Teraz jest Pt 29 mar, 2024 14:32


Problem ze światłami

Archiwum działów sekcji Operation Flashpoint
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

Problem ze światłami

PostN 24 kwi, 2011 17:25

Wstawiłem odpowiednie tekstury świateł, selekcje itp. problem w tym że w dzień wszystko wygląda w porządku tzn. przednie świecą na biało, tyln i postojowe na czetrwono, ale w nocy widać juz tylko szare tekturki (tak jakby świeciły na szaro). Nie wiem jaki parametr za to odpowiada.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 25 kwi, 2011 01:03

Kod: Zaznacz cały
class Reflectors
{
class Reflector
{
color[] = {0.9, 0.8, 0.8, 1.0};
ambient[] = {0.1, 0.1, 0.1, 1.0};
position = "L svetlo";
direction = "konec L svetla";
hitpoint = "L svetlo";
selection = "L svetlo";
size = 0.5;
brightness = 0.25;
};
};


Wycinek z cfg odpowiadający za światło.
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostPn 25 kwi, 2011 11:20

Nie w tym rzecz. Chodzi o teksturę, np. brzdove svetlo (swiatło postojowe) w dzień normalnie świeci na czerwono, a w nocy świeci na szaro (a powinno na czerwono) - zupełnie jakby tekstura nie świeciła w ciemnościach (w point prepistires mam zaznaczone shining).
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 25 kwi, 2011 12:16

Masz przykładowe modele BISu? Może tam znajdziesz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostPn 25 kwi, 2011 14:58

Oczywiście że mam, ustawienia mam takie same ale dalej lipa :co:
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 25 kwi, 2011 15:14

A binaryzowałeś model przed umieszczeniem w grze?
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostPn 25 kwi, 2011 15:55

Nie
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 25 kwi, 2011 15:59

To zbinaryzuj...
Offline
Avatar użytkownika

ktos

Porucznik

Porucznik

  • Posty: 315
  • Dołączył(a): Pn 14 lis, 2005 21:55

PostPn 25 kwi, 2011 16:20

Binaryzacja robi sieczkę z całego modelu, chyba że znasz jakiś lepszy sposób na to (inny program niz binarize czy coś w tym stylu)

Edit: udało mi się poprawnie zbinaryzować, ale problem występuje nadal.
Offline
Avatar użytkownika

Sejtan

Major

Major

  • Posty: 676
  • Dołączył(a): Pn 19 lip, 2004 21:26
  • Lokalizacja: Starogard Gdański

PostPn 25 kwi, 2011 20:49

No to skończyły mi się pomysły...

Powrót do Operation Flashpoint

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron