Teraz jest Cz 28 mar, 2024 20:52


Aktywowanie wyzwalacza.

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

marcinDZN

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Pt 25 mar, 2011 18:10

Aktywowanie wyzwalacza.

PostSo 26 mar, 2011 16:07

Witam
Mój plan jest taki:
Jest grupa żołnierzy np. 8. Zabici zostają 4 żołnierze. Grupa wchodzi w obszar wyzwalacza i wtedy aktywuje się dodając do tej grupy 4 zwykłych wojaków.

Prosiłbym o jakieś wskazówki.
Ostatnio edytowano So 02 kwi, 2011 11:10 przez marcinDZN, łącznie edytowano 1 raz
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 26 mar, 2011 16:50

Wstaw grupe 8 ludzi, ty dowódca nazwa gracz, wstaw druga grupe 4 żołnierzy nazwy od s1 do s4.
Wstaw wyzwalacz w linijce warunek wpisz

(count units group gracz) <5

w oknie przy aktywacji wpisz

[s1,s2,s3,s4] join gracz


Ps: dołóż jeszcze jakiś komunikat, że potrzebujecie lub otrzymaliście posiłki :-)
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostSo 26 mar, 2011 16:53

Nazwij dowódcę grupy a1.
Wpisz w init.sqf:
Kod: Zaznacz cały
licz = true;
grp1 = units group a1;
while {licz} do {
przezyli = {alive _x} count grp1;
};

Wstaw wyzwalacz:
aktywacja: ktokolwiek
W warunku wpisz:
Kod: Zaznacz cały
przezyli == 4 && grp1 in thislist

W aktywacji wpisz:
Kod: Zaznacz cały
"SoldierWB" createUnit [position grp1, group a1]; "SoldierWB" createUnit [position grp1, group a1]; "SoldierWB" createUnit [position grp1, group a1]; "SoldierWB" createUnit [position grp1, group a1]; licz = false;
Ostatnio edytowano N 27 mar, 2011 16:48 przez ppio95 (Piotr), łącznie edytowano 2 razy
ObrazekObrazekObrazek
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 26 mar, 2011 22:11

Rodzaj tematu.
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline

marcinDZN

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Pt 25 mar, 2011 18:10

PostSo 02 kwi, 2011 11:28

Wywala mi error "invalid number in expression" etc.
Podrzucę screena.
Edit:

Obrazek
Offline

ppio95 (Piotr)

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 303
  • Dołączył(a): So 08 maja, 2010 16:04
  • Lokalizacja: Góra Kalwaria

PostSo 02 kwi, 2011 18:06

Sprawdż czy wszystko dobrze wpisałeś. Z tego co widzę przed znakiem } masz jakąś zbędną liczbę, usuń ją.
ObrazekObrazekObrazek
Offline

marcinDZN

Szeregowy

Szeregowy

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): Pt 25 mar, 2011 18:10

PostN 03 kwi, 2011 10:59

Dobra znalazłem inny sposób :D
Nie chcę zakładać nowego tematu ale chciałbym sie dowiedzieć jak zrobić aby każdy obojętnie kto wejdzie w obręb wyzwalacza przejdzie w stan "safe" czyli odłoży broń na plecy.
Offline
Avatar użytkownika

Pan Salva

Kapral

Kapral

  • Posty: 66
  • Dołączył(a): Śr 20 sie, 2008 14:08
  • Lokalizacja: Silesia

PostN 03 kwi, 2011 21:23

w polu aktywacji w wyzwalaczu wpisz {_x setbehaviour "safe"} foreach thislist.
Ustaw też dla której strony (east, west, itd) ma daną akcję aktywować.
"Don't push me, 'coz I'm close to the edge
I'm trying not to lose my head"

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron