Teraz jest Pt 29 mar, 2024 10:37


Cywil ma rzucić "granatem" w policjanta

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

Cywil ma rzucić "granatem" w policjanta

PostSo 23 kwi, 2011 14:58

Chcę osiągnąć taki efekt, aby dwóch cywili (man1 i man2) rzuciło 2 "granaty" (HandGrenade ma zasymulować koktajl mołotowa) w policjantów (po jednym na głowę :twisted: ). W tym celu, kiedy docierają do miejsca skąd mają rzucac, w aktywacji punktu trasy odpala się skrypt "throw.sqs":

Kod: Zaznacz cały
man1 addWeapon "HandGrenade"; man1 addMagazine "HandGrenade";
man2 addWeapon "HandGrenade"; man2 addMagazine "HandGrenade";
~0.5

man1 doTarget police2
~1
man1 doFire police2

man2 doTarget police1
~1
man2 doFire police1



Niestety tak to nie działa, cywile stoją i się patrzą, zamiast cisnąć granatem w policjantów. Ktoś ma jakiś pomysł, jak to napisać, żeby jednak się zamachnęli?
ehh anoni
Offline
Avatar użytkownika

Maverick

Generał

Generał

  • Posty: 772
  • Dołączył(a): Pn 30 kwi, 2007 12:12
  • Lokalizacja: Kutno

PostSo 23 kwi, 2011 16:16

Może tak:
Kod: Zaznacz cały
man1 doTarget police2
~1
man1 doFire "HandGrenade"
Obrazek
Obrazek


"Read about the history of the place that we live in and stop letting corporate news tell lies to your children." - Immortal Technique
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostSo 23 kwi, 2011 16:40

Nie wiem czemu, ale cywile chyba niechętnie rzucają granatami. Nawet jak zgrupowałem cywila z wyższym stopniem ruskiem, cywil tylko stał na początku misji, potem uciekał i kładł się. Komenda kolo fire „HandGrenade” też nic nie dała… (sprawdzałem na A2, ale to chyba bez różnicy, bo od czasów OFP raczej wiele się zmieniło na dobre) :)
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 23 kwi, 2011 17:07

A może troche oszukać :) i po dojściu do miejsca rzutu wstawić men1 i men2 po animacji rzutu granatem używając komend playmove i nazwa odpowiedniej animacji. Po tym wstawić np ze 2 sekundy opóźnienia a w miejscu gdzie stoją dwaj policjanici wstawić dwa wybuchy od granatów. Powinno nie tak źle wyglądać, a cywile od czasów ofp to straszni pacyfiści :)
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostSo 23 kwi, 2011 19:28

Ale po co się męczyć z granatami? W tym addonie są cywile z prawdziwymi koktajlami mołotowa i do tego chętnie nimi rzucającymi. Z tym że są to Arabowie, ale zdaje się że w FDF są "normalni" cywile z koktajlami mołotowa (również działającymi).
Offline

tom3kb

Major

Major

  • Posty: 523
  • Dołączył(a): Pt 04 mar, 2011 07:35

PostSo 23 kwi, 2011 20:52

Ale po co uzależniać misje od dużego moda tylko po to, żeby wsadzić dwóch cywili rzucających motołowami. Jeśli robić misje/kampanie pod tego moda np fdf to tak, ale w tym przypadku to chyba troche bez sensu.
Offline
Avatar użytkownika

Cerberus094

Chorąży

Chorąży

  • Posty: 138
  • Dołączył(a): N 13 cze, 2010 18:15
  • Lokalizacja: Podlasie

PostN 24 kwi, 2011 11:22

Dowiedziałem się, że jest taki addon, Gimbal Tossers, i nawet jest on na płycie z grą, a dodaje on cywili rzucających skałami, telewizorami i butelkami (jak znalazł, tylko potem dodać jakiś efekt ognia). Problem rozwiązany ;-)
ehh anoni

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron