Teraz jest Pt 29 mar, 2024 02:47


Coś na kształt 'is Kind Of'

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

Coś na kształt 'is Kind Of'

PostPt 31 gru, 2010 17:01

Ciąg dalszy problemu z tego topicu.

Ostatecznie przy liczeniu zabitych cywili przeszedłem na EventHandlera, ale niestety ten uruchamia się także dla pustych pojadów, np. rozwalam jakiś samochód i odpala sie komunikat o zabijaniu cywili :/

Stąd dowiedziałem sie, że w Armie istnieje polecenie 'isKind Of', ale niestety nie ma go w OFP. I tu jest moje pytanie, czy można to jakoś obejść?
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 02 sty, 2011 14:44

plik.sqs

Kod: Zaznacz cały
nazwa_typu = typeOf nazwa_obiektu
? (nazwa_typu != "man") : goto "exit"

twoje funkcje
...

#exit
exit
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostN 02 sty, 2011 17:56

No niestety nie działa albo nie wiem jak to zastosować :(

nazwa_obiektu - czyli którego? Tego zabijanego?

Kombinuję tak:
Kod: Zaznacz cały
_c = _this select 0
_ck = _this select 1
_type = typeOf _c
?(_type != "man"):Exit
?(_ck == player):stan = stan +1
Exit

_c - zabity
_ck - zabójca (zgodnie z EventHandlerem "killed"
Wtedy rezultat jest taki, że przy zabiciu zarówno człowieka, jak i samochodu nic się nie odpala.
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostN 02 sty, 2011 23:28

Kod: Zaznacz cały
_c = _this select 0
_ck = _this select 1
_type = typeOf _c
?(_type == "man") : stan = stan +1
Exit

sprawdz czy wogóle plik się uruchamia np. wstawiając na początku:
Kod: Zaznacz cały
hint "dziala"
Offline
Avatar użytkownika

Rafalsky

Major

Major

  • Posty: 748
  • Dołączył(a): Cz 21 sty, 2010 23:27
  • Lokalizacja: Londyn

PostPn 03 sty, 2011 02:32

jezeli masz arma2 w zalaczeniu masz dzialajacy skrypt / puste pojazdy nie sa traktowane jako cywile

PS. ustaw w opcjach radio aby uslyszec komunikat glosowo
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostPn 03 sty, 2011 17:12

@Kadryl - Hint się pojawia, skrypt się aktywuje, ale tego efektu osiągnąć się chyba nie da. Np. polecenie _type = typeOf civilCar (civilCar to jakiś tam samochód) zwraca typ, ale.... tylko tego konkretnego samochodu, a np. jeżeli będzie on innego koloru to już jest inny typ. Najwyraźniej nie ma jakiegoś polecenia które by zwracało klasę np. "man" czy "car".

@Rafalsky - ja tworzę w edytorze OFP... patrz pierwszy post.
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Kadryl

Major

Major

  • Posty: 883
  • Dołączył(a): Cz 14 wrz, 2006 14:04
  • Lokalizacja: Wa-wa

PostPn 03 sty, 2011 19:09

To spróbuj tak:
Kod: Zaznacz cały
_c = _this select 0
? ("man" countType [_c] > 0) : stan = stan +1
Exit
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostWt 04 sty, 2011 16:45

Nareszcie działa!


Kod: Zaznacz cały
_c = _this select 0
_ck = _this select 1

?((_ck == player)&&("man" countType [_c] > 0)):stan = stan +1
Exit

Dzięki Kadryl! Masz plusa :spoko:
ehh anoni

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron