Teraz jest Cz 28 mar, 2024 21:43


Animacja "CargoVer1" nie działa?

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

Animacja "CargoVer1" nie działa?

PostŚr 29 gru, 2010 18:04

Chcę zasymulować efekt siedzenia przez żołnierza (takiego jak w ciężarówce np.)
Wstawiam żołnierza Zachodu, wpisuję mu w init this switchMove "CargoVer1"
I nic.

Może ktos już kiedyś próbował uzyskać taki efekt?
ehh anoni
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostŚr 29 gru, 2010 18:12

Nazwij żołnierza sol1
Wstaw wyzwalacz, aktywacja Blufor
w init wpisz:
Kod: Zaznacz cały
sol1 switchMove "CargoVer1";
sol1 disableAI "MOVE";

Wyzwalacz postaw na tym żołnierzu i gites.
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostŚr 29 gru, 2010 18:51

Aktywacja Blufor? (zachód?)
init? (aktywacja wyzwalacza)

Ale działa. Dzięki :spoko:
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPt 31 gru, 2010 10:42

Animacje nie wpisujemy w init jednostki lecz w pierwszym punkcie trasy (waypoint) ewentualnie wyzwalaczu jak podał Piotr.
Wynika to z tego, że init jednostek jest aktywowany przez OFP (Armę 1,2,AO) zanim zostaną uruchomione kompilacje dla animacji.
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostPt 31 gru, 2010 11:31

Ale np. "EffectStandSitDown"(siadanie na ziemi) wpisany w init działa, z tym że trzeba wpisać jeszcze do tego this setBehaviour "SAFE".
ehh anoni

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron