w ogóle możliwe jest, żeby konwój poruszał się w ślad za graczem, ale tylko po drogach?
I teraz jest sprawa, że gracz, dowodzący jedną z drużyn na poprowadzić za sobą grupę składającą się z ciężarówki i KTO. W ciężarówce tłoczą się cywile, a w KTO jedzie trzecia grupa, którą stanowią piechurzy. A teraz w czym rzecz...
Chodzi o ewakuację cywili z rejonu walk (np walki na terenie trzeciego państwa i jedno z biorących udział w wojnie chce ewakuować swoich obywateli). Tłoczą się w ciężarówce i liczą na bezpieczną podróż na lotnisko, skąd zabierze ich samolot transportowy. Chciałbym, żeby gracz mógł decydować o trasie przejazdu (konwój pojedzie za nim), jednocześnie nie musząc się martwić, że nie zdąży wyeliminować wroga, zanim samochód z cywilami wjedzie w sam środek walk. Czyli żeby mógł w każdej chwili zatrzymać konwój (stąd moje porównanie do misji z cwc).
Kolejną sprawą jest, żeby drużyna siedząca w KTO w chwili zatrzymania konwoju wysiadła z pojazdu i dodatkowo osłaniała stojące pojazdy.
Największy problem mam z pierwszym punktem. Patrzyłem, jak problem zatrzymywania konwoju rozwiązano w cwc, ale w misji jest tyle różnych wyzwalaczy, że nie jestem w stanie się w tym do końca połapać. Ponadto nie mam nawet pomysłu, jak sprawić, żeby konwój poruszał się za graczem. Bo to piechur, który różnymi drogami może poruszać się bez większego problemu. A konwój powinien jechać po drodze. Myślałem, żeby konwój podążał za samochodem, który ma do dyspozycji gracz, ale co w przypadku, jeśli zostałby on zniszczony? Czy w ogóle możliwe jest, żeby konwój poruszał się w ślad za graczem, ale tylko po drogach?